Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

ocena: 2 templejta

[es] :: Web dizajn i CSS :: Kritike :: ocena: 2 templejta

[ Pregleda: 3178 | Odgovora: 14 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

boccio
Boris Krstović
Spoonlabs.com
nbgd

Član broj: 7594
Poruke: 2458
*.vdial.verat.net

Sajt: bocc.io


+771 Profil

icon ocena: 2 templejta 20.10.2003. u 13:28 - pre 256 meseci
Ok, ovo su 2 templejta za klijenta... u pitanju je osCommerce sajt, ovo su prakticno .jpeg-ovi, jos nije "zrelo" za slajsovanje...tako da sad je pravo vreme za neko pljuvanje, bacanje blata, itd... dok jos ne zasucem rukave u drimviveru...

original (home page):http://www.soundresearchlabs.com/
moj templejt : http://www.boccio.beogate.com

Product page (original): http://www.soundresearchlabs.com/KSW-10.html
moj templejt: http://www.boccio.beogate.com/ksw-10.htm


thx
Jeff, one day you’ll understand that it’s harder to be kind than clever.
 
Odgovor na temu

bluesman

Član broj: 4505
Poruke: 1895
*.97.EUnet.yu



+1 Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 20.10.2003. u 13:44 - pre 256 meseci
Tvoje je dosta bolje, samo mi je problem sa headerom ... ono TopBrands @ ..., na home strani jos i nekako, ali na ovoj drugoj "visi". Na home strani isti header zauzima malo vise mesta po visini nego sto bi trebalo, lepa je fotka ali riba sedi posle (ili pre) nekog aerobika i pije vodu? Ne kazem da mora uvek da bude, ali na koji nacin je to povezano sa digitalnim kamerama i DJ opremom.

Napravi im i novi logo.
Goran Pilipović fka bluesman
 
Odgovor na temu

boccio
Boris Krstović
Spoonlabs.com
nbgd

Član broj: 7594
Poruke: 2458
*.yubc.net

Sajt: bocc.io


+771 Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 20.10.2003. u 15:37 - pre 256 meseci
da, riba, zaboravio sam :) ona je tu dok ne nadjem THE fotku...neku shopping, commerce, onako zescu... presrecna porodica (otac sa sinom na ramenima, majka gura kolica sa dvojkama i ker) izlazi iz mall-a, sa kutijama od DVD-a, digitalnih kamera, cuda & cudesa...

ali... obrnux ceo sxc.hu ali dobre fotke sa 'srecnim kupcima' ni traga ni glasa...

sto se tice headera, moguce da je na home page-u malo prevelik, u pravu si...

thx
Jeff, one day you’ll understand that it’s harder to be kind than clever.
 
Odgovor na temu

byTer

Član broj: 10936
Poruke: 1221
*.ptt.yu

ICQ: 47761626


Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 20.10.2003. u 17:55 - pre 256 meseci
Svetski je. Posebno mi se svidjaju boje koje dominiraju.
 
Odgovor na temu

valajbeg
Student/TS
Sarajevo

Član broj: 5069
Poruke: 615
*.as53.sa-ap.bih.net.ba.

ICQ: 127234502
Sajt: www.microsoft.ba


+10 Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 20.10.2003. u 18:51 - pre 256 meseci
Mah.. ovo sad vise nije do web dizajniranja..
inace najveci problemi znaju nastat' kad su dizajner i programer cisto strikt u svom poslu i nemaju pojma jedan o drugome.(poslu)

tako da danas ima fin broj poznatih sto portala sto prezentacija kojesu bas razbarusene koda im stalno vjetar puse.

dakle ako je samo do jednog covjeka.. onda je tu ukljucena valjda i ta doza umjetnosti i osjecaja za dopadljivo i upadljivo .
www.microsoft.ba
Microsoft gives you Windows... Linux gives you the whole house.
 
Odgovor na temu

boccio
Boris Krstović
Spoonlabs.com
nbgd

Član broj: 7594
Poruke: 2458
*.vdial.verat.net

Sajt: bocc.io


+771 Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 20.10.2003. u 19:04 - pre 256 meseci
Citat:
byTer:
Svetski je. Posebno mi se svidjaju boje koje dominiraju.

thx :)
Jeff, one day you’ll understand that it’s harder to be kind than clever.
 
Odgovor na temu

bluesman

Član broj: 4505
Poruke: 1895
*.247.EUnet.yu



+1 Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 20.10.2003. u 23:58 - pre 256 meseci
Citat:
boccio:
da, riba, zaboravio sam :) ona je tu dok ne nadjem THE fotku...


Nije ti ono valjda THE fotka? :-))) (Osim sto je maznuta) Bolje vrati ribu...

