Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pracenje promene statusa nekog objekta (Baza za vođenje arhive)

[es] :: Access :: Pracenje promene statusa nekog objekta (Baza za vođenje arhive)

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 11996 | Odgovora: 53 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

salvatore.

Član broj: 55550
Poruke: 66
*.adsl-a-5.sezampro.rs.

ICQ: 36635734
Sajt: www.zlatnosidro.rs/kerami..


+5 Profil

icon Pracenje promene statusa nekog objekta (Baza za vođenje arhive)03.02.2014. u 23:12 - pre 124 meseci
Iako sam totalni početnik sa Access-om odlučio sam da pravim bazu pomoću koje ću voditi evidenciju registratora u arhivi. Zadatak mi je prost imam police na kojima može biti 4 registratora, registrator može biti zadužen, može biti i oštećen ili u rezervi. Potrebno je da vodim i evidenciju o izmenama. Uz velike muke sam uspeo da napravim bazu sa tabelama i relacijama:


U trenutku kada izdajem registrator na njegovo mesto na polici treba da postavim neki iz rezerve (rezerva su oni za koje nema mesta na policama).




Moje pitanje je kako da napravim da neki registrator (br_registratora) može biti prisutan samo u jednoj od tabela (oštećeno, rezerva, police ili izdatiregistratori)?


[Ovu poruku je menjao salvatore. dana 04.02.2014. u 00:31 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

nenadmarkoni
zaposlen
Pljevlja,Crna Gora

Član broj: 268419
Poruke: 705
*.opera-mini.net.



+3 Profil

icon Re: Pracenje promene statusa nekog objekta (Baza za vođenje arhive)04.02.2014. u 10:00 - pre 124 meseci