Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Hteo bi da zivim u americi

[es] :: Vodič za emigraciju :: Hteo bi da zivim u americi

Strane: 1 2

[ Pregleda: 8079 | Odgovora: 23 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Boky_1
Nemam
Srbija

Član broj: 223416
Poruke: 9
79.101.163.*

ICQ: 11550
Sajt: www.nemam.com


Profil

icon Hteo bi da zivim u americi23.05.2009. u 15:01 - pre 181 meseci
Voleo bi da me neko posavetuje i kaze mi dal je ovo izvodljivo
za godinu ipo dana kad zavrsim srednju(mashinski teh za kompjutersko konstruisanje(znaci crtanje u autocadu i to bi mogao)) da se preselim u Ameriku.. Jos ne znam u koji bi tacno grad .. Al bi u neki veci i poznatiji poput NY, LA, New Jersey ili negde blizu, neko predgradje i tako to..
Imam veliku volju i radio bi bilo kakav posao.. fizicki radnik, cistac bazena... u pocetku ..
pa me zanima koliko je moguce ovako nesto uraditi?
engleski mi je prilicno dobar..moze i bolje al i vise nego dovoljno za sporazumevanje(dobar akcenat)
Znaci da se uselim u neku sobu ili stan(ako su jeftiniji) ..
Koliko je tesko naci posao? Cuo sam da poslove .. poput ovih sto sam naveo moze se lako naci ..???
Voleo bi da mogu sam sebe da izdrzavam.. znaci sto manje para da mi daju keva i cale .. davali bi mi u pocetku sigurno ali.. pa Sta , kako , dal je moguce uopste???
asdasda
 
Odgovor na temu

Beltrammi

Član broj: 42910
Poruke: 883
..7-r.retail.telecomitalia.it.



+11 Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi24.05.2009. u 07:57 - pre 181 meseci
na zalost, tvoji snovi su bili ostvarivi pre par decenija. Amerika je sada sasvim druga prica, a tek koliko su se zatvorili to je posebno.
 
Odgovor na temu

dragvorl
Ns

Član broj: 110539
Poruke: 45
*.ADSL.neobee.net.



Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi24.05.2009. u 17:38 - pre 181 meseci
Ja sam bio u NY prosle godine preko studentske varijante. Mogu ti reci da se mozes relativno lako snaci, ako znas jezik i ako si snalazljiv. Ja sam imao posao na selidbama, posle sam sam nasao nesto drugo, cime sam bio mnogo zadovoljniji. Jedino sto ako placas sam stan (zivis sam), to ce te skupo izaci, tj. bacices puno para. Ja sam ziveo na Bruklinu i tamo je stan, dvosoban bio oko $1300, mozes naci stanove mnogo jeftinije u Bronksu, Kvinsu, ali je tu vec bezbednost po meni upitna. Problem je samo kako da udjes u Ameriku. Ako mozes da obezbedis vizu, ok, ali ako ostanes duze, postajes ilegalac. Nece te zbog toga niko juriti, moci ces da radis ilegalan posao, ali mozes imati problema za lekara i slicno, sve se moze zbudziti ali je to samo komplikacija. Radio sam bas sa momcima koji su u ilegali tamo 10 godina pa znam sta pricam. Znaci viza, i ako te posluzi malko sreca i zdravlje mozes ziveti fino. Ima dosta nasih ljudi tamo, ipak je to grad od 8 mil stanovnika. Srecno i svako dobro!

[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 25.05.2009. u 01:40 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Boky_1
Nemam
Srbija

Član broj: 223416
Poruke: 9
79.101.163.*

ICQ: 11550
Sajt: www.nemam.com


Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi24.05.2009. u 21:02 - pre 181 meseci
Posto nije sigurno da cu upisati uopste fakultet :S jel mogu uopste ikako kao srednjoskolac.. ili kad zavrsim skolu preko rodjaka nekih (Valjda ih imam tamo) ? gledao sam po netu odlicne stanove ljudi koji traze jos nekoga da dele rentu po 500dolara npr .. sta mislis o tome? mozda bi i najbolje bilo da odem u 3.-4. god srednje :D sto pre to bolje :D
asdasda
 
