Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

pomoc oko umrezenja sa komsijom, i koriscenje jednog adsl-a?

[es] :: Home Networking :: pomoc oko umrezenja sa komsijom, i koriscenje jednog adsl-a?
(Zaključana tema (lock), by Mister Big Time)

[ Pregleda: 452 | Odgovora: 5 ]

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

jataganyahoo

Član broj: 179575
*.ptt.yu.

icon pomoc oko umrezenja sa komsijom, i koriscenje jednog adsl-a?25.04.2008. u 09:51

Znaci potpuni sam amater,ne znam nista o ovome. Citao sam forume, ali mi nije jasno nista. Hteo bih da se umrezim sa komsijom(20-30m smo udaljeni), i da uzmemo jedan adsl pa da ga koristimo i ja i on. Ako moze neko prosto da nam objasni sta nam treba (kablovi ili sta vec), i kako sve to da odradimo, a i u control panelu, da li treba neki program, nesto? Molim vas pomozite, a hvala Vam unapred.
ps-ja nemam jos uvek mreznu karticu, komsija ima, sad me jos zanima da li moja mrezna kartica mora da bude ista kao njegova....
25.04.2008. u 09:51 

kristi1
Garic-City

Član broj: 151211
89.110.203.*

icon Re: pomoc oko umrezenja sa komsijom, i koriscenje jednog adsl-a?25.04.2008. u 10:03
Trebaju vam kablovi i kad uzimate adsl uzmite ruter ne modem. Posto ti nemas mreznu postavi kod tebe ruter i ubodi u usb a on u mreznu. Nista nema da podesavate.
25.04.2008. u 10:03 

matixsc
vranje

Član broj: 88761
*.eunet.yu.

icon Re: pomoc oko umrezenja sa komsijom, i koriscenje jednog adsl-a?25.04.2008. u 10:49
Postovani ucesnici diskusije,

Ja bih se nadovezao na diskusiju pitanjem.
Imam slican problem kao jataganyahoo, s tim sto se moj komsija nalazi 50m od mene preko puta ulice, i vec sam dobio ADSL modem a ne router.
Sta mi je sve potrebno od hardvera i kakva su podesavanja da sve to radi nezavisno, tj. da ja ili komsija idemo na internet nezavisno jedan od drugog.

Pozdrav!
25.04.2008. u 10:49 

miki_250
milan markovic
beograd

Član broj: 81008
212.200.243.*