Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Licenciranje, copyright, itd.

[es] :: PHP :: Licenciranje, copyright, itd.

[ Pregleda: 1831 | Odgovora: 12 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nikola Poša
Backend (PHP) developer
Beograd

Član broj: 173839
Poruke: 1616
79.101.245.*



+33 Profil

icon Licenciranje, copyright, itd.16.07.2009. u 20:34 - pre 180 meseci
Verovatno nisam potrefio pravu temu, al' nekako mislim da su ljudi koji svraćaju na PHP forum najviše upućeni u ovo što bih hteo da pitam. A ako moderatorima baš ne odgovara da ova tema bude tu gde je jeste, neka je premeste negde drugde (samo ja ne znam gde :S).

E pa, hteo bih malo da proćaskam sa vama o izboru licence za neki projekat, pošto sam ja totalni laik za te "pravničke poslove". O čemu sve treba da vodim računa, i na šta treba da pazim pri izboru licence za nešto što napravim? Kako ide ta procedura?

Konkretno, pri kraju sam izrade jednog CMS-a, pa mi sad odjednom pade napamet i ta tema oko licenciranja. On će najverovatnije biti besplatan i OpenSource, pa bi shodno tome trebao da izaberem neku openSource licencu... E sad, problem je što sam ja koristio dosta 3rd party rešenja - FCKEditor, ExtJS, jQuery, ThickBox, neke PEAR-ove klase, a osnovu sistema čini Zend Framework. A svaka ta komponenta ima neku svoju licencu, pa sam nešto načuo da treba da vodim računa i o kompatibilnosti licenca, jel' tako? Uzeo sam juče malo da proučavam i čitam svaku od tih licenci, al' me posle par redova odma' zaboli glava od tog pravničkog i uštogljenog jezika kojim su pisane te stvari... :S

I da, kad u okviru licence piše da je dozvoljena izmena koda, da li to uključuje i brisanje određenih komponenti, pošto sam ja u cilju smanjivanja veličine samog projekta, brisao neke klase iz ZF paketa, zatim neke komponente iz ExtJS-a i FCKeditor-a. Da li je to dozvoljeno? Trebalo bi da jeste...

E pa da vas čujem...
 
Odgovor na temu

Nikola Poša