Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Izašla Opera 10.50 [Final]

[es] :: Browseri :: Izašla Opera 10.50 [Final]

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 58187 | Odgovora: 247 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Stranger2
Stranger2

Član broj: 143429
Poruke: 2572
*.adsl.net.t-com.hr.

Sajt: www.videomajstor.com


+43 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 01:18 - pre 171 meseci
Citat:
Lesli Eldridz: Imas u meniju File -> Show Menu bar


Prevrnuo sm celu operu nebi li našao tu opciju


Niej do toga. Ti si izbacio taj taster sa toolbara. Samo klinki desnim tasterom na taj toolbar gde je bio taster i izaberi "reset Toolbar to its default. A ako hoces sam da biras tastere na toolbaru onda izaberi Apperance pa onda Buttons.
 
Odgovor na temu

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
74.196.213.kr160.zona.ba.

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 07:12 - pre 171 meseci
Citat:
U podešavanjima za proxy, uključi Enable HTTP 1.1 for proxy, restartuj Operu, pa probaj ponovo.


To nisam znao. Bio sam se pomirio s tim da kad koristim proxy, brzina učitavanja jednostavno mora biti veoma spora, jer se stranicama pristupa indirektno.
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5318

Sajt: www.bachi.in.rs


+2827 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 07:58 - pre 171 meseci
Citat:
StefanCsm: U pocetku je nisam voleo, ali posle 3 sata koriscenja ne odvajam se od opere :) i imao sam malih problema sa designom, ali sam na kraju i to sredio.. jedina je mana sto ne indexira tj. "ne pamti" zadnje posete.. npr u url baru kucam neku pesmu koju sam gledao na youtube i on je ne nadje ne znam zasto.. koristim veziju 10.10



CTRL+F12 da uđeš u preferences, zatim Advanced, zatim na History, pod Addresses stavi željeni broj, a dole ispod štikliraj Remember content of visited pages.

Citat:
R A V E N: To nisam znao. Bio sam se pomirio s tim da kad koristim proxy, brzina učitavanja jednostavno mora biti veoma spora, jer se stranicama pristupa indirektno.

Logika kod proxyja jeste da zapravo ubrza saobraćaj, jer se sve kešira na lokalnom serveru. Ali, u prethodnim verzijama je i bez one uključene Enable HTTP 1.1 for proxy server lepo radio proxy, u 10.50 mora da se štiklira ta opcija. :(
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

Brodoplovac
Beograd

Član broj: 171299
Poruke: 838
*.adsl.verat.net.



+166 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 14:17 - pre 171 meseci
Opera utrostručila popularnost
Prvi rezultati koji se odnose na primenu Ballot ekrana koji korisnicima nudi mogućnost da instaliraju neki drugi pretraživač, doneli su zadovoljstvo za kompaniju Opera. Naime, ova norveška kompanija koja proizvodi open source internet pretraživač koji je alternativa Microsoft Internet Explorer-u navodi da je broj preuzimanja njihovog pretraživača utrostručen u većini evropskih zemalja. Ovo će svakako pozitivno uticati na udeo na tržištu Opera pretraživača koja ima najmanji udeo od glavnih internet pretraživača (IE, Firefox, Chrome, Safari i Opera). Opera ima ugovor sa kompanijom Google prema kojem je on podrazumevani engine za pretragu ovog pretraživača.
09.03.2010. u 15h @ dailytech.com >

Preuzeto sa www.itsvet.com
 
Odgovor na temu

gorankx
Goran Gonjevic
Zvezdara
beograd

Član broj: 99632
Poruke: 143
*.dynamic.sbb.rs.



+4 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 14:59 - pre 171 meseci
Opera nije Open Source.
to sam ja ! ! !
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5318

Sajt: www.bachi.in.rs


+2827 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 18:52 - pre 171 meseci
Citat:
gorankx: Opera nije Open Source.
Da, pa?
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

gorankx
Goran Gonjevic
Zvezdara
beograd

Član broj: 99632
Poruke: 143
*.dynamic.sbb.rs.



