Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Savet za pokretanje mini štamparije

[es] :: Izdavaštvo :: Savet za pokretanje mini štamparije

[ Pregleda: 7691 | Odgovora: 11 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

deskok79
Desko Krstovic

Član broj: 128500
Poruke: 46
77.46.232.*



Profil

icon Savet za pokretanje mini štamparije21.09.2009. u 22:31 - pre 177 meseci
Primetio sam da se u ovom delu foruma pominje štampa,pa rekoh da ovde zamolim za savet u nadi da ću ga dobiti.

Obzirom da sam apsolutni početnik u vezi štampe i jedino što znam je rad u Corel-u,a video sam od nekih prijatelja da oni većinu priprema za štampu rade u Corel-u,pomislio sam da bih se mogao početi baviti štampom.Imam poslovni prostor,nešto malo para,pa... zašto ne probati!

Mene zanima sledeće:
1. Šta mi je potrebno za jednu mini štampariju (za početak),kako bih mogao da radim vizitke,prospekte,kataloge,pozivnice...?
2. Koje mašine su mi potrebne za mini štampariju i koja je njihova cena?
3. Zanima me da li sa tom mini štamparijom mogu raditi one reklamne postere ili kako se već zovu,što viđamo svakodnevno u štampi (tipa akcije kod velikih marketa itd.)

Kada kažem mini štamparija,to zaista i mislim.
Recimo da kapacitet proizvodnje pozivnica bude od 100 do 200 kom. ili nečeg drugog dnevno.

Unapred sam zahvalan na odgovorima.
 
Odgovor na temu

deskok79
Desko Krstovic

Član broj: 128500
Poruke: 46
79.101.151.*



Profil

icon Re: Savet za pokretanje mini štamparije02.10.2009. u 23:35 - pre 177 meseci
Ima li ko da pomogne
 
Odgovor na temu

deskok79
Desko Krstovic

Član broj: 128500
Poruke: 46
79.101.151.*



Profil

icon Re: Savet za pokretanje mini štamparije03.10.2009. u 01:00 - pre 177 meseci
Ima li ko da pomogne
 
Odgovor na temu

crazy-018
Milan Nikolic
direktor
Nish, Srbija

Član broj: 235069
Poruke: 16
93.184.91.*



+1 Profil

icon Re: Savet za pokretanje mini štamparije07.10.2009. u 22:52 - pre 177 meseci