Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Elektro Motori i Frekventni Invertori

[es] :: Elektronika :: Elektro Motori i Frekventni Invertori

[ Pregleda: 8651 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bierkof
Japan

Član broj: 11028
Poruke: 162
89.146.182.*



Profil

icon Elektro Motori i Frekventni Invertori07.01.2009. u 22:25 - pre 185 meseci

Lijep pozdrav

Zelim da napravim jedan invertor medjutim posto sam ja student elektronike i automatike, i nisam bas iskusan sa elektricnim masinama zanima me koji motori su pogodni za pokretanje invertorima. Zelim da napravim finu regulaciju brzine okretanja motora.
Za prvi put ambicija mi je da napravim neki invertor manje snage, od prilike 100W.

Predpostavljam da je najlakse pokretati trofazne kavezne motore... Medjutim ja imam nekoliko slabijih monofaznih (kaveznih) koje bih mogao iskoristiti, medjutim predpostavljam da je pokretanje monofaznog motora komplikovanije.

Prvo sam planirao da napravim svicersko napajanje sa kontrolom struje kroz namotaje motora, tako da pri smanjenju frekvencije smanjujem i DC napon na invertoru, tj. da kontrolisem struju. Ne znam da li je ovo pravilan pristup?
Za sve sam planirao da iskoristim dsPIC30F2020, taman imam viska jedan.

Molim ako imate neke literature, clanke, bilo sta sto bi mi pomoglo da posaljete.
Unaprijed veliko hvala.
 
Odgovor na temu

robert63

Član broj: 55855
Poruke: 3732
93.86.1.*



+101 Profil

icon Re: Elektro Motori i Frekventni Invertori09.01.2009. u 02:03 - pre 185 meseci
bierkof,,,,
U ovoj fazi jos NISI sposoban da Kvalitetno napravis " jedan invertor " !!!
Za to treba malko vise iskustva i praxe.

I sve ostalo u vezi toga ce ti ostati samo "kao neostvaren" monofazni san !

Probudi se,studente,,,,,2009-e postoje 3 Faze,,
Pa pocni o tome da razmisljas,,,,

Pa ondak na put,,,,
 
Odgovor na temu

bierkof
Japan

Član broj: 11028
Poruke: 162
*.PPPoE-7511.sa.bih.net.ba.



Profil