+4 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 19:02 - pre 171 meseci
Nista, samo kazem da nebude zabune.
Imas problem s tim ?
to sam ja ! ! !
 
Odgovor na temu

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
74.196.213.kr160.zona.ba.

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 19:18 - pre 171 meseci
Opera nije opensource, a vjerovatno jedan od razloga je što bi konkurencija prigrabila mnoga programerska rješenja koja omogućavaju Operi da radi tako dobro.

Citat:
bachi: Logika kod proxyja jeste da zapravo ubrza saobraćaj, jer se sve kešira na lokalnom serveru. Ali, u prethodnim verzijama je i bez one uključene Enable HTTP 1.1 for proxy server lepo radio proxy, u 10.50 mora da se štiklira ta opcija. :(


Kako sam ja shvatao smisao proxya, to je samo još jedan tip Internet-veze, koji počesto služi i za sakrivanje identiteta i za zaobilaženje blokada raznih stranica. Npr. kad sam koristio OperaTor sa osnovnim postavkama, brzine su također bile veoma slabe.

Da li je neko opazio slijedeću grešku: počnete da unosite neki tekst u Operu bilo gdje gdje se to obično radi (npr. u polje za e-mail adresu) i početni dio teksta je jednostavno nestao, odnosno kao da nikada ga niste ni utipkali?
 
Odgovor na temu

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
74.196.213.kr160.zona.ba.

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 20:08 - pre 171 meseci
Evo jedan test: otvorite ovo http://upload.wikimedia.org/wi...ians_and_Teutons_invasions.svg i izaberite Fit to Width. Kod mene to uopšte nema efekta.
 
Odgovor na temu

gorankx
Goran Gonjevic
Zvezdara
beograd

Član broj: 99632
Poruke: 143
*.co.uk
Via: [es] mailing liste



+4 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 20:12 - pre 171 meseci
i kod mene brljavi

[Ovu poruku je menjao gorankx dana 09.03.2010. u 21:23 GMT+1]
to sam ja ! ! !
 
Odgovor na temu

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
74.196.213.kr160.zona.ba.

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 20:51 - pre 171 meseci
Datoteka prolazi test ispravnosti uz četiri upozorenja.
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5318

Sajt: www.bachi.in.rs


+2827 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 21:04 - pre 171 meseci
Citat:
gorankx: Nista, samo kazem da nebude zabune.
Imas problem s tim ?
Pa ja nemam nikakav problem sa tim, već je tvoja poruka ko grom iz vedra nema, pa sam pomislio da ti imaš problem sa tim, te nećeš da je koristiš zato što nije OpenSource, za razliku od Firefoxa.

Meni kao korisniku je apsolutno nebitno da li je aplikacija opensource ili ne. Programiranje me ne interesuje, tako da mogućnost da pročešljam kod mi ništa ne znači, jer ionako ništa ne razumem. :)

A i više volim kada na nekoj aplikaciji radi grupa plaćenih ljudi kojima je to stalan posao, nego raznorazni volonteri i paypal-donated ortaci, ali to opet nije za ovu temu.

Citat:
R A V E N:Kako sam ja shvatao smisao proxya, to je samo još jedan tip Internet-veze, koji počesto služi i za sakrivanje identiteta i za zaobilaženje blokada raznih stranica. Npr. kad sam koristio OperaTor sa osnovnim postavkama, brzine su također bile veoma slabe.

Pokraj toga, smisao proxyja je i u keširanju. Tako da ako imaš u firmi 20 računara i proxy server koji kešira sadržaj, prvi radnik koji poseti neki sajt, proxy kešira, a svaki sledeći radnik kada pristupi tom sajtu, vuče sa proxy servera sadržaj (osim ako se na web stranci promenio u odnosu na proxy cache), a kako je LAN veza, vuče sa ~100Mb.

