Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Povezivanje Wharfedale Diamond 8.1 zvučnika na komp

[es] :: Elektronika :: Audio-elektronika :: Povezivanje Wharfedale Diamond 8.1 zvučnika na komp

[ Pregleda: 1886 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

quicksilver1203

Član broj: 217155
Poruke: 4
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Povezivanje Wharfedale Diamond 8.1 zvučnika na komp21.09.2012. u 10:26 - pre 141 meseci
Totalni sam laik što se tiče audio komponenata, tako da bi mi pomoć dobro došla.
Posedujem dva Wharfedale Diamond 8.1 zvučnika i želeo bih da ih povežem na komp, ali nemam pojma kako. Ne znam da li mogu da ih povežem direktno na komp ili ne. Takođe imam i Blueberry SW-M25 zvučnike, pa sam mislio da povežem Wharfedale preko Blueberry subwoofera, pošto on ima kontrolu zvuka. Ne znam koliko je pametno pošto jedini izlazi na subwooferu idu na visokotonce.
Dakle, interesuje me tačno šta mi treba od kablova, konektora i ostalih dodataka, kako bi ih povezao.
Hvala.

PS evo slika konektora na Wharfedale zvučnicima:


i Blueberry subwooferu:
 
Odgovor na temu

Pioneer cdj 200
Rovinj

Član broj: 150380
Poruke: 1279
*.adsl.net.t-com.hr.

Sajt: www.crotehnika.com


+18 Profil

icon Re: Povezivanje Wharfedale Diamond 8.1 zvučnika na komp21.09.2012. u 13:29 - pre 141 meseci
Tebi treba neko pojačalo, štoviše, ovo su (po slici) bi-amp zvučnici znači treba ti i bi-amp pojačalo (iliti posebno pojačalo za woofer i posebno za visokotonac). Ovo su dobri zvučnici i Blueberry je obična igračka naspram njih.

Laički rečeno, s dobrim pojačalom koje bi gonilo ova dva zvučnika, ne treba ti nikakav subwoofer i dobiješ puno kvalitetniji zvuk od 2.1 sistema.
...njemu i kućno zvonce zvoni u A klasi... hh
 
Odgovor na temu

quicksilver1203

Član broj: 217155
Poruke: 4
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Povezivanje Wharfedale Diamond 8.1 zvučnika na komp23.09.2012. u 09:05 - pre 141 meseci