Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini

elitemadzone.org :: MadZone :: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini
(Zaključana tema (lock), by pajaja)
Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 35942 | Odgovora: 340 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 09:00 - pre 122 meseci
Nemačke, Italijanske, Engleske, Francuske i druge News kanale možeš pratiti preko satelita i kad to pažljivo odgledaš javi nam da li si primetio razliku u odnosu na RTS smeće.
 
0

Braksi

Član broj: 288770
Poruke: 1643



+4015 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 09:01 - pre 122 meseci
Stanje medija u Evropi je mnogo mnogo bolje nego u Srbiji.

RAI npr nikad nece stati i forsirati samo jednu politicku opciju, jer to je javni servis. A tacno je da postoje dnevnici naklonjeni ovoj ili onoj struji npr Corriere dell Sera koji naginje desnici i La Repubblica jasno levicarski list. Ali to su privatni mediji i oni to ne kriju, a imas izbor sta ces citati ili citas oba pa ukrstas.

Uglavnom, ne postoji u EU partija koja bi po dolasku na vlast uzurpirala javni servis. Tako nesto javnost ne bi dozvolila, a u Srbiji se to podrazumeva. Cak i oni koji nisu na vlasti i jedu dupe sta sve prica RTS manje-vise se mire sa sudbinom i samo cekaju svojih pet minuta da rade isto.

Srpski narod jos mora mnogo da uci o demokratiji.
 
0

Odzaklijevski

Član broj: 321964
Poruke: -1
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+207 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 09:12 - pre 122 meseci
Kao da je uopšte bitno koja će opcija da pobedi u Italiji. Više ni u Srbiji nije bitno, to je samo predstava. Isto tako javni servis je samo predstava. Razlikuju se samo načini izvođenja predstave. Koja je razlika između javnog servisa i državnog? Javni servis odgovara direktno građanima? Kako? Je l postoje neki izbori? Šta bi uradili Italijani kada bi RAI dao prednost jednoj političkoj opciji, izašli na ulicu?
 
0

Braksi

Član broj: 288770
Poruke: 1643



+4015 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 09:27 - pre 122 meseci
Citat:
Odzaklijevski:  Šta bi uradili Italijani kada bi RAI dao prednost jednoj političkoj opciji, izašli na ulicu?


takva mogucnost ne postoji ni u domenu teorije. Ne radi se tu samo o zakonu, vec o necem mnogo bitnijem, a to je gradjanska svest naroda da je nezavisan servis NEOPHODAN, a ne da je to neko kozmeticko sredstvo koje nam treba ili ne. Mislim, nisu se Italijani rodili pametni vec su ucili mnogo i tesko dok nisu skontali...

U Rusiji npr ili Srbiji, takva svest ne postoji. I tako dolazimo do sustinskih razlika izmedju nas i zapada.

Dakle na Zapadu ljudi razvijaju institucije, sistem ili masineriju kako hocete, dok mi cekamo da nam se rodi vodja i da nas povede. Zamislite, npr da veceras umru Obama i Putin ili da daju ostavke, jednostavno da nestanu iz politickog zivota. U Americi bi Bajden polozio zakletvu, a pola ljudi ne bi ni znalo da vise nema Obame. U Rusiji ? Da li iko moze da zamisli Rusiju bez Putina ? Da li bi u toj Rusiji pobedili liberali Nevaljnog ili mozda neki desnicari tipa Zirinovskog ?! Da li bi Rusija nastavila za EAU ili skroz odustala ?

Znaci na istoku ne postoji sistem i zato ljudi lutaju kao ovce, a sve nase mukotrpne pobede vreme razveje. I onda Jovo nanovo.
 
0

Odzaklijevski

Član broj: 321964
Poruke: -1
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+207 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 09:40 - pre 122 meseci
Ameriku i Rusiju vode timovi ljudi. Politika USA je da se ključni ljudi iz tima ne eksponiraju. Isto tako ako bi umro ključni čovek iz USA tima teško da bi tek tako mogao da ga zameni neki Zaphod Biblbroks poput Obame. Imali su i Amerikanci bitne ljude na čelnim pozicijama, pa su posle iskustva sa demokratskim smenjivanjem predsednika Kenedija uvideli da je Zaphod Biblbroks najbolje rešenje za to mesto.
 
