Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Apple Charges Customer 122 Times for Lion

[es] :: Advocacy :: Apple Charges Customer 122 Times for Lion

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8

[ Pregleda: 22280 | Odgovora: 154 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion10.08.2011. u 16:16 - pre 154 meseci
@madamov

PC desktop ima i jedno i drugo. I zašto je bitno ima li ili ne PS/2? Šta time hoćeš da kažeš?

A što se klona tiče, ako ga je bilo, serija je bila mala, i imao je mali značaj.
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.masko.rs.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion10.08.2011. u 16:27 - pre 154 meseci
@madamov

istina, ko bi rekao da zatvorenost, tezina i cena odrzavanja, haoticna ponuda, neinventivnost, lose vodjenje i sl. mogu potkopati bilo kakvu drugu sem it firme ... Ziasta svasta cemo ovde procitati
 
Odgovor na temu

madamov
Milan Adamov
vlasnik
Adamov Konsultacije d.o.o.
Beograd, Srbija

SuperModerator
Član broj: 21939
Poruke: 4413
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.adamov.rs


+138 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion10.08.2011. u 17:22 - pre 154 meseci
Znaš kako, kada ti je glavni konkurent u tom trenutku Microsoft koji je izbacio nešto za šta su mnogi tada mislili: "To je to, sada je isto kao Mac", teško može da se poredi situacija.
 Certified Trainer Mojave 101 macOS Support Essentials 10.14
http://www.adamov.co.rs http://milan.adamov.rs http://www.infinitum.rs
 
Odgovor na temu

madamov
Milan Adamov
vlasnik
Adamov Konsultacije d.o.o.
Beograd, Srbija

SuperModerator
Član broj: 21939
Poruke: 4413
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.adamov.rs


+138 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion10.08.2011. u 17:29 - pre 154 meseci

Citat:
bojan_bozovic: @madamov

PC desktop ima i jedno i drugo. I zašto je bitno ima li ili ne PS/2? Šta time hoćeš da kažeš?


Isto što i ti ovim odgovorom, kakve je veze on imao sa onim o čemu smo pričali:

Citat:
Citat:
A dotle si tastaturu i miša kačio na serijske portove, jer je dan danas vodeći način povezivanja tastature i miša na PC-u PS/2, koji ne možeš da daisy chainuješ, nastao 1987. godine dok je Apple već uveliko koristio ADB.


Većina laptopova ima samo USB.


Citat:
A što se klona tiče, ako ga je bilo, serija je bila mala, i imao je mali značaj.


Nema ako, bilo ga je, i to nekoliko modela. Otkud znaš da je serija bila mala, neko od tvojih poznanika je radio u to vreme u Motoroli?
 Certified Trainer Mojave 101 macOS Support Essentials 10.14
http://www.adamov.co.rs http://milan.adamov.rs http://www.infinitum.rs
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.masko.rs.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion10.08.2011. u 17:44 - pre 154 meseci
Citat:
Znaš kako, kada ti je glavni konkurent u tom trenutku Microsoft koji je izbacio nešto za šta su mnogi tada mislili: "To je to, sada je isto kao Mac", teško može da se poredi situacija.


Gresis. Shimano ima i SRAM, a i Campagnolo, za koje neretko ne govore da su izbacili isto sto i shimano, nego uglavnom i bolji proizvod od shimana.To se ne govori bez osnova, pa kako god bilo ovaj prvi i dalje posluje dobro.
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion10.08.2011. u 18:08 - pre 154 meseci
@madamov

Ovo se polako pretvara u trolovanje.

Itekako je imalo veze da tvoju tvrdnju da je vodeći način za povezivanje PC i miša PS/2, ispravim. Čak i da isključimo laptopove ne bi bio vodeći.

Dalje, čak i svi klonovi Maca da se uzmu, od 1985, do prelaska na Intel, imali su samo marginalan uticaj na tržište Macova, za razliku od PC gde su veliki proizvođaći iz USA (IBM, Compaq) i iz Evrope (Olivetti) bili prinuđeni da ratuju cenama sa jeftinim dalekoistočnim klonovima, na korist svih korisnika PC-ja. Čak zbog klonova IBM nije mogao da nametne svoju PC arhitekturu (Microchannel) kao dominantnu, jer su više korišćene EISA i kasnije VESA Local Bus.
 
Odgovor na temu

bigvlada
bgd

Član broj: 41095
Poruke: 325
*.beogrid.net.



