Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Login nalog,slanje i primanje poruka

[es] :: PHP :: PHP za početnike :: Login nalog,slanje i primanje poruka

[ Pregleda: 3427 | Odgovora: 12 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

miki987

Član broj: 208123
Poruke: 511
195.178.56.*



+5 Profil

icon Login nalog,slanje i primanje poruka09.02.2009. u 12:23 - pre 185 meseci
Moze li mi neko pomoci u vezi sledeceg:

Obzirom da sam pocetnik u php-u a radim sajtic u Flashu u kojem se izmedju ostalog treba naci Login opcija i da svako ko se uloguje svojom predhodno kreiranim userom ima pristup svom nalogu odnosno svojim opcijama za slanje i primanje poruka (nesto kao u Limundo-u) ali ne uspevam da nadjem resenje u Flashu jer citam da Flash nema opciju sejvovanja teksta odnosno slanja i cuvanja poruka.

Dakle da pojednostavim korisnik ode na svoj nalog, ima opciju za slanje poruka meni kao adminu i iste se cuvaju u njegovom nalogu a ako hoce moze da ih brise
Poruke koje meni salje treba stizu mail-om ili nekom drugom metodom
Ja sam skinuo skriptu sa http://www.elitesecurity.org/t343736 ali kako dalje, jel ima neka gotova skripta?

Unapred Hvala
 
Odgovor na temu

Nikola Poša
Backend (PHP) developer
Beograd

Član broj: 173839
Poruke: 1616
147.91.216.*



+33 Profil

icon Re: Login nalog,slanje i primanje poruka09.02.2009. u 12:48 - pre 185 meseci
Teshko da ima gotovih stvari koje bash odgovaraju tvojim potrebama. Zashto ne bi malo "zagrejao stolicu", pa sam pokushao da reshish taj tvoj problem... Ili bar pochni, pa ako negde zapne, javljaj na ovoj temi...

U krajnjem sluchaju, nadji nekog ko ce da ti odradi taj posao, ne verujem da ce neko ovde post-ovati gotovo reshenje...
 
Odgovor na temu

miki987

Član broj: 208123
Poruke: 511
195.178.56.*



+5 Profil

icon Re: Login nalog,slanje i primanje poruka09.02.2009. u 13:06 - pre 185 meseci