Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pomoc koja rezolucija

[es] :: Video kompresija :: Pomoc koja rezolucija

Strane: 1 2

[ Pregleda: 5280 | Odgovora: 25 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dejanl.l
nezaposlen

Član broj: 166336
Poruke: 28
*.teol.net.



Profil

icon Pomoc koja rezolucija24.11.2008. u 19:24 - pre 186 meseci
Molim za savet posto sam pocetnik. Opisacu u par koraka sta pokusavam da uradim.U pitanju je analogni snimak na kaseti 8mm, ali ga preko kamere i kartice Firewire 1394 digitalizujem u programu VirtualDub 1.8.5 .Dobijeni AVI (60min je oko13GB) rezolucija 720 x 576 uvucem u TMPGEnc 3.0 Xpress. U filteru crop moram da isecem 30-tak piksela po sirini i 8-10 po visini i tako dobijem rezoluciju 690 x 566. Da li pri odsecanju mora da se ispostuje isti odnos kao kod 720 x 576 kako sam izracunao 5 x 4 ?(znaci odseci jos po visini iako je tu snimak dobar) i da li prihvatiti opciju filtera resize koji nudi da zadrzi rezoluciju 720 x 576? Da li time slika gubi kvalitet?
I jos jedno pitanje TMPGEnc 3.0 Xpress mi nudi opciju da izlazni mpeg2 bude interlace ili progresive – sta je bolje za kvalitet DVD-a.
Ovo pitam jer mi je jako bitno da dobijem sto bolji kvalitet snimka. Da li je ovo dobar nacin ili negde gresim i da li postoji neko uputstvo za koriscnje svih filtera u TMPGEnc 3.0 Xpress?
 
Odgovor na temu

Stranger2
Stranger2

Član broj: 143429
Poruke: 2572
212.15.176.*

Sajt: www.videomajstor.com


+43 Profil

icon Re: Pomoc koja rezolucija25.11.2008. u 02:02 - pre 186 meseci
ako ti je taj snimak u rezoluciji 720x576 a ti zelis da ga snimis na DVD onda ne treba uopste da ga seces jer to jeste standardna maksimalna rezolucija za DVD.

Citat: