Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zašto NISTE otišli u inostranstvo?

[es] :: Vodič za emigraciju :: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?
(Zaključana tema (lock), by Ivan Dimkovic) (HARDTOP topic, by Ivan Dimkovic)
Strane: << < .. 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 546569 | Odgovora: 1603 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

morpheusxxx
M.Milosevic
beograd/surcin

Član broj: 139878
Poruke: 332
*.broadband.corbina.ru.

Sajt: www.juvebalkan.com


+86 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?22.02.2013. u 20:53 - pre 136 meseci
Citat:
Nedeljko: Izvini, a što nisi već zapalio negde? To barem nije ni najmanje teško. Ako je jedini razlog što nisi emigrirao taj što si nesposoban, onda se slažem da za tebe jesu elita. Samo što takve "elitne sposobnosti" ima najveći broj građana Srbije.

Ja vas koji tako mislite, a i dalje ste u Srbiji stvarno ne razumem. Zašto ste još uvek ovde?


Baš ti o tome i govorim! Ne znam šta bih ti replicirao.. Promašio si temu a nisi ništa od mojih tvrdnji pobio.. Lepo sam u jednom od prethodnih postova napisao.. Volim takve kao ti,koji po nekad ne mogu ništa smisleno da kažu,pa ospu paljbu na sagovornika.. glup,tup,bla bla..Da si bacio pogled na adresu.. ne bi zveketao kao otvoren prozor! Odavno sam ja van Srbistana..
Jbg.. realno,nije ni to loše.. biti zadovoljan ispranom košuljom i maminim kazanom!!!
Bolji je častan bijeg, nego nečasna smrt!
 
+3

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2790 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?22.02.2013. u 21:44 - pre 136 meseci
A, tako dakle, ti si ta elita. Da, da, da...

E, vidiš medi idete na kitu vi koji cepete da ste neka elita samo zato što se pomerili dype iz tačke A u tačku B. I onda skitanika tvrdi da to niko ne tvrdi.

Pokažite vi meni konkretne rezultate, pa da vidim kakva ste to elita. Emigrirati nije nikakav problem. Da sam hteo, uradio bih to već 10x. Za mene elitu čini sasvim drugi soj ljudi.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
0

shkomishkomi
Zatvor

Član broj: 103729
Poruke: 91
*.adsl.eunet.rs.



+21 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?22.02.2013. u 22:22 - pre 136 meseci
E vidiiii. Po mom poimanju elite, JA SAM ELITA!!!!!

A zasto, zato sto ne prodajem maglu na foru vidi gledaj razumes me, vec stvaram nove vrednosti, preko 500 000m2 izgradjenih, nekad bila livada vise nije, ja uneo moje znanje, ne samo ja, maksimalno posteno radim svoj posao, niko ne moze da kaze da sam ga prevario, a radim i po 270 sati mesecno, ali nisam umoran jer mogu mirno da spavam i decu tako vaspitavam.

Ali to nije ni dovoljno za normalni zivot u Srbiji, a ni cenjeno. i jos mnogo toga.

Ali ovde nije pitanje elite, vec pitanje filozofije, kulture pa i lepog ponasanja. Srbi mahom imaju potrebu da pokazu da su najpametniji da drugom nature svoje mishljenje bez nekih argumenata vec onako u fazonu znam prico mi jedan sto je gledao.
i to strahovito zamara.
 
+4

shkomishkomi
Zatvor

Član broj: 103729
Poruke: 91
*.adsl.eunet.rs.



+21 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?22.02.2013. u 22:31 - pre 136 meseci
Citat:
Nedeljko:


Ja vas koji tako mislite, a i dalje ste u Srbiji stvarno ne razumem. Zašto ste još uvek ovde?



Ja samjoš uvek ovde zato sto sam do pre godinu dana imao nadu da Srbija moze u dogledno vreme da postane normalna zemlja u kojoj se postuju zakoni, gde zakoni vaze za sve, gde nije pametan koji izbegava zakon nekaznjeno a budala onaj koji postuje zakon, gde ce sa porastom kavliteta zivota padati nivo primitivizma bahatosti i agresivnosti na ulici, gde se lepo vaspitanje nece smatrati kao slabost, gde ce prepisivanje i preskakaknje reda izazivati sramotu i nelagodnost a ne zadovoljstvo, gde ce moci da se normalno zivi od penzije, gde ce zdravstveni sistem funckionisati i gde nece biti potrebno da okrenes 10 telefona pre nego sto nekog smestis u bolnicu, gde se nece dobijati dekubitusi i bakterijskeinfekcije u bolnici koje su smo posledice nemara i nehigijene, gde ce moje dete imati motiv da uci jer ce to znaciti kvalitetniji zivot ...... mogu ovako do ujutru. A ta nada je iscezla prosle godine, iako je trajala skoro 20 godina

I zbog svega toga spremam papire i kofere i biram sledecu destinaciju za zivot
 
+4

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12851



+4784 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?22.02.2013. u 22:48 - pre 136 meseci
Nedeljko, citaj malo sta pise u postovima drugih, nemoj odmah flame-ovati.
 
+2

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?22.02.2013. u 22:53 - pre 136 meseci
Citat:
Nedeljko:Zašto ste još uvek ovde?

Pa gde covek da ode kad se u Londonu racun u banci otvara 5 dana...
 
+2

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2790 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?22.02.2013. u 23:02 - pre 136 meseci
@DaliborP

Na svu sreću, EU komunjare još uvek nisu okupirale ceo svet. Da hoću da emigriram, najverovatnije bih išao u Kanadu, a EU bi mi bilo poslednje mesto gde bih zapucao.


@shkomishkomi

Ako je tako kako kažeš, onda si ti za mene elita. Ako pakuješ kofere, to je takođe OK.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
0

vladant
Beograd

Član broj: 50495
Poruke: 81
*.kbcnet.rs.



+26 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?22.02.2013. u 23:34 - pre 136 meseci
Bice da se radi o sistemu vrednosti, koji moze biti; individualan nacionalan, globalan... i pripadnost raznim grupacijama, odredjuje kako cemo ga poimati.
Hteli mi to ili ne, mi svesno ili nesvesno prihvatamo razne sisteme vrednosti, i oni nas odredjuju, pa tako i biramo, da biramo, gde cemo ziveti.

'Sunce tudjeg neba, nece vas...' Ma, daj, evo ga sa Ducicem...
A, ipak je Binicki komponovao za njegove stihove. U njegovo vreme, se to moglo tako govoriti, danas ne.
Ipak ostaje cinjenica da emigrant ( emigracija )
preseljenjem na teritoriju kojoj kulturoloski ne pripada, mora proci proces asimilacije, odnosno, on je 'stranac'.
Prvo koleno njegovog potomstva ne pripada ni sredini od koje poreklom potice, ni potpuno sredini u koju su ga njegovi roditelji svojom odlukom opredelili za zivot.
Trece koleno se asimilovalo, i pripada toj novoj sredini, i istovremeno nema gotovo nikakvih dodirnih tacaka sa svojim poreklom.
Ako nekome takva situacija ne predstavlja nikakvu smetnju, on se lako odlucuje na emigraciju. To opet direktno zavisi po kom sistemu vrednosti poima zivot uopste.

Kako danas zivimo u vremenu 'globalizacije', i verujemo da ce se takav trend nastaviti, i cak sta vise, jos unaprediti, stice se utisak da je ppotpuno sve jedno na kom mestu
na planeti zivimo. Sve dok ne posetimo neka bliza, i dalja mesta na planeti, i onda kazemo: 'idemo kuci'.
E to; 'kuci', je ono sto presudjuje zasto nisam otisao iz Srbije.
Sto ipak ne znaci da necu, ako uspem da prelomim, da je za moju decu 'bolje', da ih ogreje sunce tudjeg neba, i da ce im slatki biti zalogaji hleba.

Poprilicno smo se u proteklom periodu uverili, da je i sama ljuska 'civilizacije', poprilicno tanka, i lako se raspada. Nisam siguran ni koliko je 'debela' ljuska globalizacije.
Skandinavac svakako ne bih voleo da budem, ni ja, ni moje potomstvo, a kada pogledam drugu krajnost, srecan sam i sto sam srbin, u srbiji.

I, verujem da Srbija nikada i nece, i ne moze biti neka preterano uredjena, i bogom dana drzava za zivot, nikada to nije ni bila, ne znam zasto bi to naprasno postala.
Uvek ce biti puno gorih mesta za zivot, sto ne treba da bude uteha, zato sto ce uvek biti i puno mesta boljih za zivot, i svako, ako zaista tako odluci, moze pronaci bolje mesto za zivot,
ali to svakako mora imati i svoju cenu. Kome sistem vrednosti u koji veruje, dopusta da napravi takav eksperiment, on ce ga i napraviti.

[Ovu poruku je menjao vladant dana 23.02.2013. u 01:49 GMT+1]
Dođe meni tako pred jesen, da ustanem ispod zemlje, dosadi mi da sam dole
budan sanjam...
...čuvaj, sklanjaj staklo, biće srče, vaskrsavam!
 
+3

skitanika

Član broj: 311839
Poruke: 59
*.alshamil.net.ae.



+160 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?22.02.2013. u 23:57 - pre 136 meseci
Citat:
Nedeljko:

Odgovarao sam na sve dok sam imao vremena, a ne selektivno. Znaš kako, ako ti se od 10 tvrdnji pobije prvih 7, to govori nešto o tvojim tvrdnjama. A što se čitanja tiče, stekao sam utisak da kada odgovaraš, ne obraćaš pažnju na kontekst, a to je ono na šta je to odgovor.


Ne vidim ja da si ti bilo šta pobio ovde 7 od 10, ponajmanje moje tvrdnje... možda si samo pobio verovanje u sedmoro od deset ljudi koji čitaju ovo da si srpski rečeno "svoj", ništa više. Sve u svemu, da, naravno da nigde nisam tvrdio da je srpska emigracija elita, niti sam pomislio tako nešto, više verujem da ti sam za sebe, ničim izazvan, veruješ da si neka elita... no, realnost, činjenice i ostali učesnici ove diskusije te uporno demantuju.

Lep pozdrav.

 
+2

stavasbriga
Norge

Član broj: 146243
Poruke: 164
*.215.65.144.getinternet.no.



+61 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?23.02.2013. u 00:13 - pre 136 meseci
Emigrirati nije baš samo pomjeriti dupe iz tačke A u B, upravo sam u procesu. Naravno nije ni nadljudski napor.

Ne znam zašto si toliko ogorčen, ako već ne zavisiš mnogo od emigranata? Ljudi kao i drugi sa često pojačanim egom i još nekim negativnim osobinama. Pare ljude kvare, slično bi se ponašali i da dobiju na lotu.
 
+1

skitanika

Član broj: 311839
Poruke: 59
*.alshamil.net.ae.



+160 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?23.02.2013. u 00:26 - pre 136 meseci
Citat:
Nedeljko:
A, tako dakle, ti si ta elita. Da, da, da...

E, vidiš medi idete na kitu vi koji cepete da ste neka elita samo zato što se pomerili dype iz tačke A u tačku B. I onda skitanika tvrdi da to niko ne tvrdi.

Pokažite vi meni konkretne rezultate, pa da vidim kakva ste to elita. Emigrirati nije nikakav problem. Da sam hteo, uradio bih to već 10x. Za mene elitu čini sasvim drugi soj ljudi.


Ja sam posetio više od 30 država sveta, ne možeš reći da sam pomerio d*pe iz tačke A u tačku B, moraš da ubaciš promenljivu dvoslovnu komponentu umesto B u ovu frazu ili da napraviš neku kombinaciju sa brojevima, ako hoćeš da se odnosi i na mene. Rekoh ti već jednom da je krajnje neobavezujuće šta ti smatraš pod uspehom u životu. Ponajmanje mi je stalo da me ljudi poput tebe prihvate za elitu, nije mi čak stalo ni do pozitivnog mišljenja sa tvoje strane. Kada bi likovi poput tebe imali pozitivno mišljenje o meni, ja bih se zapitao automatski da li je sa mnom sve u redu. Postoji toliko ljudi u Srbiji, koje smatram i pametnijima i uspešnijima od sebe po kriterijumima koje sam ustanovio, poštujem ih, poštuju i oni mene, često suprotstavljamo stavove i pronalazimo neku lepotu i korist u tome... samo što ti ljudi niti malčice ne liče na tebe, niti njihove tvrdnje imaju sličnosti sa tvojim tvrdnjama, niti se pozivaju na drugare iz Nemačke i Londona tvrdeći nebuloze, niti teraju do iznemoglosti, iako im svi prisutni uključujući i slučajne prolaznike uporno govore da nisu u pravu... niti... bilo šta.

Lep pozdrav.
 
+2

skitanika

Član broj: 311839
Poruke: 59
*.alshamil.net.ae.



+160 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?23.02.2013. u 00:52 - pre 136 meseci
Citat:
Nedeljko:

@shkomishkomi

Ako je tako kako kažeš, onda si ti za mene elita. Ako pakuješ kofere, to je takođe OK.


Sve mi je jasno, ali ovaj deo mi naročito nije jasan. I ako uzmemo za tačno da je shkomishkomi pošten, stručan, vredan, ima porodicu - oseća sve pritiske odgovornosti sa te strane, livade je pretvorio u objekte u kojima ljudi žive i rade, a planira da se iseli iz Srbije, opet je tu lako dokazivo da intelektualni kapaciteti shkomishkomi-ja nisu ni približni kapacitetima Nikole Tesle - zašto bi se on, po tebi, uopšte i selio iz Srbije? Obzirom da čovek nije Nikola Tesla, daleko je od Nikole Tesle, zašto oseća da je potrebno da ode u inostranstvo da bi afirmisao svoje kapacitete i ostvario ambicije? Ili bi možda on da ide u inostranstvo samo zato što ga inspiriše proces otvaranja bankovnog računa u Londonu koji traje 5 dana? Sviđaju mu se zabrane u Nemačkoj da radi i hrani porodicu ukoliko se odluči da studira/nostrifikuje diplomu? Ima tajni plan tebe da nervira izigravajući elitu u emigraciji? Dosadila mu je demokratija u Srbiji, pa bi da proba ukus nekog totalitarnog pljačkaškog sistema u Evropi ili Sjedinjenim Američkim Državama? Proradilo je nešto suicidno u njemu, pa neracionalno želi da liši sebe i svoju porodicu svih ugodnosti srpskog standarda, ekonomije, zdravstvenog sistema, birokratije, korupcije? Ili je možda upravo definisao svoju vrhovnu ambiciju da pomeri d*pe iz tačke A u tačku B?

Šta je u pitanju, po tvom mišljenju? Ili ne razmatraš slučaj shkomishkomi-ja pošto on nije studirao na tvom fakultetu učeći 20 sati dnevno? Možda je, ne daj Bože, radio već dok je studirao svoju nauku čime se automatski kvalifikuje za niži oblik ljudskog bića u odnosu na tebe, nedodirljivog?

Lep pozdrav.

[Ovu poruku je menjao skitanika dana 23.02.2013. u 02:10 GMT+1]
 
+1

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2790 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?23.02.2013. u 11:26 - pre 136 meseci
Citat:
skitanika: Ne vidim ja da si ti bilo šta pobio ovde 7 od 10, ponajmanje moje tvrdnje...

Pa, hajde da brojimo.

1. Tvrdio si da je Tesla zapalio iz Srbije. Treba li ti link ili prihvataš da je to pobijeno?

2. Tvrdio si da se ne može doći na ozbiljne pozicije bez pranja sudova u početku. Naveo sam ti primere da može. One gluposti o "studiranju uz rad i studiranju celog života" neću ni da brojim.

