Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

da li ima nade za štampač canon pixma ip 1500 .

[es] :: Ostali hardver :: da li ima nade za štampač canon pixma ip 1500 .

[ Pregleda: 2397 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

caber2005

Član broj: 164814
77.46.228.*

icon da li ima nade za štampač canon pixma ip 1500 .21.01.2009. u 20:12 - pre 186 meseci
Koristim taj štampač dugo i nikad nisam imao problema ni sa kertridžima i punjenjem ni papirom sve do sada kada mi se odjednom u toku štampanja pojavilo upozorenje "The waste ink apsorber is full.Contact the service centar for the replacement of the waste ink apsorber." Znam šta to znači , ali da li može da se reši.
Prikačeni fajlovi

Odgovor na temu

Ubleha
Bosna

Član broj: 89040
92.36.130.*

+182 Profil

icon Re: da li ima nade za štampač canon pixma ip 1500 .25.01.2009. u 18:37 - pre 186 meseci
Radio sam reset jednom na Pixma 4200 al uputstvo za taj reset nemam a sigurno znam da postoji i da se moze odraditi. Moras svakako promijeniti ili ocijediti taj apsorber pa onda resetovati stampac.Pokusaj sa ovim uputstvom:
I haven't yet been able to get the software or codes necessary to reset the absorber counter.
I now settle for just bypassing the counter.
Before you turn on the AC power to the printer, hold down the on button on the printer and keep holding it down and then apply AC power to the printer. The green light should come on. As your system begins to boot release the printer on button. The green light should go out. Then press and release the printer on button. The light should blink green for a few seconds and then stay green and you are set to print.
Evo jos jedan manual:
Canon PIXMA iP1500
Waste Ink Counter Reset. Manual for Service mode

1. Turn off the printer. And disconnect the printer cable.
2. Press and hold the POWER button, turn on the printer.
3. The indicator (L.E.D.) should be green.
4. Press and release the RESUME button , the indicator (L.E.D.)
should be orange.
5. Press and release the RESUME button again, the indicator
(L.E.D.) should be green
6. Release both buttons

[Ovu poruku je menjao Ubleha dana 25.01.2009. u 20:18 GMT+1]

Odgovor na temu

caber2005

Član broj: 164814
79.101.182.*

icon Re: da li ima nade za štampač canon pixma ip 1500 .25.01.2009. u 18:52 - pre 186 meseci
Hvala na odgovoru ali nažalost probao sam da očistim taj apsorber i pokidao sam štampač tako da je sada u kanti za smeće.
Tražim drugi da kupim ako nađem isto CANON nekako su mi dobri ako imaš neki predlog ili informaciju u vezi toga možeš javiti bio bih ti zahvalan.
Znaš šta mi treba nešto dobro a jeftino

Odgovor na temu

fototomi
Tomislav Mihaljev
foto tomi, foto video studio
Sonta Apatin

Član broj: 210834
*.sbb.rs.

icon Re: da li ima nade za štampač canon pixma ip 1500 .10.09.2010. u 15:33 - pre 166 meseci
I haven't yet been able to get the software or codes necessary to reset the absorber counter.
I now settle for just bypassing the counter.
Before you turn on the AC power to the printer, hold down the on button on the printer and keep holding it down and then apply AC power to the printer. The green light should come on. As your system begins to boot release the printer on button. The green light should go out. Then press and release the printer on button. The light should blink green for a few seconds and then stay green and you are set to print.

I ja sam imao taj problem sa Canon ip1500, pazljivo sam ga otvorio, ocistio spremnik (to su neki sundjeri koji upijiaju visak tinte), sastavio stampac i drzao se gore navedenog upustva. i on sad radi
-

Odgovor na temu

[es] :: Ostali hardver :: da li ima nade za štampač canon pixma ip 1500 .

[ Pregleda: 2397 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.