Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Da li mogu da ne isporucim source code?

[es] :: Advocacy :: Da li mogu da ne isporucim source code?

[ Pregleda: 2744 | Odgovora: 12 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

johnnyc

Član broj: 175590
Poruke: 202
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Da li mogu da ne isporucim source code?28.03.2010. u 17:34 - pre 170 meseci
Pozdrav,

Verovatno je isprazna tema, ali ipak da pitam...

Ako klijent trazi da mu se isporuci source code od sistema koji je zasnovan na open source licenci, da li moram da mu izadjem u susret?


Hvala unapred!
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-155-84.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Da li mogu da ne isporucim source code?28.03.2010. u 17:54 - pre 170 meseci
a kako ste potpisali ugovor?

da mu das program ili izvorni kod programa?
 
Odgovor na temu

johnnyc

Član broj: 175590
Poruke: 202
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Da li mogu da ne isporucim source code?28.03.2010. u 18:04 - pre 170 meseci
U ugovoru nije nista definisano po tom pitanju.

Sistem je razvijen na osnovu open source sistema, ali je i dodatno Customizovan.
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.adsl.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: Da li mogu da ne isporucim source code?28.03.2010. u 18:29 - pre 170 meseci
Moras.
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

abitbp6

Član broj: 221384
Poruke: 216
*.ptt.rs.



+17 Profil

icon Re: Da li mogu da ne isporucim source code?28.03.2010. u 18:42 - pre 170 meseci
Ako je sistem koji si koristio pod GPL licencom, u svakom slučaju moraš da mu daš ceo kod ako koristi tvoj program.
Ako je pod LGPL licencom, moraš da objaviš sve promene koje si napravio u sistemu. Ovo se ne odnosi na delove koje si sam napravio od nule, a koji su nezavisni delovi sistema.
 
Odgovor na temu

Dejan Lozanovic
Dejan Lozanovic
Beograd

Član broj: 691
Poruke: 2325
91.148.84.*

Jabber: null@elitesecurity.org
Sajt: speedy-order.com


+75 Profil

icon Re: Da li mogu da ne isporucim source code?28.03.2010. u 22:03 - pre 170 meseci
sve zavisi od licence toga sto si menjao modifikovao. Vec su rekli da je GPL obavezujuci, sve ostalo hmm stvar dogovora (ugovora). Sto ce reci ako ugovorm nije precizirano a licenca te ne obavezuje, eto prilike da se napravi anex i dodatno naplati source.
 
Odgovor na temu

johnnyc

Član broj: 175590
Poruke: 202
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Da li mogu da ne isporucim source code?29.03.2010. u 06:54 - pre 170 meseci
Hvala jos jednom na odgovorima!


U pitanju je Joomla. Ona je pod GNU GPL, onda moram da dam source?


 
Odgovor na temu

Dejan Lozanovic
Dejan Lozanovic
Beograd

Član broj: 691
Poruke: 2325
91.148.84.*

Jabber: null@elitesecurity.org
Sajt: speedy-order.com


+75 Profil

icon Re: Da li mogu da ne isporucim source code?29.03.2010. u 07:48 - pre 170 meseci
Ako si menjao sam kod joomle to onda moras da isporucis. Sa druge strane ako se ne varam to je php u pitanju , on je sam po sebi script jezik, pa ne znam kako mislis da isporucis cod a da im ne das source ?
 
Odgovor na temu

icobh
Igor Pejašinović
Network Admin
Navigo SC d.o.o.
Banja Luka

Član broj: 18738
Poruke: 1319
62.68.103.*

Sajt: www.nsc.ba


+4 Profil

icon Re: Da li mogu da ne isporucim source code?29.03.2010. u 09:34 - pre 170 meseci
Može se i PHP obsfukovati, tako da bude skoro ne čitljiv...
I ♥ ♀

Ovaj post je zlata vrijedan!
 
Odgovor na temu

Dejan Lozanovic
Dejan Lozanovic
Beograd

Član broj: 691
Poruke: 2325
109.92.247.*

Jabber: null@elitesecurity.org
Sajt: speedy-order.com


+75 Profil

icon Re: Da li mogu da ne isporucim source code?29.03.2010. u 11:52 - pre 170 meseci
Pa sad , imas i alate tipa eclipse, gde opusteno mozes da formatiras tekst, plus refaktorisanjem vrlo lako mozes da menjas imena promeljivima jeste da je i to blago mucenje kad komentara nema, ali nekome ko je iskusniji prorgamer to nije problem.

Ja sam hakovao javine klase koje su kompajlirane plus obsfrukovane da ne mozes dekompajliranjem posle da ih iskompajliras, znaci obsfrukacija tu ne pomaze mnogo. No kao sto rekoh kad je php u pitanju hmm teze je prosto receno uraditi nesto a mu ne das kod :)
 
Odgovor na temu

johnnyc

Član broj: 175590
Poruke: 202
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Da li mogu da ne isporucim source code?29.03.2010. u 12:45 - pre 170 meseci
Da.

Ono sto cu uraditi je da mu dam sve na cd-u, jer to moram.

Sve cu zapakovati, i napraviti md5 sumu fajlova, tako da ako neko nesto cacka i ako crkne, u slucaju da se md5 fajlova na serveru ne poklapa sa md5 onome sto sam mu dao, necu snositi odgovornost.


 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-155-84.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Da li mogu da ne isporucim source code?29.03.2010. u 14:53 - pre 170 meseci
predlazem ti da to stranci napomenes,da ne bude posle "ti si mene zjbo,to nije md5 ovih file-va,bla bla"
 
Odgovor na temu

johnnyc

Član broj: 175590
Poruke: 202
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Da li mogu da ne isporucim source code?29.03.2010. u 15:59 - pre 170 meseci
Naravno.

Plus sto se niko nece zezati, jer tesko da neko ko se ne bavi IT stvarima uopste zna sta je md5.

Tu cifru bih stavio u zavrsni dokument nakon obavljenog posla.
 
Odgovor na temu

[es] :: Advocacy :: Da li mogu da ne isporucim source code?

[ Pregleda: 2744 | Odgovora: 12 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.