0

jericho1405
Programer
Istocno Sarajevo

Član broj: 178952
Poruke: 45



+683 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 09:53 - pre 122 meseci
Citat:
hotchimney: O tome je trebalo razmišljati pre nego što se krenulo u "dešavanja naroda". Bilo je i onih koji su ukazivali i na alternativne puteve ali su proglašeni glupavima, izdajnicima, stranim plaćenicima itd.

Mislis na Albance koji su '81 zagovarali status quo? I gle cuda ja se slazem za ta "desavanja naroda" ali to nisu bila "desavanja Srba" kao sto ti pokusavas da kazes. Pa shodno tome aplaudiras svakom bombardovanju ili protjerivanju istih a druge amnestiras i za njihove zlocine navodis nekakvu pogresnu srpsku politiku.
Citat:
hotchimney: Inače, poznajem Srbe koji danas žive (i živeli su) u Hrvatskoj i to u Ustaškim gnezdima, pa ih niko ne dira. Neki su čak i bivši oficiri JNA pa dobijaju penziju.

Pa naravno da ces takve poznavati jer one druge ne mozes.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with
experience.
 
+4

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 10:10 - pre 122 meseci
Citat:
Mislis na Albance koji su '81 zagovarali status quo?

Ne, nego govorim o onima sa razumnim i umerenim stavovima. A to ti je odgovor i na tvoju poslednju rečenicu istog komentara.

Što se tiče "dešavanja naroda" u Srbiji od 1987. putem kojih se Milošević dočepao vlasti do uništenja SFRJ i krvoprolića mogu samo da kažem da "dešavanja naroda" nije moja konstrukcija.
 
0

jericho1405
Programer
Istocno Sarajevo

Član broj: 178952
Poruke: 45



+683 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 10:19 - pre 122 meseci
Citat:
hotchimney: Ne nego govorim o onima sa razumnim i umerenim stavovima.

Pa sudeci po tvom pisanju to su razumni albanski separatisti, razumni hrvatski etnicki cistaci i razumni NATO bombarderi i agresori? Sve sto smo do sada procitali od tebe i DaliboraP je to da su Srbi krivi za sve i da su sve ovo sto im se desilo debelo zasluzili. A sa druge strane da su svi drugi bele lale koje su imale tu zlu kob da se nadju u takvom okruzenju krvolocnika.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with
experience.
 
+4

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 10:45 - pre 122 meseci
Ne, nego sam ja kriv jer sam u vreme "dešavanja naroda" predlagao da se NATO trupe rasporede od Triglava do Djevdjelije. NATO je tada (i sada) bio jedini sposoban da obezbedi mir. Bar rata ne bi bilo.

SFRJ bi se raspala kao što se i raspala jer su Slovenci tražili "Europa zdaj!" a što prosečan srbenda ni dan danas nema ni pod tačkom razno. Ali bar rata ne bi bilo.

Kosovo bi se odvojilo od Srbije kao što se i odvojilo. Ali bar rata ne bi bilo.

Srbija bi bila sa svih strana okupirana NATO paktom kao što i jeste okupirana. Ali bar rata ne bi bilo.

Srbija bi opet propadala kao što propada. Ali bar rata ne bi bilo.

Ovi iz Krajine bi napustili Krajinu kao što su i napustila. Ali ih ne bi Ustaše ispraćali topovskim salvama.

Srbija bi i dalje bila van EU kao što i jeste. Ali bar rata ne bi bilo.


Narvano, sve ovo je moglo da bude i drukčije i bolje i za Srbiju i Srbe daleko isplativije i da Srbi ostanu tamo gde su i živeli, ali isto tako i da Hrvati ostanu u Hrtkovcima i da Šiptari zadrže sladoleddžijnice po Srbiji, itd.

E, kad je Sloba, na Šešeljev predlog, zamolio Hrvate da se isele iz Hrtkovaca a za uzvrat tražio da se Srbima iz Krajine dozvoli iseljenje u Srbiju - dogovor je postignut.


I sve će tako biti dok se u Srbiji ne shvati šta znači "Europa ZDAJ!".
 
+1

Braksi

Član broj: 288770
Poruke: 1643



+4015 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 10:54 - pre 122 meseci
uh Hotchimney kako si ti pametan.

Ti sad mislis da bi to bilo resenje, a evo malo po malo izlaze na videlo kakve je sve nagodbe zapadu nudio Sloba i to nista nije bilo vredelo jer se nije uklapalo u njihovo vidjenje kuda i kako stvari treba da se odvijaju.

