Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

SMF i You Yube mod problem

[es] :: Web razvoj :: SMF i You Yube mod problem

[ Pregleda: 2993 | Odgovora: 0 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vlado85
Stanisic Vladimir
Pale - BiH

Član broj: 113160
91.191.10.*

Sajt: www.rsplaneta.com

icon SMF i You Yube mod problem12.08.2008. u 12:43 - pre 190 meseci
Ubih se oko ubacivanja You Tube koda na smf. Znaci instalirao sam mod, rucno modifikovao Post.template.php i ManageBoards.serbian-utf8.php. Na forumu sam dobio gumb isto kao ovdje na Bureku i sve radi, ali kada prekopiram link nece da mi otvori You Tube prozor. Inace imam custom temu.

Uputstvo za ovaj mod:

Any previous versions of this mod need to be uninstalled prior to installing this version.

Installation slightly varies depending on SMF version.

SMF 1.1.1 to 1.1.4 & SMF 2.0 Beta 1
Installing the mod will only fully install the mod on the SMF Default Core Theme.
For all other themes which have a custom Post.template.php a manual edit will be required to add the BBCode Button.
(SMF 2.0 Beta 1 Only) You can choose to have the SMF Package Manager attempt* to perform the manual edit on all themes.

FIND
Code:
Code:
'flash' => array('code' => 'flash',

ADD BEFORE
Code:
Code:
'youtube' => array('code' => 'youtube', 'before' => '', 'description' => $txt['youtube']),

You will also need to place a copy of the youtube.gif in each of your themes bbc image folders (eg Themes/{themename}/images/bbc)

If your using a language different than the ones supported this mod (listed above), then you will need to add the following to the Modifications.{language}.php for each theme (The language folder can be found eg Themes/{themename}/languages/)

FIND
Code:
Code:
?>

ADD BEFORE
Code:
Code:
$txt['youtube'] = 'YouTube';
$txt['youtube_invalid'] = '#Invalid YouTube Link#';

Ja sam Vladimir web designer, designer, photographer, reporter, social network manager iz Republike Srpske. Pogledajte dio mog portfolia: http://www.rsplaneta.com/

Odgovor na temu

[es] :: Web razvoj :: SMF i You Yube mod problem

[ Pregleda: 2993 | Odgovora: 0 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.