Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

koji aspect ratio za prirodan izgled videa?

[es] :: Video kompresija :: koji aspect ratio za prirodan izgled videa?

[ Pregleda: 1784 | Odgovora: 7 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mrkii

Član broj: 60791
Poruke: 520
*.dynamic.sbb.rs.



+843 Profil

icon koji aspect ratio za prirodan izgled videa?06.07.2008. u 23:51 - pre 192 meseci
narode, ucim se da pravim dividijeve sa menijima u TMPG DVD Author 3.
program mi se bas svidja a probao sam gomilu slicnih. postoji i fino uputstvo na osnovu kojeg sam ja kao pocetnik probao (i uspeo) da napravim menu po svom ukusu. jeeee.
ko zeli da proba neka prouci. nije tesko (idealno za pocetnike)

http://www.digital-digest.com/...ivX_Authoring_Guide_page1.html

e sad, nesto mi nije jasno. na jednom mestu mi trazi da unesem aspect ratio filma (vidi atach)

po defautu je podeseno 1:1 - kockasti piksel. autor uputstva medjutim preporucuje da se stavi pal (12:11). to ima efekat minimalnog ali primetnog sirenja slike (ja ga izracunah za oko 9%)

zar nije najbolje da ostane 1:1? zasto podesavati na 12:11? to "deblja" sve na filmu, zar ne? ima li ko iskustva (znanja) u vezi ovog aspect ratia? ja prvi put vidim nesto slicno.

dakle, kakvo podesavanje da stavim da mi dete bude najprirodnije prikazano?

hvala unapred :)
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

momsab
Momčilo
Beograd, R.Srbija

Član broj: 2804
Poruke: 3041
89.216.97.*

Jabber: pitati@PP
Sajt: www.momsab.com


+1 Profil

icon Re: koji aspect ratio za prirodan izgled videa?07.07.2008. u 00:10 - pre 192 meseci
savet je da stavis originalni aspect ratio (vidis koji je na ulaznom materijalu i izaberes od ponudjenih najodgovoarajuci)


Žena u krevetu i vino na stolu nikako ne smeju da čekaju. Jer, vino se greje a žena hladi.

-vinolog
 
Odgovor na temu

Stranger2
Stranger2

Član broj: 143429
Poruke: 2572
212.91.116.*

Sajt: www.videomajstor.com


+43 Profil