Na kraju, ja se secam kad je Zajedno 1996 bio na pragu da skine Slobu, a onda je dosla Olbrajtova i posvadjala ih jer je Amerima bas trebao Sloba da bi mogli da intervenisu. Uostalom i da je Djindjic pobedio 96, oni bi isto trazili, a ako on ne bi hteo napravili bi Slobu od njega ocas posla.

 
+2

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 11:14 - pre 122 meseci
Citat:
uh Hotchimney kako si ti pametan.

Hvala.


Taj Zajedno i Djindjićevi, kao što si i sam primetio, bi nastavili (kao i što su nastavili nakon 2000-te) Slobinu politiku.

Dakle, jedino rešenje je promena svesti u gradjanstvu, ne u narodu već baš uspostavljanje gradjanske svesti.

Onda kad prosečan Srbin bude reagovao na "mangupluke" političara koje su izabrali i drugih i to putem "demokratskih institucija" moći će se govoriti o nekom poboljšanju. A sve dok se te reakcije svode na retke pojedince isti će lako biti ismejani kao "strani plaćenici", "narodni neprijatelji" ili šta se već poželi.
 
0

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 11:37 - pre 122 meseci
Citat:
jericho1405:Sve sto smo do sada procitali od tebe i DaliboraP je to da su Srbi krivi za sve i da su sve ovo sto im se desilo debelo zasluzili. A sa druge strane da su svi drugi bele lale koje su imale tu zlu kob da se nadju u takvom okruzenju krvolocnika.

A kako bi bilo da ti malo prestanes da Daliboru uvaljujes nesto sto nije izjavio? Gde sam ja rekao da su Srbi nesto zasluzili ili da su svi drugi nevini?
Problem je sto su likovi kao ti potpuno pristrasni i napaljeni i nemaju tu sposobnost da sagledaju objektivno celu pricu, vec odmah vicu nepravda, a vidi sta su oni radili itd. Smarate iskreno, lozite se na Putina i na svakoj drugoj temi vrtite istu pricu, zla EU, nepravda, Nato, itd. Dokle vise? 2014 godina je.
 
+1

Odzaklijevski

Član broj: 321964
Poruke: -1
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+207 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 11:50 - pre 122 meseci
I šta to znači ako je 2014. godina? Prošle godine je bila 2013, pre 20 godina 1994... Je l treba da pamtimo samo ono što se desilo tekuće godine, ili možda samo ono što se desilo današnjeg dana? Historia magistra vitae est. Pamćenje je jedna od stvari po kojoj se razlikuju na primer som, pas i čovek. Som ne pamti ništa i bez obzira koliko ga puta tresnu po glavi kada čuje bućku ponovo ide na površinu.
 
+3

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 12:57 - pre 122 meseci
Problem je sto u Srbiji, i na vecem delu teritorije balkana postoje dve "struje". Narod i Vlast.

U tzv "normalnim" zemljama postoje Narod, Vlast 1 i Vlast 2...ponekad i 3 i 4. Neki su vladaoci trzista, kapitala ili informacija, ali su Vlast.

Na ovim terenima, Vlast je uzurpirala i proizvela "vlasti" 2, 3, 4...i medije i trziste i privrednike, korporacije su na vaspitanju, ali su inicijalno produkti Vlasti..kroz razne varijante zakulisnih "bezbednosnih" cinilaca. Ovo "bezbednosnih" je namerno pod navodnicima, posto su u malom trenutku istorije imali smisao drzavne bezbednosti, a veci deo su se bavili bezbednoscu Vlasnih i cinilaca Vlasti.

Nezadovoljstvo EU, i njima slicnih sistema je logicna. Jedino sistem "visevlasnih" i zainteresovanih za funkcionisanje drzave moze biti prihvatljiv.

Mediji su samo jedan deo "Vlasti".

Negde ih nazivaju(na "slobodnom" zapadu), neke delove medija, "prijateljima establismenta", i pomno se radi na razoblicavanju takvih aktivnosti, ali postoje i oni "drugi", koji su zainteresovani i za realnost i logiku...za malo sire interese, a ne samo uskog kruga benefira vlasti.
Pa je borba oko ravnoteze.
 
0

payge

Član broj: 25165
Poruke: 26



+1012 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 13:16 - pre 122 meseci
Bilo kako bilo,
Kozak u Suhoju je oduševio ABC News krasavicu.