+94 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion11.08.2011. u 05:37 - pre 154 meseci
Citat:
A dotle si tastaturu i miša kačio na serijske portove, jer je dan danas vodeći način povezivanja tastature i miša na PC-u PS/2, koji ne možeš da daisy chainuješ, nastao 1987. godine dok je Apple već uveliko koristio ADB.


Summa summarum, PC je sa matorim serijskim i paralelnim portom mogao da koristi veći spektar periferija po nižim cenama. Ta tehnološka prednost adb-a (kada je radio kako treba) se jednostavno nije materijalizovala.


Citat:
Ovo se zove living in denial :) Pa dobro kako onda Apple zaradi te silne pare na zatvorenim sistemima?


Izvini, ima nas koji smo došli u dodir sa tim mašinama u to vreme pa imamo iskustva iz prve ruke. To što je Mekintoš 2 izgledao kako je izgledao je tada bila prava mala revolucija jer je Apple odustao od koncepta teško proširive mašine koji je do tada negovao. Silne pare koje danas ima su zarada od ipoda, itunesa i iphonea,a ti bi mogao da pročitaš postove pre javljanja.

Citat:
Tako je. Koja su to pa kola bolja od moskvica?

Dete, obavesti se o kvalitetu prvobitnih IBM tastatura, ili Texas Instrumentsove tastature na kućnom kompjuteru Ti 99/4a pre nego što počneš da prosipaš štoseve iz Radovana III.
 
Odgovor na temu

madamov
Milan Adamov
vlasnik
Adamov Konsultacije d.o.o.
Beograd, Srbija

SuperModerator
Član broj: 21939
Poruke: 4413
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.adamov.rs


+138 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion11.08.2011. u 07:15 - pre 154 meseci
Citat:
bojan_bozovic: @madamov

Ovo se polako pretvara u trolovanje.

Itekako je imalo veze da tvoju tvrdnju da je vodeći način za povezivanje PC i miša PS/2, ispravim. Čak i da isključimo laptopove ne bi bio vodeći.


Da, ali na tvoje. Gde god i kod koga god sam video desktop PC, 99% njih ima PS/2 tastaturu i miš uboden u PS/2 port umesto u USB. Uđu u bilo koju firmu slučajnim uzorkom i prebroj koliko ima USB tastatura pa mi onda reci da se na PC-u najviše ne koristi PS/2 za povezivanje istih.

Citat:
Dalje, čak i svi klonovi Maca da se uzmu, od 1985, do prelaska na Intel, imali su samo marginalan uticaj na tržište Macova, za razliku od PC gde su veliki proizvođaći iz USA (IBM, Compaq) i iz Evrope (Olivetti) bili prinuđeni da ratuju cenama sa jeftinim dalekoistočnim klonovima, na korist svih korisnika PC-ja. Čak zbog klonova IBM nije mogao da nametne svoju PC arhitekturu (Microchannel) kao dominantnu, jer su više korišćene EISA i kasnije VESA Local Bus.


Reći ću ti jedan "egzaktan" podatak iz tog perioda, jer sam i tada delom živeo od održavanja Macova: u jednom periodu od recimo godinu dana je jedno 50% novih Macova koji su dolazili u DTP i grafičke studije, štamparije i marketinške agencije u zemlju Srbiju su bili klonovi, najčešće PowerComputing, ali i po koji UMAX (kao što rekoh, video sam samo jednu Motorolu). Sve to dok su još trajale sankcije, što ti govori i o kupovnoj moći i o problematici kako uvesti kompjutere. Ne vidim zašto bi bilo drugačije u SAD ili Evropi.

Sam si dao odličan primer kako bi Apple prošao da je nastavio sa klonovima da je nastavio s tim: kao IBM. S tim što je IBM imao rezervni biznis (mainframeovi, DB2 i što šta još) pa je opstao, Apple bi nestao, on nije imao rezervni biznis u to vreme (štampači: pojeo bi ih HP za doručak). Naravno, ne samo zbog klonova, ali klonovi su jeli deo kolača koji je bio Appleov umesto da povećavaju sam kolač, ne znam zašto je to teško shvatiti.

 Certified Trainer Mojave 101 macOS Support Essentials 10.14
http://www.adamov.co.rs http://milan.adamov.rs http://www.infinitum.rs
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion11.08.2011. u 10:55 - pre 154 meseci
Citat:
bigvlada: Dete, obavesti se o kvalitetu prvobitnih IBM tastatura, ili Texas Instrumentsove tastature na kućnom kompjuteru Ti 99/4a pre nego što počneš da prosipaš štoseve iz Radovana III.

Ja mogu da kucam na kakvoj god hoces tastaturi. Uopste mi nije bitno kakva je, tako da me te retro uberkul tastature uopste ne interesiraju. Mozda neku sekretaricu da, ne znam koga drugog moze da tangira kakva je tastatura. Hardcore geekove mozda.

A inace, taj stos je iz Balkanskog spijuna. Obavesti se malo, to je mnogo vaznija informacija od neke tamo tastature iz sedamdesetih.
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5318
Via: [es] mailing liste

Sajt: www.bachi.in.rs


+2827 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion12.08.2011. u 20:25 - pre 154 meseci
DaliborP napisa:
> to je mnogo vaznija informacija od neke tamo tastature iz sedamdesetih.

Da si došao u kontakt sa takvom nekom tastaturom, ne bi ti tako
pričao...
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

bigvlada
bgd

Član broj: 41095
Poruke: 325
*.beogrid.net.



+94 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion13.08.2011. u 07:24 - pre 154 meseci
Da, pogrešio sam, citat je iz Balkanskog špijuna. Moja greška je proizašla iz lapsusa, tvoj komentar je iz neznanja.

Prsti prosečne sekretarice (na zapadu) pređu dnevno između 20 i 32 kilometra. Svakom kome računar služi za posao zdravlje direktno zavisi od kvaliteta tastature i monitora.

IBM-ova i Ti-jeva tastatura su bile sinonim za kvalitet u kategoriji personalaca i kućnih mašina. Da si imao prilike da (godinama) radiš na tastaturi zx-a 81 ili da si dolazio u suret sa onom ljigavom ST umotvorinom, nikada ne bi podcenjivao značaj dobre tastature. Zato su mi smešni i navodi da se tablet može koristiti za bilo šta drugo sem gledanja youtube klipova. Bilo koje duže kuckanje na tome (ili bilo kojoj drugoj ravnoj podlozi) neminovno dovodi do repetitive strain injury-ja i Carpal Tunnel Syndrom-a.Samo je pitanje vremena (to je onaj bol koji ljudi osete sa vremena na vreme u ručnim zglobovima).Forrester research je pre par godina za potrebe Microsofta sproveo jednu studiju o tome,potrebama korisnika sa posebnim potrebama za ulaznim uređajima.

Citat:
Sam si dao odličan primer kako bi Apple prošao da je nastavio sa klonovima da je nastavio s tim: kao IBM.

Ne, IBM je izgubio tržište jer je spalio sve mostove za sobom, hteo je da uništi PC i da ga zameni sa PS/2.Nije postojao nikakav prelazni period, IBM je hteo da se zatvori sam u sebe. Licenca za mikrokanal se tada merila u milionima dolara što većina nije bila spremna da plati. Da je recimo mikrokanal uvodio postepeno, nudeći ploče sa ISA i mikrokanal slotovima, verujem da bi i dalje imao ogroman udeo (za razliku od dnašnjih 0%). IBM PC divizija je godinama (veoma skupo) prodavala milione računara i to pored američke, evropske i tajvanske konkurencije (recimo Minhen 1986 - IBM xt - 7500DM, Commodore oko 3500, tajvanci 2000 i opet se odlično prodavao). Teza da bi Apple propao zbog kompatibilaca mi jednostavno ne deluje uverljivo. Pa, kada su oterali Džobsa, najveće pare su pravili upravo na najjeftinijim modelima, Mac Classic-u i Mac LC-u (low cost). Koliko ljudi je kupilo portabla za 4500 funti a koliko mali powerbook 100? Oni su utrli put većoj popularnosti meka, ne kvadre.


Citat:
Sve to dok su još trajale sankcije, što ti govori i o kupovnoj moći i o problematici kako uvesti kompjutere. Ne vidim zašto bi bilo drugačije u SAD ili Evropi.

hmm, ne može se porediti, tada si mogao da nađeš samo tri vrste PC monitora u gradu i recimo četiri tipa hard diska. Išlo se na najjeftiniju moguću varijantu po svaku cenu, što napolju nije bio slučaj. Ali i ovaj tvoj primer samo dopunjuje tezu da od predstavljanja Mekintoša 1984 Apple nekada više a nekada manje tera kupce da kupuju isključivo njegov hardver i njegove periferije iako konkurencija može da ponudi isti kvalitet i niže cene. Morali bi da smanje (ogromne) marže na najskupljim modelima ali bi pravili veće pare na prodaji operativnog sistema i aplikativnog softvera. Meni se to čini kao dobra trampa.

Jedan primer - krajem osamdesetih i početkom devedesetih Mac User je bio najprodavaniji i najuticajniji časopis u UK koji se bavio mekom. Apple im je objavio rat (nisu se reklamirali niti im davali izjave za štampu) jer su se u časopisu oglašavale firme koje su (sasvim legalno) kupovale mekove u USA i prodavale ih u UK po nižim cenama nego što su bile kod zvaničnog Apple-a. Rat se završio tako što časopis postoji i dan danas.
 
Odgovor na temu

madamov
Milan Adamov
vlasnik
Adamov Konsultacije d.o.o.
Beograd, Srbija

SuperModerator
Član broj: 21939
Poruke: 4413
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.adamov.rs


+138 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion13.08.2011. u 08:01 - pre 154 meseci
Citat:
Teza da bi Apple propao zbog kompatibilaca mi jednostavno ne deluje uverljivo. Pa, kada su oterali Džobsa, najveće pare su pravili upravo na najjeftinijim modelima, Mac Classic-u i Mac LC-u (low cost). Koliko ljudi je kupilo portabla za 4500 funti a koliko mali powerbook 100? Oni su utrli put većoj popularnosti meka, ne kvadre.

Rekao sam "ne samo zbog kompatibilaca". Najveće pare pravili na najjeftinijim modelima? Opet znaš nekog koji je radio u Appleu u to vreme?
 Certified Trainer Mojave 101 macOS Support Essentials 10.14
http://www.adamov.co.rs http://milan.adamov.rs http://www.infinitum.rs
 
Odgovor na temu

bigvlada
bgd

Član broj: 41095
Poruke: 325
*.beogrid.net.



+94 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion15.08.2011. u 09:02 - pre 154 meseci


Dokle je došlo kada moram sam sebe da komentarišem

Citat:
Koliko ljudi je kupilo portabla za 4500 funti a koliko mali powerbook 100?


Ne moram da poznajem bilo koga u Apple-u, dovoljna je osnovnoškolska matematika i njihove sopstvene objavljene brojke o prodatim količinama. Kada je predstavljen portabl u UK, cena od 4500 funti je bila ogromna čak i za britance. Pa onda pogledaj koliko su dve godine kasnije prodali powerbook-ova. Senzacija je bio Mac classic, zato što je koštao 599 funti. Da li Nvidia, AMD i Intel najveće pare prave na svojim najskupljim modelima ili na nižem i srednjem segmentu čipova? :) Tajvanci su izgradili IT industriju na xt-u.
 
Odgovor na temu

La_Mar
Marko Lazovic

Član broj: 140826
Poruke: 123
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion27.08.2011. u 01:01 - pre 154 meseci
Procitah od pocetka do kraja i samo zakljucih da ovde postoji gomila kompleksasa, cast izuzecima, kojima je zao sto neki ljudi imaju novac da kupe kvalitetnu robu koja ih cini srecnima, bezbednima i produktivnijima.
Od svih brendova na svetu koje sam ja koristio jedino me Apple nikada nije izneverio!
Da je bilo koji iMac, MacBook, MacPro, iPhone, iPad i skuplji nego sto jeste ja bih ga opet uzeo jer sam veran proizvodu kao sto je i on veran meni.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Apple Charges Customer 122 Times for Lion27.08.2011. u 01:11 - pre 154 meseci
Citat:
La_Mar
kojima je zao sto neki ljudi imaju novac da kupe kvalitetnu robu koja ih cini srecnima, bezbednima i produktivnijima.


Jedino je problem kada ih firma koju obozavaju zato sto im valja "kvalitetnu robu koja ih cini srecnima, bezbednima i produktivnijima" olesi 122 puta za isti proizvod, kao sto se desilo u ovom slucaju :-)))

Kako stvari stoje, konkretna zrtva nije imala spreman bankovni racun za toliku ljubav.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

[es] :: Advocacy :: Apple Charges Customer 122 Times for Lion

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8

[ Pregleda: 22280 | Odgovora: 154 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.