Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Postavljanje calendar kontrole prilikom upita

[es] :: Access :: Postavljanje calendar kontrole prilikom upita

[ Pregleda: 2336 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

combuster
Ivan Bulatovic
Kraljevo

Član broj: 151351
Poruke: 4563
93.86.66.*

Sajt: www.linuxsrbija.org


+104 Profil

icon Postavljanje calendar kontrole prilikom upita11.11.2008. u 07:41 - pre 187 meseci
Za seminarski rad moram da odradim par upita a svaki od njih se vrsi po datumu. Postavio sam criteria na:

Between [Unesite pocetni datum:] And [Unesite krajnji datum:]

Posto mi se rezultati upita prikazuju u pivot chart-u napravio sam makro koji otvara query i prikazuje ga u pivot chart-u u edit rezimu a makroi se otvaraju preko control button-a iz jedne jedine glavne forme koju sam napravio. E sad dobio sam zahtev od profesora da kada upisuje pocetni i krajnji datum da mu otvori calendar kontrolu i da izabere datume za pocetni i krajnji umesto da kuca datume. Znam kako to da uradim za formu da bi se datum upisivao u text box i slicno ali kako to da uradim za upit tj u ovom mom slucaju.

Hvala unapred...
make love - !war
 
Odgovor na temu

rstevic
Rade Stevic
Senior IT Consultant, DBA
Database Forum
Stavanger, Norway

Član broj: 69135
Poruke: 150
*.vektor.net.



Profil

icon Re: Postavljanje calendar kontrole prilikom upita13.11.2008. u 15:25 - pre 187 meseci
Pa pitaj ovoga koji izmislja, SEMINARSKI rad je zamisljen da ga radite zajedno ti i profesor, a ne da mu ti resavas probleme koji ga interesuju.
 
Odgovor na temu

Getsbi

Moderator
Član broj: 124608
Poruke: 2831



+45 Profil

icon Re: Postavljanje calendar kontrole prilikom upita13.11.2008. u 18:24 - pre 187 meseci