"Not just once but twelve times..." šmrc /kenj /kenj, šmrc :(


 
+3

Hank

Član broj: 320271
Poruke: 106



+827 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 13:38 - pre 122 meseci
Citat:
Braksi:
Mislim da je najbolje uci u to partnerstvo za mir (da ih ne bi izazivali), a onda pokusati izboksovati neutralnost. E sad, ako bas krenu da nas pritiskaju, onda treba uci u NATO. Ovo cisto da ne bi opet uleteli u neki klinc.


Ovo jeste, u principu, odlična ideja, ako zanemarimo "pomalo" problematičnu komponentu - tajming. Da je prosečan građanin Srbije ovako razmišljao 1989. ili 1991. godine - otvarale bi se jedna za drugom plantaže rešenja, jer je tada Srbija i imala šta objektivno da ponudi u pregovorima, a sada, četvrt veka kasnije, kada su Mađarska, Rumunija, Bugarska, Hrvatska i Albanija u NATOu, pored Grčke koja je u NATOu odavno i Crne Gore koja radi na tome, a pored de facto prisutnih NATO snaga na Kosovu, u Makedoniji i BiH... postavlja se pitanje: šta će Srbija NATOu? Kapiram da se NATOu više isplati da zadrži Srbiju van članstva, idealno je to imati na papiru "problematičnu" državu u totalnom okruženju koja je objektivno maksimalno bezopasna, pa na tom terenu da se pravda ulupavanje novca. Srbija trenutno može da zapreti samo podizanjem srpskih i ruskih trobojki i oba ispravna MIGa 29.

Trenutno se sve svodi na odabir manje glupog rešenja: ljudi u Srbiji ne kapiraju da je neutralnost izuzetno skupa opcija. Tu opciju može sebi da priušti jedna Švajcarska koja decenijama to kešira, uz obavezni vojni rok i druge stvari, dok je sama ideja vekovima stara. Srbija bi trenutno od Rusije možda i mogla da izboksuje povoljnije cene/kamate na kredite za nabavku novih aviona i sistema protivvazdušne odbrane, ali nažalost ni kod babe nema za džabe, kamoli kod dolaroljubivih Rusa u skladu sa čim bi onda valjalo narodu objasniti da prosečna plata neće više biti 300 evra, nego 200 ili 150, jer razlika ide na vojsku. Tada bi možda naši pregovarači i dobili na težini da se njima ne bave baš petorazredne briselske ćate, ali je glupo uopšte trenutno i razmatrati tu opciju, jer je mnogo daleko od realnosti.

To što je rusko oružje i oruđe verovatno najjeftinije za ono što se dobija i dalje ne znači da je jeftino: nemamo mi, momci, para za to planinarenje. Ostaje nam samo da se ložimo, loženje je besplatno i da se nadamo da ćemo u realnosti zaštititi svoj vazdušni prostor na prihvatljivom nivou tako da nas ne zaobilazi civilna avijacija, bar sa te strane da kaplje neka kinta.





Pozdrav.
 
+1

jericho1405
Programer
Istocno Sarajevo

Član broj: 178952
Poruke: 45



+683 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 13:59 - pre 122 meseci
Citat:
hotchimney: Kosovo bi se odvojilo od Srbije kao što se i odvojilo.

Pa zar za Kosovo nije kriva pogresna srpska politika? Kako sad to da bi Kosovo bilo nezavisno i u slucaju da su politicari prihvatili tu tvoju "ispravnu" srpsku politiku? Inace na cijelom tekstu ti moram odati priznanje, pravi si postbitkovni general. Vjerovatno su mnogi ponosni na tebe.

Citat:
hotchimney: Dakle, jedino rešenje je promena svesti u gradjanstvu, ne u narodu već baš uspostavljanje gradjanske svesti.

Zar to nije trebalo bombardovanje da uradi? A ako vec nije mozda da se ugledamo na gradjansko Kosovo? Oni su sad izgleda taj primjer uspjesnog gradjanskog modela. Srbi su busmani.

Citat:
DaliborP: Smarate iskreno, lozite se na Putina i na svakoj drugoj temi vrtite istu pricu, zla EU, nepravda, Nato, itd. Dokle vise? 2014 godina je.

