Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Mandrake 10 /usb modem problem

[es] :: Linux mreže :: Mandrake 10 /usb modem problem

[ Pregleda: 2506 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Hexman
Bosna

Član broj: 36829
Poruke: 1
*.dslam.ob.bih.net.ba.



Profil

icon Mandrake 10 /usb modem problem 11.10.2004. u 21:00 - pre 237 meseci
Pozdrav.

Procito sam nekoliko tema u vezi usb modema i kako ih podesiti na linux-u.
Al posto sam ja pocetnik nista mi nije jasno tako da pojma nemam kako to podesiti.

Imam adsl-ov speedtouch 330 usb modem.

Kad sam kreno da podesim konekciju prvo je zahtjevalo neku vrstu drajvera sto sam nekako skonto i odradio ali ima jos uvjek problem kad biram modem eth0 na listi i kad krenem dalje sa podesavanje izbaci mi gresku kako kernel ne podrzava modem.

Neki kazu da moram u kernelu podesiti opciju za usb modeme dok drugi kazu da trebam updejtovat kernel al ne znam sto kad je md 10.

Kako da podesim kernel!

Molim vas pomozite mi.

 
Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
212.200.241.*

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: Mandrake 10 /usb modem problem08.10.2006. u 06:40 - pre 213 meseci
Odem u pretragu, dobijem nekoliko odgovora. Ovaj covek ovde postavio pitanje poodavno - nista. E, sad mi je Telekom dao bas taj Speed Touch 330 USB i sigurno ce biti jos pitanja oko toga, spremajte se :-) . Idem da trazim onu temu "USB modem radi pod Linuxom" ali se ne secam da li je tamo bio i ovaj. Inace, Google mi daje jedno 15 razlictih uputstava sta i kako. Mene u principu bas briga, jer koristim Ethernet modem, ovo mi dodje vise kao hobi, ali bice ljudi sa tim modemima. Jos me sluzbenica zvala telefonom i pitala moze li USB, jer po Ugovoru moram nesto da uzmem i ja onda pristadoh, da bi drugima ostalo vise Ethernet modema.
Na svetu postoje samo 2 OS-a: 1. Mint, 2. svi ostali!
 
Odgovor na temu