Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Dodavanje racunara u mrezu

[es] :: Enterprise Networking :: Dodavanje racunara u mrezu

[ Pregleda: 1916 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Shuma
Sumadija

Član broj: 1815
Poruke: 2
*.ptt.yu



Profil

icon Dodavanje racunara u mrezu26.12.2001. u 13:45 - pre 271 meseci
Pre svega, totalni sam pocetnik u ovoj oblasti pa pretpostavljam da je ovo sto vas pitam dosta komplikovano (makar meni tako deluje). Nadam se da medju vama ipak ima nekog ko ce moci da pomogne.
Elem, problem je sledeci. Napravio sam neki sajt i to je ono sto inace radim. Ali sad treba da uradim nesto sa cim veze nemam. Treba da postavim sajt na neki racunar i da taj racunar dodam u vec postojecu mrezu (akademsku). Znaci sajt ce biti hostovan na tom racunaru. Posto to nisam radio nikad, zakljucio sam da bih trebao da na taj racunar instaliram isti sistem kao na mom serveru (Linux Suse). Instalirao sam to, znaci Linux, MySQL, Apache ... Kada u cilju testiranja otvaram novi IP na serveru menjam rc.config i http,conf, pa sam i to uradio na slican nacin. E sad, sta treba jos da uradim. Kako da taj racunar zakacim na mrezu (dobio sam IP i domen) i sta treba da podesi da bi to radilo.
Ako neko moze i ako to nije previse komplikovano, najbolje bi bila neka step by step procedura, ili makar objasnjenje sta sve treba da se menja i gde da trazim manuele, helpove da to napravim.
Hvala unapred
 
Odgovor na temu

B o j a n
eCTRL
EU

Član broj: 1178
Poruke: 2925
*.yubc.net

Jabber: bc@default.co.yu
Sajt: default.co.yu/~bc


+1 Profil

icon Re: Dodavanje racunara u mrezu27.12.2001. u 09:03 - pre 271 meseci
Evo ja cu sad da te ubijem u pojam. L;)