3. Tvrdio si da je administracija u Srbiji paklena, za razliku od Zapada gde se sve radi iz fotelje na par klikova, pa je ispalo da se u Srbiji račun u banci otvara mnogo brže i lakše nego u UK. Tvoje subjektivne utiske da te je častio neko ko te je prethodno odrao neću ni da komentarišem ni da brojim.

4.
Citat:
skitanika: nije vas malo koji u Srbiji razmišljate na taj način - sve je u Srbiji isto kao i u Evropi i svuda po svetu, malo nema para, ali Bože moj, nema ni u Grčkoj, ni u Bugarskoj, svuda je sve isto, pa i u Srbiji, mrzi nas Zapad, voli nas Rusija, Amerika će iovako da pukne uskoro, Kina će da bude broj 1, a onda će da nam svane, nema šta mi tu mnogo da se menjamo, samo da se strpimo malo, lepo je nama... i ostale nebulozne teze.

Na to sam te pitao gde si video da propagiram te stavove i ostao sam bez odgovora.

5. Tvrdio si da ja zavisim od tog gastosa, što je takođe pobijeno. Radim već godinama u privatnom sektoru 100% za izvoz i poslovanje (koje mi je geografski potpuno indiferentno - da se sutra preselim na Jamajku ljudi sa kojima sarađujem ne bi to ni saznali) mi nipočemu ne zavisi od tih gastosa i njihovog priliva.

6. Tvrdio si da niko ne tvrdi da su emigranti elita. Istina, nisam te demantovao ja, već morpheusxxx. Javio se čovek baš sa takvom tvrdnjom.

Mislim, na spisak se može staviti većina tvojih stavova, ovde sam probrao samo neke. E, sad, ako si ti ćorav da vidiš da ti se stavovi pobijaju, mogu ti samo savetovati da posetiš oftamologa.

A što se citata "A, tako dakle, ti si ta elita. Da, da, da...", on se odnosio na člana morpheusxxx, a ne na tebe.
Citat:
skitanika: Šta je u pitanju, po tvom mišljenju? Ili ne razmatraš slučaj shkomishkomi-ja pošto on nije studirao na tvom fakultetu učeći 20 sati dnevno? Možda je, ne daj Bože, radio već dok je studirao svoju nauku čime se automatski kvalifikuje za niži oblik ljudskog bića u odnosu na tebe, nedodirljivog?

U pitanju je individualan slučaj. Ono što ti propagiraš je da je ogroman broj ljudi u Srbiji sputan u samoostvarivanju i da je emigracija jedini ispravan put ili u porevodu, da su oni koji su ostali ili nesposobni ili budale. Meni je pored ostalih predavao Kosta Došen, koji je sam svetski vrh u svojoj oblasti (kategorijalna logika), što znaju ljudi iz belog sveta iz oblasti (neki dolaze ovde da održe predavanja, pa se zna čiji su radovi glavni). On je radio u Parizu do 1999, kada se vratio u Srbiju (zbog bombardovanja). Nipočemu se ne primećuje da mu je pala produktivnost u objavljivanju kvalitetnih radova. Jedino što je izgubio je veća plata.

Dakle, to je sve individualno, a najveći broj emigranata je otišao iz mnogo prizemnijih razloga od samoostvarivanja.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
+1

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?23.02.2013. u 11:39 - pre 136 meseci
Citat:
Nedeljko:3. Tvrdio si da je administracija u Srbiji paklena, za razliku od Zapada gde se sve radi iz fotelje na par klikova, pa je ispalo da se u Srbiji račun u banci otvara mnogo brže i lakše nego u UK. Tvoje subjektivne utiske da te je častio neko ko te je prethodno odrao neću ni da komentarišem ni da brojim.


Za nekog ko se bavi matematikom ocekivao bih malo vise razuma u poredjenju dve situacija. Poredis drzavljanina sa svim dokumentima koji vadi u svojoj drzavi dokumente sa imigrantom bez stalnog boravista u "tudjini". Ja u Ceskoj sa ulice usetao i otvorio za 15min na salteru racuna znaci bez ono kod bankara i slicno i sta sad?
 
