Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Mala pomoc molim

[es] :: Java :: Mala pomoc molim

[ Pregleda: 3556 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

uveta
Uros Miletic

Član broj: 48152
Poruke: 5
*.237.eunet.yu.



Profil

icon Mala pomoc molim11.02.2005. u 21:01 - pre 233 meseci
S obzirom da sam delimicno pocetnik sto se java programiranja tice, zamolio bih vas za jedan savet.
Imam instaliran borlandov jbuilder personal edition. Da li je iz njega moguce praviti aplikacije koje se pokrecu nezavisno od jbuildera, prvenstveno mislim na exe aplikacije ili nesto slicno.
 
Odgovor na temu

igyy
Igor Stojanovic
Osijek

Član broj: 43742
Poruke: 42
*.studom.stucos.hr.



+1 Profil

icon Re: Mala pomoc molim11.02.2005. u 22:20 - pre 233 meseci
Nisam siguran za JBuilder jer koristim Eclipse...

Ako želiš napraviti .exe (Windows) za svoju aplikaciju možes koristiti besplatan alat

Java Launcher

http://www.syncedit.com/download_javalauncher.html

ja sam prilično zadovoljan snjim i vrlo je jednostavan za korištenje
" A language that doesn't affect the way you think about programming, is not worth knowing!"
 
Odgovor na temu

_owl_

Član broj: 318
Poruke: 1043
*.verat.net.



+3 Profil

icon Re: Mala pomoc molim11.02.2005. u 22:54 - pre 233 meseci
Ako hoces svoje programe da kompajliras direktno za Win platformu probaj: Excelsior JET.

Owl
 
Odgovor na temu

dacho
Montreal

Član broj: 4096
Poruke: 38
*.dialup.sprint-canada.net.



Profil

icon Re: Mala pomoc molim11.02.2005. u 23:43 - pre 233 meseci
Citat:
S obzirom da sam delimicno pocetnik sto se java programiranja tice, zamolio bih vas za jedan savet.
Imam instaliran borlandov jbuilder personal edition. Da li je iz njega moguce praviti aplikacije koje se pokrecu nezavisno od jbuildera, prvenstveno mislim na exe aplikacije ili nesto slicno.