Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Sklapanje racunara

[es] :: Vodič za posao :: Sklapanje racunara

[ Pregleda: 3151 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Jorgovan88
Jorgovan88

Član broj: 190307
Poruke: 480



+13 Profil

icon Sklapanje racunara27.09.2008. u 13:39 - pre 189 meseci
Interesuje me da li uopste neko u Srbiji nudi ovakav posao

Znaci ja sam kao radnik odem kod gazde i kazem "Dacete mi 30 grafickih kartica 30 napajanja 30 maticnih sve po 30" i onda odem kuci i sklapam, kada sve sklopim instaliram sisteme i onda tako sklopljene racunare vratim nazad u servis ( prodavnicu fabriku ducan) a gazda mi plati npr 500 din po racunaru.

Ja sam iz Zrenjanina ali nije neki problem i da se to preduzece nalazi negde dalje. Studiram informatiku i zanimao bi me ovakav posao jer mogu da sklopim i kompletiram oko 10 racunara dnevno. Redovan sam student tako da necu da radim a da ne idem u skolu.
 
Odgovor na temu

quality
Lazarevac

Član broj: 71234
Poruke: 230
*.adsl.beotel.net.

Sajt: www.bartprint.com


Profil

icon Re: Sklapanje racunara27.09.2008. u 13:55 - pre 189 meseci
Sto bi tebi to neko placao kad to radi serviser koji radi za platu u istoj toj radnji?
Štamparija BART - www.bartprint.com
 
Odgovor na temu

Majstor_Pućko

Član broj: 176794
Poruke: 513
*.dynamic.sbb.rs.



+4 Profil

icon Re: Sklapanje racunara27.09.2008. u 14:01 - pre 189 meseci
Veoma tesko, skoro nemoguce. Svaka iole ozbiljna prodavnica ima svoje radnike i radne prostorije. A i ne mogu da verujem kolika "veverica" mora da bude neko da ti poveri delove za 30 racunara "na lepe oci", ma cak i da potpises, nema teorije. I sve ce to jos teze ici kada giganti poput ComTrade-a vec imaju traku za sklapanje racunara. I bukvalno ih "shtancaju". Vreme sklapanja po shupama i budzacima polako prolazi.