E sad, kada 16Mb net ne predstavlja neki izdadak za firmu, proxy cache i gubi smisao, ali mi smo pre par godina imali dial-up na poslu i proxy cache nam je bio idealno rešenje.

Sada ga koristim za kontrolu gde koji radnik može da ide, odnosno, gde ne može.
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

darkonsm
darko milosev
agrobanka
srbija novi sad

Član broj: 226900
Poruke: 167
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+6 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 22:01 - pre 171 meseci
Citat:
gorankx: Opera nije Open Source.

Sem za veoma malu manjinu od oko 1% koji se razumeju i za koje je je vazno jer mogu da ceprkaju i jos oko 2 ili 3% koji eto nesto malo znaju kao ja i za koje open Source ima malu sumnjivu prakticnu vrednost .
Za sve ostale nema bukvalno nikakav znacaj .
Za preko 95% korisnika jedino je bitno jer radi ili ne i to tako da po mogucnosti i teski debil ga mogu koristiti .
Uz to sa google hrome Open Source jos vise je u mojim ocima izgubio na znacaju .
Google se setio da vas koristi za pravljenje programa od kojih samo on ima koristi ,a on jedva da se razlikuje u odnosu na microsoft po vasem moralu .
Pa posto je sve relativno ja koristim sta mi se svidja bilo ili ne Open Source.
Tako mirne duse koristim i operu a imam i ubuntu na drugom racunaru i ona mi se svidja kao i win 7 a glavni pretrazivac mi je google.
Moja komotnost mi je jedino merilo i na to imam pravo kao i vi naravno koji imate i vece znanje sto vam sluzi za cast to je uostalom i demokracko pravo.
 
Odgovor na temu

calexx

SuperModerator
Član broj: 71794
Poruke: 20046



+1651 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 22:05 - pre 171 meseci
Citat:
bachi: Pa ja nemam nikakav problem sa tim, već je tvoja poruka ko grom iz vedra nema
Ako pogledaš poruku pre njegove, biće ti malo jasnije zašto je to napisao.
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5318

Sajt: www.bachi.in.rs


+2827 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 22:10 - pre 171 meseci
Citat:
calexx: Ako pogledaš poruku pre njegove, biće ti malo jasnije zašto je to napisao.
Dešava se. :) Sorry.
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

gordon_beneth
BGD

Član broj: 104526
Poruke: 192
*.adsl-a-5.sezampro.rs.



+1 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]09.03.2010. u 22:18 - pre 171 meseci
Mislim da je gorankx samo komentarisao članak iz it-sveta kojeg je postovao Brodoplovac, a u kome se navodi da je opera open-source.

Edit: dok ja otkucam...
/(bb|[^b]{2})/
 
Odgovor na temu

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
74.196.213.kr160.zona.ba.

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]10.03.2010. u 00:01 - pre 171 meseci
Ima i jedan problem sa Operom 10.50 i ovom stranicom. Naime...

Elitesecurity je kod mene (rezolucija 1024x768) razvučen u smjeru lijevo-desno. Prvo sam mislio da je to zbog najmanje dozvoljene veličine slova, koju sam podesio na 13 radi ugodnijeg surfanja, ali se dešava i sa defaultnom postavkom od 9. Tako uvijek moram, dok sam u jednom tabu sa otvorenom nekom ES stranicom, kliknuti Fit to Width. Dodatni problem je ako se otvori novi tab (također neka ES adresa) iz tog početnog taba, taj novi tab je također razvučen u smjeru lijevo-desno.

E sad, kome bi se trebalo žaliti, Operi ili ES-u, ne znam, mada meni nije toliko nepodnošljivo, mogu "živjeti" s tim.

[Ovu poruku je menjao R A V E N dana 10.03.2010. u 02:27 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Stranger2
Stranger2

Član broj: 143429
Poruke: 2572
*.adsl.net.t-com.hr.