+1

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?23.02.2013. u 12:11 - pre 136 meseci
^ On je u stanju da diskusiju pocne srozavati na logički nivo djeteta od 2 godine.
Nasao je neki izdvojeni primjer i pravi se lud.
Tako npr., kad bi neko napisao da su Japanci u prosjeku niži od Skandinavaca, on bi našao jednog Japanca od 1.80m i jednog Norvežanina od 1.75m i na sledećih 15 strana drvio da je u pravu sa suprotnom tezom.
Kao što mu je neko već i skrenuo pažnju - knjiško znanje je jedno, ali praksa i iskustvo sasvim drugo.
On vjerovatno poznaje teorijski dio logike, ali je u praksi sasvim ukrivo upotrebljava.

Btw, ja sam u Austriji (koja važi za izrazito birokratsku zemlju) otvorio privatni račun u banci za < 5min samo sa SRB pasošem.
Sa tog računa sam mogao neograničeno plaćati šta i kome sam htio, i na njega su mogle stizati uplate od bilo koga i od bilo kuda.

Dva mjeseca prije toga sam kao građanin Sprdije otvorio privatni račun u banci u Srbiji.
Pri prvom pokušaju da ga koristim saznao sam da na taj račun mogu samo ja sam sebi uplaćivati pare kešom na šalteru i sa njega sam mogao samo ja lično sam sebi podizati pare?!
Kad sam pitao službenicu u čemu je smisao tog računa, odgovor je bio: "Pa da možete sebi uplaćivati pare na račun i podizati pare sa računa".
"Da," rekoh, "to vidim i ja, nego pitam u čemu je smisao". Na to ona nastavi da ponavlja pomenuto objašnjenje u nedogled.
Tu ja momentalno pokrenem proceduru za gašenje tog nazovi "računa".
Popunite ovaj formular, popunim, dođite u sredu biće gotovo, dođem u sredu, ona koleginica nije tu ova ne zna o čemu se radi, dođi u ponedeljak, ne mogu u ponedeljak putujem u nedelju, ajd onda u subotu, dobro ajd u subotu, dođem u subotu, tamo treći "kolega" nema pojma o čemu se radi i zašto sam došao, tu ja kažem "Što se mene tiče, ja stvar smatram završenom, doviđenja prijatno". Poslije mi slali neka pisma i neke uplatnice za održavanje računa, ja to bacao u klozet i poslje godinu, godinu i po se smirili, prestali da šalju.
 
+4

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2790 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?23.02.2013. u 12:12 - pre 136 meseci
Ne, ja poredim iste slučajeve - kada imaš sve, a ne kada nemaš nešto (mesto stalnog boravka ili štagod drugo). U VB za 5 dana, a u Srbiji za 15 minuta.

I uopšte mi nije jasno šta će banci mesto stalnog boravka za otvaranje računa. Otvore ti račun bez rizičnih opcija kao što je npr. dozvoljeni minus i jeini rizik koji banka snosi je da će ostati kratka za troškove održavanja računa. Ako toliki rizik banka ne može da podnese, onda i ne treba da se bavi bankarstvom.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
0

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2790 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?23.02.2013. u 12:26 - pre 136 meseci
Ne, Odine, kod evrokomunjara to nije nikakav izuzetak nego pravilo.

Sinoć mi se žali kolega koji je emigrirao u VB (kod velikog brata). Kaže, da bi primili na posao nekoga ko nije iz EU, moraju da dokažu da niko iz EU ne ispunjava uslove. E, kako će to da dokažu? Pa, ne mogu da pitaju na intervjuu binarna drveta, pa da na osnovu toga odbace one iz EU i prime onoga ko nije iz EU. To jednostavno nije nikakav dokaz. Da prime nekoga ko nije iz EU mogu tek nakon što se za 6 meseci ne prijavi niko iz EU ko ispunjava formalne uslove. Ne možeš čak ni da tražiš diplomu uglednog univerziteta. Ne, papir je papir, pa čak i ako je neko tabula raza može te sprečiti da zaposliš stručnjaka samo zato što je tabula raza iz EU, a stručnjak nije. To nije pojedinačan slučaj, već princip.