Odgovor na temu

dragvorl
Ns

Član broj: 110539
Poruke: 45
212.69.2.*



Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi25.05.2009. u 00:21 - pre 181 meseci
Ako si odlucio, onda sto pre, to bolje. Prilagodices se lakse, za par godina neces ni hteti da se vratis ako ti krene tamo. Ali nemoj grlom u jagode...najbitnije ti je da pribavis vizu, nekako...bez toga nema nista. E onda odes lepo tamo, vidis kako ti odgovara, mada mesec dana za to nije dovoljan, ja sam bio 5 meseci. A za stanove, govorim za NY, imas svasta, moj taj drugar je na Kvinsu, u ono, ok komsiluku, uglavnom hispano, iznajmljivao jednosoban stan za $700, sad je u istoj gradi sa zenom u dvosobnom za mislim 900. Ima tamo svega lepog, samo kad pocnes da radis i zaradjujes. U stvari imas bukvalno sve, Eurokrem, Knjaz Milos vodu...sta god hoces, samo treba platiti.
 
Odgovor na temu

adrijannahu
Bartus Adrijanna
nezaposlena
subotica,vojvodina

Član broj: 222915
Poruke: 22
78.155.52.*



Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi25.05.2009. u 07:17 - pre 181 meseci
Sta da radim zivim u CrnojGori (tu i radim)decko mi iz Amerike voleo bi da idem s njim napolje al nemam papire koji papiri su mi potrebni i sta bi bilo kad bi se tu vencali dal bi mogla s njim u ameriku (rodjena sam u subotici)?
adri
 
Odgovor na temu

dragvorl
Ns

Član broj: 110539
Poruke: 45
212.69.2.*



Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi25.05.2009. u 14:08 - pre 181 meseci
U principu, ja znam coveka koji je ziveo u USA ilegalno 10 godine do prosle godine, a onda se ozenio njihovom drzavljankom tamo, i sad sredjuje papire. E sad, ja sam cuo varijante da su poostrili, pa ako se uzmete ovde, moze se desiti da traze da i on bude odredjeno vreme ovde da bi ti mogla da odes u USA. To sam cuo da je po novom. A ako uspes da odes tamo s njim, pa se tamo uzmete, to je po meni jos bolje.
 
Odgovor na temu

Boky_1
Nemam
Srbija

Član broj: 223416
Poruke: 9
79.101.163.*

ICQ: 11550
Sajt: www.nemam.com


Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi25.05.2009. u 22:21 - pre 181 meseci
Nemoj te mi minirati temu :S Ako si procitao, napisao sam da odem za godinu dana.. to ce biti 4 godina srednje, Jel ok tada ? JEl moguce tamo ici u neku skolu ??
asdasda
 
Odgovor na temu

dragvorl
Ns

Član broj: 110539
Poruke: 45
212.69.0.*



Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi26.05.2009. u 00:02 - pre 181 meseci
Naravno, ali za to ce ti trebati para, sem ako se ne bavis nekim sportom na naprednom nivou, i to sportom koji se kod njih ne trenira puno, jer nema sanse da uskocis na stipendiju na kosarci ili slicno jer je jaka konkurencija.
 
Odgovor na temu

Voodoo_master

Član broj: 161899
Poruke: 110
213.240.37.*



+7 Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi26.05.2009. u 08:17 - pre 181 meseci
Naravno logicno je da prvo zavrsis skolu. Bez skole nikako nemoj planirati, znacice ti puno.
E sada imam tu par pitanja tj. komentara za tebe:
1. kako mislis da odes u USA, turisticki?
2. ako odes turisticki (ne ulazim u detalje kako ces dobiti vizu) ne mozes raditi, znaci ostaje ti ilegala
3. ako planiras da dobijes "radnu vizu", H1B ili H2B, nesto sumnjam da uopste imas sanse. H1B viza se godisnje "razdeli" ukupno 80.000, a to je jako malo i tesko je "upasti" na spisak. mahom su rezervisane za visokoobrazovane ljude. Uslov za H1B vizu je da tvoj buduci poslodavac ima zivaca i vremena da aplicira za nju (ti ne mozes, mora on u tvoje ime), a tesko da ces nekoga telefonom, mailom ubediti da te zaposli. Moze eventualno da odes tamo turisticki, pa da nadjes poslodavca i onda da aplicira. Nevolja je sto se samo jednog dana u toku kalendarske godine podnose prijave. Svi jure i zure i za par sati ko je "uhvatio" mesto uhvatio je, ko nije, vise srece dogodine. Laksa varijanta je H2B viza.