Sajt: www.videomajstor.com


+43 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]10.03.2010. u 02:15 - pre 171 meseci
Pazi "fit to width", zoom, vestacke promene css fajlova, promena fontova... to su sve stvari koje mogu a ne moraju funckionisati. Nije jednostavno napraviti ni fiksnu internet stranicu a ne jos da se pretapa po sirini visini kako neko pozeli. Sve ono sto web dizajner nije predvideo da ce se raditi sa njegovom stranicom ne mora biti reseno. Kod nekih web starnica se cesto koristi relativna sirina stranica ali i u tom slucaju nije potrebno nista cackati u vezi prikaza.
 
Odgovor na temu

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
74.196.213.kr160.zona.ba.

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]10.03.2010. u 05:22 - pre 171 meseci
Da... ma nije do ES-a, niz je stranica počeo da pokazuje takvo ponašanje.

Citat:
darkonsm: Sem za veoma malu manjinu od oko 1% koji se razumeju i za koje je je vazno jer mogu da ceprkaju i jos oko 2 ili 3% koji eto nesto malo znaju kao ja i za koje open Source ima malu sumnjivu prakticnu vrednost .
Za sve ostale nema bukvalno nikakav znacaj .
Za preko 95% korisnika jedino je bitno jer radi ili ne i to tako da po mogucnosti i teski debil ga mogu koristiti .
Uz to sa google hrome Open Source jos vise je u mojim ocima izgubio na znacaju .
Google se setio da vas koristi za pravljenje programa od kojih samo on ima koristi ,a on jedva da se razlikuje u odnosu na microsoft po vasem moralu .
Pa posto je sve relativno ja koristim sta mi se svidja bilo ili ne Open Source.
Tako mirne duse koristim i operu a imam i ubuntu na drugom racunaru i ona mi se svidja kao i win 7 a glavni pretrazivac mi je google.
Moja komotnost mi je jedino merilo i na to imam pravo kao i vi naravno koji imate i vece znanje sto vam sluzi za cast to je uostalom i demokracko pravo.


Opet open source je open source i za mene će uvijek imati prednost zbog moje podozrivosti prema potrošačkom i bezglavom kapitalizmu. Ako već ne mogu da nađem free and open source aplikaciju koja me zadovoljava, onda težim da je barem free i 99.999% softwarea kojeg koristim je u te dvije kategorije.



Što se tiče Opere, mislim da je BitTorrent njen naslabiji dio. Dovoljan je za na brzinu preuzeti nešto, ali za advanced stvari ipak koristim μTorrent, koji je vjerovatno u nivou Opere po tome kakva bi kvalitetna aplikacija trebala da bude. Pored toga i e-mail klijenat zaslužuje par manjih kritika.

Bilo bi idealno kada bi Opera kupila μTorrent i njegov source i integrirala ga u Operu, uz naravno, težnju da se sačuva što više njegovih dobrih osobina. To bi išlo na ruku i korisnicima a i "operašima" koji bi tako dobili snažan zalet u osvajanju tržišta. Verzije za Windows i Mac OS postoje, za Linux i ne mora, ... šalim se, uglavnom i da nema, kompanija kao Opera ima novac i malu armiju programera koji bi to odradili. Pitanje je koliko je to teško za realizovati i održavati, no mogu uz μTorrent kupiti i njegove originalne programere.
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5318

Sajt: www.bachi.in.rs


+2827 Profil

icon Re: Izašla Opera 10.50 [Final]10.03.2010. u 08:04 - pre 171 meseci
Neće se desiti, jer zvaničan stav ljudi iz Opere jeste da Operin bittorent klijent služi samo kao prva pomoć, a to je da average joe može da skine torrent sa nekog sajta.

Za bilo koje naprednije torrentovanje i oni predlažu da se instalira namenski klijent.

Što se tvog problema sa skrolom tiče, imam i ja isti problem, ali mislim da je krivac u onoj reklami što sam je zaokružio na screenshotu.


... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

[es] :: Browseri :: Izašla Opera 10.50 [Final]

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 58187 | Odgovora: 247 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.