Moguće je da je lik malo preterao i karikirao, ali princip EU jeste takav da ne možeš da zaposliš koga hoćeš, nego da evrokomunjare imaju prednost.

Sprdija jeste sprdija, ali je barem moja. Kada bih emigrirao, ne bih išao u drugu sprdiju, koja pritom nije ni moja, nego na neko pristojno mesto.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
0

morpheusxxx
M.Milosevic
beograd/surcin

Član broj: 139878
Poruke: 332
*.broadband.corbina.ru.

Sajt: www.juvebalkan.com


+86 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?23.02.2013. u 12:26 - pre 136 meseci
Citat:
Nedeljko: A, tako dakle, ti si ta elita. Da, da, da...

E, vidiš medi idete na kitu vi koji cepete da ste neka elita......

Pokažite vi meni konkretne rezultate,


Gde sam ja tvrdio da sam elita? Rekao sam da su oni preko elita u smislu što ne brinu šta će sutra detetu da daju da jede.. čto mogu da odu na letovanje i zimovanje... i da ne nabrajam dalje.. Nego,ti i ne čitaš.. !!!!
Ki.. ? JA sam bio ubeđen da si ti bespolni matematičar... U svakom slučaju takav rečnik je neprimeran!!! Na šta bi ličilo da svi počnemo da se tako izražavamo??? Samo zato što smo zbog nečega rezignirani,nervozni... I već kad imaš tu spravu,upotrebi je korisno.. nemoj samo da visi!

Ja ih hvala Bogu imam... iza mene ostaju solidno uređeni prostori... Nisam Tesla,nisam matematičar... ali,Bože moj,neko mora i da ima žuljeve..
Ja ne zna šta si ti umislio da si? Koji su tvoji rezultati? Isto te niko neće pamtiti,kao ni milijarde drugih na ovom svetu...


Bolji je častan bijeg, nego nečasna smrt!
 
+1

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?23.02.2013. u 12:30 - pre 136 meseci
@Nedeljko

Možeš porediti šta god hoćeš, ali ne možeš pobiti činjenicu da je birokratija u SRB neuporedivo gora od birokratije u EU.
To je opšte poznata činjenica isto kao što je poznato i da je na Aljasci hladnije nego u Sahari.
Ti sad možeš trabunjati suprotno koliko hoćeš, navoditi primjere kakve hoćeš, ali zaista nikog nećeš u to ubijediti čak ni da ispoštuješ sav matemaički logički formalizam u svojim iskazima i niko normalan neće u to povjerovati.
Jednostavno, takvim diskutovanjem sam sebe diskredituješ kao ozbiljnog sagovornika više nego što bi to bilo ko drugi mogao sve i da hoće.
 
+3

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2790 Profil

icon Re: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?23.02.2013. u 14:38 - pre 136 meseci
Citat:
morpheusxxx: Gde sam ja tvrdio da sam elita? Rekao sam da su oni preko elita

A pošto ti spadaš u te koji su preko... sledi zaključak.
Citat:
Odin D.: Možeš porediti šta god hoćeš, ali ne možeš pobiti činjenicu da je birokratija u SRB neuporedivo gora od birokratije u EU.
To je opšte poznata činjenica isto kao što je poznato i da je na Aljasci hladnije nego u Sahari.

Možeš trabunjati šta hoćeš, ali u Srbiji državi ne podnosiš račune oko toga da zašto si na posao primio Peru, a ne Đoku.

Upravo sam ja taj koji ne priča o Teslama, nego o proseku, koji je emigrirao da bi sagradio kuću bar dva sprata višu od Sisojeve i da bi otpanjio muziku da popuca'u prozori na Sisojevu kuću.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
0

[es] :: Vodič za emigraciju :: Zašto NISTE otišli u inostranstvo?
(Zaključana tema (lock), by Ivan Dimkovic) (HARDTOP topic, by Ivan Dimkovic)
Strane: << < .. 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 546569 | Odgovora: 1603 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.