Sretno sa planom.
 
Odgovor na temu

Isak666
DE

Član broj: 178292
Poruke: 758
82.212.48.*



+586 Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi26.05.2009. u 08:42 - pre 181 meseci
Mozda bi ti bila najbolja varijanta da ipak upises neki fax, iako ne zelis dalje da studiras.
I onda da apliciras za neki od programa, tipa Work and Travel i odes tamo na par meseci. Taman ces malo snimiti situaciju na terenu, a mozda i nadjes i nekog ko bi te zaposlio i sredio vizu ili te ozenio ;)


Ipak, bice ti tesko da odes tamo bez dobrog obrazovnog profila, posla ili neke familije.

Sretno!
 
Odgovor na temu

Boky_1
Nemam
Srbija

Član broj: 223416
Poruke: 9
79.101.163.*

ICQ: 11550
Sajt: www.nemam.com


Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi26.05.2009. u 18:40 - pre 181 meseci
Sranje :S a sta je h2b viza ?
Jel moguce da odem preko familije koja je tamo?
asdasda
 
Odgovor na temu

Voodoo_master

Član broj: 161899
Poruke: 110
213.240.37.*



+7 Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi27.05.2009. u 06:35 - pre 181 meseci
Moguce je.
Ima ovde slucajeva da su ljudi preko work&travel odlazili i da su dobijali valjda J1 vizu (valjda je to taj "tip"), a po isteku su im poslodavci sredjivali ako se ne varam H2B ili neku drugu vizu. Uglavnom sustina je da ima sanse da dodjes do nekog drugog tipa vize ili jednostavno da ostanes ilegalno. kazu ljudi da funkcionise i to. ne pravis "sr*nja" i niko te ne dira.
 
Odgovor na temu

dragvorl
Ns

Član broj: 110539
Poruke: 45
*.neobee.net.



Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi27.05.2009. u 19:44 - pre 181 meseci
Da, H2B se moze dobiti provereno, mora valjda neki kurs Engleskog da se upise, bar to vazi za studente. Mada H2B ima ogranicen rok, al bar nije ilegalan boravak.
 
Odgovor na temu

milanche
San Francisco

Član broj: 2447
Poruke: 1200
24.23.165.*



+1001 Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi28.05.2009. u 08:08 - pre 181 meseci
Upisivanje fax-a je daleko najbolja varijanta za pocetak.

Prvo, zato sto je sa americkom diplomom daleko lakse dobiti pravi posao i papire.

Drugo, zato sto su im visoke skole izuzetno kvalitetne i potpuno okrenute studentu, profesori su ljubazni i korektni,
lome se da lepo objasne stvari, udzbenici savrseni, sistem osmisljen i postepen, sa puno prakticnih radova i vezbi,
sve sto treba je da samo otvoris oci i usi i da redovno radis. Ako imas bar malo soli u glavi (zasta je solidan dokaz
da si seo za kompjuter i pronasao ES na web-u) i kad si vec u USA ne bi trebalo da bude problema da lepo sednes i
zavrsis te cetiri godine. Kao student na vecim univerzitetima mozes lakse da resis pitanje smestaja, a takodje i pravo
da radis odredjen broj sati na kampusu (a ako se potrudis da obrazlozis svoj slucaj i van kampusa).

Trece, boravak u skoli je daleko najbolji nacin da se postepeno integrises u okruzenje, da shvatis kako funkcionise
drustvo, da ovladas jezikom a ne zargonom, da se ustalis na pravi nacin.

Univerziteta ima mali milion, neki nisu uopste skupi, a veliki broj ih je dobrog kvaliteta. Prve dve godine (opste
obrazovanje) moze da se zavrsi i na relativno jeftinoj i lakoj skoli. Ako se dobro pokazes, postoje sanse da se upises
i na elitnija mesta za naredne dve godine i da mozda izboksujes neku stipendiju.

