Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Plaćanje poreza za neku vrstu freelancinga

[es] :: Vodič za posao :: Plaćanje poreza za neku vrstu freelancinga

Strane: 1 2

[ Pregleda: 7429 | Odgovora: 23 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dejan s
ddd
Niš

Član broj: 194308
Poruke: 69
*.ninet.rs.



+14 Profil

icon Plaćanje poreza za neku vrstu freelancinga25.05.2010. u 11:45 - pre 169 meseci
Poz, imam jedno pitanje oko regulisanja svih tih obaveza prema ovoj našoj indijanskoj državi. Pošto sam mlad, a i nikad me sve te pravne i ekonomske stvari nisu interesovale, o ovome ništa ne znam :)

Ukratko, našao sam part-time posao preko neta. Poslodavac bi svakog meseca trebalo da mi uplaćuje određenu sumu novca (otprilike nešto veća od prosečne srpske plate). E sad, mene zanima kako ide sve to oko plaćanja poreza, koliko iznosi harač i da li eventualno postoje neke olakšice zato što sam student? I da li bi možda morao da otvaram neku firmu, pa na nju da stiže novac, pošto bi mi on slao taj novac sa računa firme. Hvala puno.

[Ovu poruku je menjao dejan s dana 25.05.2010. u 14:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

S A J A
Beograd

Član broj: 226539
Poruke: 1907
*.dynamic.sbb.rs.



+421 Profil

icon Re: Plaćanje poreza za neku vrstu freelancinga25.05.2010. u 19:58 - pre 169 meseci
Malo sam zaboravio tu materiju, treba to detaljnije proučiti, možda i pogrešim nešto ali svakako mogu da ti koriste informacije:

Za zaradu iz inostranstva predviđeno je plaćanje poreza na dohodak građana koji je 10% kao i doprinosa za PIO (22%), doprinosa za zdravstveno osiguranje (12,3%) i doprinos za nezaposlenost (1,5%). Dakle sve ukupno će ti država uzeti oko 46%. Naravno ići će ti radni staž i bićeš zdravstveno osiguran (što ti i nije neophodno jer to imaš i kao student).