Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

ETf->postdiplomske, saveti potrebni!!!

[es] :: Vodič za učenje :: ETf->postdiplomske, saveti potrebni!!!

[ Pregleda: 4493 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ana
Ana Balevic
LIACS & ACE
Amsterdam

Član broj: 5669
Poruke: 170
195.252.81.*

Jabber: ana@elitesecurity.org
Sajt: tesla.rcub.bg.ac.rs/~tauc..


Profil

icon ETf->postdiplomske, saveti potrebni!!!13.04.2004. u 20:22 - pre 243 meseci
Cao svima!
Zavrsavam ETF - smer racunari (u roku,super sam student) pa bih htela da nastavim postdiplomske negde napolju na nekom stvarno dobrom univerzitetu. Ima li neko iskustva u tom pogledu - da moze da mi preporuci gde da trazim , koga da kontaktiram i sl . Kako se sada kotira beogradski ETF?
Kakve su mogucnosti stipendiranja od strane tih fakulteta, da li postoje varijante da u sklopu magistarskih/doktorskih radim na nekom komercijalnom projektu i da me oni placaju? :)
Kako se nalazi jak(=interesantan i dobro placen) posao? (volim posao:)
Ako bilo ko ima kakve aktuelne informacije neka javi - moze ovde , a moze i na mail: [email protected]

Svaki savet je dobrodosao! Hvala puuuno!

p.s. govorim engleski (odlicno),spanski(trenutno srednje,ali intenzivno ucim),
i malkice francuskog.


 
Odgovor na temu

jogurt
Zoran Milenković
nettverkskonsulent
Norway

Član broj: 13800
Poruke: 472
*.vdial.verat.net

Jabber: jogurt@elitesecurity.org
ICQ: 309530264


+8 Profil

icon Re: ETf->postdiplomske, saveti potrebni!!!13.04.2004. u 22:56 - pre 243 meseci
Ana, da li ces otici ili ne zavisi u mnogome od tebe same. Mislim da ne postoji student ETF-a koji je cvrsto odlucio da upise postiplomske u inostranstvu, a da zaista nije otisao.

Jedan moj prijatelj i nas kolega je pre par meseci otisao za Bec na doktorske studije gde naravno prima pristojnu stipendiju i, kao sto si vec rekla, malo uci - malo radi komercijalu za institut na kom je.