Ne znam gotovo nikoga od mladjih ko je dosao u USA, pogledao malo unaokolo, uporedio sebe sa vrsnjacima
koje srece svakodnevno i shvatio da bi bez problema mogao da upise i uredno i lepo zavrsi neki fakultet.

Ako bas ne volis da ucis, postoje i kraci programi za trazene struke, tipa medicinskih radnika, za kojima se
traznja tek razmahuje jer dolazi do smene generacija, baby boomer-i (rodjeni odmah posle WWII) idu u penziju.

 
Odgovor na temu

Boky_1
Nemam
Srbija

Član broj: 223416
Poruke: 9
79.101.163.*

ICQ: 11550
Sajt: www.nemam.com


Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi28.05.2009. u 11:27 - pre 181 meseci
Hvala puno
Samo me zanima kako bi bilo posto ja znam engleski kao sto sam rekao(dosta vise nego sto je dovoljno samo za razumevanje) kako bi me gledali u skoli zato sto sam sa strane i ne pricam bas kao oni :S i koliko je tesko uciti sa takvim language skills ?
Jel mogu nekako odavde(iz Srbije) da se prijavim za neki fakultet..
Oduvek mi je bio san da odem tamo.. ne bilo gde u insotranstvo.. bio sam na raznim mestima al nigde ne bi zeleo da zivim osim u Americi.
+ Sve mi se popelo na K.. u ovoj prodanoj drzavi.. da ne pricam o tome koliko se u mojoj skoli znanje ne ceni.. kakvi su profesori pijani stalno itd...
asdasda
 
Odgovor na temu

Boky_1
Nemam
Srbija

Član broj: 223416
Poruke: 9
79.101.163.*

ICQ: 11550
Sajt: www.nemam.com


Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi28.05.2009. u 11:34 - pre 181 meseci
e da jos jedno..btw mnogo ti hvala milance..
Gde bi mi ti preporucio da odem(koji grad)? Gde moze solidno da se zivi..
u pocetku bi mi pomagali roditelji i slali para, al bi voleo da se osamostalim posle nekog vremena..
Ja ne bi da zivim ne znam ni ja kako.. da trosim pare na odecu itd..
samo se nadam da je hrana (meso jaja itd) jeftinija.. posto se bavim nekom vrstom rekreativnog "Bodybuildinga" pa mi je ishrana prilicno velika ..al opet.. izadje i jeftinija kad podvuces crtu. zato sto ne trosim na slatkise, mac i ostala sranja !..znaci pare sto bi trosio su samo na hranu i teretanu :D

asdasda
 
Odgovor na temu

Boky_1
Nemam
Srbija

Član broj: 223416
Poruke: 9
79.101.163.*

ICQ: 11550
Sajt: www.nemam.com


Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi30.05.2009. u 21:12 - pre 181 meseci
Neka neko odgovori please D:
asdasda
 
Odgovor na temu

milanche
San Francisco

Član broj: 2447
Poruke: 1200
24.23.165.*



+1001 Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi30.05.2009. u 22:37 - pre 181 meseci
Dosta smo pisali na razne nacine i u raznim temama o svim detaljima koji te zanimaju.

Ono sto mogu da ti preporucim bez mnogo mozganja i prisecanja je da kliknes na moj profil,
pa na "Pretraga" gde ces naci bukvalno sve poruke koje sam pisao. Pogledaj temu
'Kakav je zivot u Americi', pa onda redom, ima bar 3-4 teme o studijama u inostranstvu,
pa probaj odatle da sklopis slagalicu.

 
Odgovor na temu

zmajevac

Član broj: 110404
Poruke: 69
78.59.240.*



Profil

icon Re: Hteo bi da zivim u americi31.05.2009. u 12:52 - pre 181 meseci
Ima li neko ko je u Americi dobio online degree? Ili da ima iskustva sa online studiranjem?
Koliko vrede te američke diplome?
 
Odgovor na temu

[es] :: Vodič za emigraciju :: Hteo bi da zivim u americi

Strane: 1 2

[ Pregleda: 8079 | Odgovora: 23 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.