Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Mobile Athlon Xp Speed Stepping...

[es] :: Linux :: Mobile Athlon Xp Speed Stepping...

[ Pregleda: 2341 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

NeoG
Gvozden Neskovic
Novi Sad

Član broj: 9899
Poruke: 44
*.mobtel.com



Profil

icon Mobile Athlon Xp Speed Stepping...08.03.2004. u 13:53 - pre 244 meseci
Nadam se da naslucujete o cemu ja ovde pricam. Konkretno imam linux na laptopu sa procesorom Mobile AMD Athlon XP 2200+, koji podrzava smanjenje radnog takta (Speed Stepping) do nekih ~600Mhz (tj. potrosnje energije, tj. buke koju prave ventilatori) kada nije mnogo opterecen.

Isprobao sam Red Hat 9 i Mandrake 9.1 ali cini mi se da ni jedan nema podrsku za ovu tehnologiju. Intersuje me, posto sam citao da novije verzije kernela to podrzavaju, koliko bi kompajliranje novijeg kernela (2.6.3 recimo) pomoglo?
Posto sam pocetnik, da li mi se isplati skidati source kernela sa www.kernel.org posto sam cuo da zahtijeva mnogo podesavanja i konfiguracije pri kompajliranju?

3rd Law of Computing:
Anything that can go wr
fortune: Segmentation violation -- Core dumped
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

Član broj: 1510
Poruke: 4132
195.252.107.*

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Mobile Athlon Xp Speed Stepping...08.03.2004. u 15:27 - pre 244 meseci
Citat:
Intersuje me, posto sam citao da novije verzije kernela to podrzavaju, koliko bi kompajliranje novijeg kernela (2.6.3 recimo) pomoglo?

Ako pazljivo procitas pitanje, videces da si dao odgovor (novije verzije kernela to podrzavaju). Znaci sa novim ce kernelom raditi.
Nije tesko rekompajlirati kernel. Ni najmanje. Uostalom, mozes da skines i rpm za RH (nema rekompajliranja). Tek je tada lako.
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

[es] :: Linux :: Mobile Athlon Xp Speed Stepping...

[ Pregleda: 2341 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori