Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Linux ubuntu 10.04 LTS ( Game server ) problemi :(

[es] :: Linux :: Linux ubuntu 10.04 LTS ( Game server ) problemi :(

[ Pregleda: 1070 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

harry_p

Član broj: 287895
Poruke: 3
*.mreza-usk.ba.



Profil

icon Linux ubuntu 10.04 LTS ( Game server ) problemi :(16.07.2011. u 01:45 - pre 155 meseci
Zdravo svima , prvo se ispricavam ako sam na pogresno mjestu stavio ovu temu ( mislim da nije al' opreza nikad dovoljno ) .
E ovako da sa vama podijelim svoj problem nadam se da cete mi pomoci , relativni sam pocetnik u vezi linuxa. Znaci zakupio sam lijepo VPS da mogu hostati 5-6 servera ( uglavnom clanwar ) za svoj tim. I sve bi to bilo ok da nije se nesto pobrkalo kad sam download trazene gcc i lib fajlove za cod2 i cod4 server tad mi se skoro sve sj**alo. Kada pokusam pokrenuti jedan record sistem za tm ( igrica jedna ) server dobijem ovaj error : " libgcc_s.so.1 must be installed for pthread_cancel to work" - kako to popraviti ( detaljno opisite ako mozete )
A kad pokusam install ili apt-get dobijem ovo : apt-get: error while loading shared libraries: libstdc++.so.6: cannot open shared object file: No such file or directory

Znaci ako ko zna u cemu je problem molio bih da me doda na msn koji trenutno koristim ( stari u kvaru nesto ) : [email protected] i da zajedno pokusamo srediti nesto , naravno ako je taj neko iz bosne mogao bi mu poslati par KM na kr. :)
 
Odgovor na temu

Panta_
Aleksandar Pantić
Kragujevac

Član broj: 214959
Poruke: 790



+162 Profil

icon Re: Linux ubuntu 10.04 LTS ( Game server ) problemi :(16.07.2011. u 11:11 - pre 155 meseci
Da li je u pitanju 64bit-na verzija Ubuntu-a? Ako jeste, instaliraj ia32-libs paket pa probaj onda.
 
Odgovor na temu

harry_p

Član broj: 287895
Poruke: 3
*.mreza-usk.ba.



Profil