Ne postoji post u kojem ja glorifikujem Putina. Preciznije uopste nisam rusofil. Nisam ni protiv EU niti Amerike, vec protiv njihove spoljne politike. Nemam nikakav problem da kritikujem ono sto ne valja bez obzira odakle dolazi. To je vise vas problem jer cete uporno da izmisljate infantilne izgovore kako bi opravdali svaki potez NATO-a. Kao eto oni su bezgresni a svi drugi koji su bombardovani, potlaceni, opljackani itd su glupi i to zasluzuju.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with
experience.
 
+3

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 15:09 - pre 122 meseci
Svakako da su glupi jer "sa rogatim se nije bosti", čak i ako si u pravu.

Inače, znalo se od prvog dana da će doći do vojne intervencije. Ono što se nije znalo kada. A eto, trebalo im je 5 godina da se nakane, pa još 4 godine. I to sve bez preterivanja, tek toliko da potroše zardjale projektile i da im uranijum osiromaši. Znači, bilo je vremena za niz pametnijih opcija.

Srbijanska (i Srpska) politika koja se u osnovi temelji na sili (pre svega vojnoj) je žrtva sopstvene propagande. Podgreva se (do ključanja) nekakva slava bitaka i pobeda, veličaju se junaci i junačine. U stvarnosti Srbija i Srpstvo je (nažalost) tokom istorije gažena i pregažena i sa istoka i sa zapada i sa severa i sa juga. I onda, kad takvo jeftino i pogrešno politikanstvo, dovede Srbiju (i Srpstvo) do horizonta crne rupe, krvi su (CIA obavezno) Vuk Branković, poturice, strani plaćenici, domaći izdajnici, iredente...

Te navodne pobede kroz istoriju su teški teži i najteži porazi tokom kojih je Srpstvo bilo bar desetkovano ili svodjeno na polovinu.

To je otprilike pamet Srbijansko/Srpske "elite".

A onda, "ajmo Jovo nanovo", kao da ništa nije bilo, kao da se nije ni desio rat ali se desilo bombardovanje, kao da se nije desio raspad SFRJ ali se desila "republika Srpska", kao da se nije Kosovo odvojilo jer je srce Srbije (floskula koju je osmislio Slobo a prodavali svi političari posle Sloba usput pljuckajući po Sloba).

A zašto ništa nije bilo? Pa zato što oni koji su sa Slobo veličali "dešavanja naroda" su se jednostavno iz crvenih presvukli u žute, crne i plave gaće i dalje "čuvaju Kosovo" puvajući u državne fotelje.
 
+2

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 15:28 - pre 122 meseci
E vala si se sad izkenjao...
 
+5

jericho1405
Programer
Istocno Sarajevo

Član broj: 178952
Poruke: 45



+683 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 15:29 - pre 122 meseci
Kljucna stvar i jeste u tome sto se manje-vise sve znalo i sto je detaljno ili ugrubo, svejedno, vec sve bilo planirano. Ovdasnji politicari, a pod tim mislim na sve republike, su dovedeni pred svrsen cin. Pa ja vjerujem da se i sam Taci sjeb*o kad su ga Ameri rehabilitovali od teroriste do pretendenta za premijera do tada nepostojece republike.

I kao postojao je nekakav izbor. A taj izbor je najcesce znacio ponudu koju ne mozes prihvatiti. Kao Slobo nije prihvatio NATO-ove zahtjeve. Pa naravno da takve ultimatume ne mozes tek-tako prihvatiti kada ugrozavaju tvoj suverenitet. Sutra bi svjejedno visio negdje na drvetu zbog veleizdaje. I jasno je da ce Taci to prihvatiti kad se frlja prostorom koji uopste nije njegov. To je isto kao da pitaju Hrvate i Srbe ko ce od ta dva naroda da prihvati okupaciju Dubrovnika. I kad Hrvati, logicno, to odbiju a Srbi prihvate(jer ionako nije njihovo) ovi stanu na srpsku stranu. Eto to je taj izbor. Samo sto se u SFRJ vrtlogu samo Srbima desavao.

Ako smatras da su svi jednako, ili priblizno, krivi onda zasto su jedni nagradjeni a drugi naguz*ni? A ako smatras da nismo isti mozes li to argumentovano objasniti tj. sto bi to jedan Taci, OVK, Albanci, Tudjman, Hrvati i sl. bili bolji od Srba i Slobe?

Da su nas sve bombardovali ja ne bih "A" rekao.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with
experience.
 
+1

elitemadzone.org :: MadZone :: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini
(Zaključana tema (lock), by pajaja)
Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 35942 | Odgovora: 340 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.