Goran Pilipović fka bluesman
 
Odgovor na temu

boccio
Boris Krstović
Spoonlabs.com
nbgd

Član broj: 7594
Poruke: 2458
*.vdial.verat.net

Sajt: bocc.io


+771 Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 21.10.2003. u 08:49 - pre 256 meseci
:) na sta mislis, promenile su se bar 3 sinoc :)

sudeci po vremenu posta, rekao bih da mislis na avion(e)...
muka moja... iskristalisalo se da ljudi hoce slogan "we're breaking the sound barrier..."
e sad, tu se moja vizija presrecne porodice koja izlazi iz mall-a laksa za $1500 topi k'o snesko u aprilu...i na scenu stupaju supersonicni avioni...buaaaa, 3 noci truda potpuno upropasteno...je*eni jenkiji hoce je*ene avione!!!


Jeff, one day you’ll understand that it’s harder to be kind than clever.
 
Odgovor na temu

bluesman

Član broj: 4505
Poruke: 1895
*.108.EUnet.yu



+1 Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 21.10.2003. u 11:19 - pre 256 meseci
Citat:
boccio:
:) na sta mislis, promenile su se bar 3 sinoc :)


Mislio sam na onu sa ljudima...

BTW, vizija srecne porodice koja kupuje DJ opremu je ... :-)) Ja bih voleo da sa imao takvu porodicu... bolji je avion, (bar bolje zvuci ideja).

Goran Pilipović fka bluesman
 
Odgovor na temu

Dag
Moscow

Član broj: 11879
Poruke: 97
*.moscow.dial.rol.ru

Sajt: orwell.ru


Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 21.10.2003. u 12:32 - pre 256 meseci
Haos:) Nadam se da necesh da psujesh.

http://www.boccio.beogate.com/

Plavo (ili nezhno plavo) na belom - jako zahvalna stvar i moralo bi da ostavi prijatan utisak. Ovde to nije sluchaj tj. moglo bi da bude.

1. Dva logo - nije jasno shta je tu image firme.

2. "We are breaking the SOUND BARIER(?!:) - zashto odvojeno? Na tome treba da bude akcenat? Ili na breaking?)" Tom tekstu nije tu mesto.

3. Sound Research Lab - SR - da li je to ime kompanije? Zvanichno, zaregistrirano? A ta kruna shta znachi? Ako je sve to ok, onda to da bude logo; isecji dva aviona (gornji i donji) - u nekom uglu 'SR' (podvucheno ili nadvucheno sa dugom linijom - na drugoj strani manje (ili mnogo manje) napisati 'Sound Research Lab' - avione izmedju.

4. Quick search obichno na desnoj strani i blizhe kraju (logical)... "trazhi ako vec ovde nisi nashao" je valjda smisao a ne da mi se to predlazhe na samom pochetku.

5. U principu isuvishe informacije za prvu stranicu - vizualizacija - nula... haos. Nikakve logike u tome gde shta da prochitash i odakle da pochnesh (a chita se levo-nadole pa srednje-nadole itd... malo zbog strukture, malo zbog boja.

6. Boja: ime opreme (sredina) i cena (price) uzhas - za sve vreme pokushavanja prochitati stranicu odvlachi pazhnju (nije isto shto i "privlachi pazhnju)". Imena opreme i price uraditi crno a kada sve zavrshish onda mozhda neka druga boja (ali verovatno ne treba)..

7. Privesti u red kako se pokazuju slichice, gde je ime i gde text: ovako je bez ikakvog reda: razno pravilo za each item. Nije ti lako: visine su razne ali imash samo dva tipa: visoku i malu ali shiroku. Negde slichica napushta boks negde ne... za sve horizontalne (re: pioneer) verovatno shema:
header
image
text
Price
a mozhda i (verovatno bi se lepshe prihvatalo)
header (ime proizvoda)
image - price (izbaciti "Your" - nerazumljiva glupost)
text
bilo bi kompaktnije.

8. Add to favorites; make your homepage (?!); Sales(?)... sve to izbaciti. 'Email' (E-mail se pishe - Email ne postoi) this page... verovanto isto izbaciti ili mu promeniti mesto.

9. FAQ:) fak o chemu? Ako u toj sekciji ima icheg normalnog onda joj dati bolje odgovarajuce ime. Naci drugo mesto za "featured items of the month".

A tako, generalno: imash jako zahvalan materijal i stvarno moglo bi da bude prelepo.

http://www.boccio.beogate.com/ksw-10.htm

Josh na prvoj stranici se stiche taj utisak a na ovoj je evidentno: to je struktura dizajna za dve kolone, ne za tri. Sredish logo, izbacish one gluposti koje su tu samo da popune mesto i zbune kupca; webmoney, paypal i ostale vize postrojish horizontalno i iz njih uradish lep footer a product summary i similar products prebacish na levo. Top brands, top discounts normalno izbaciti. Umesto toga ponoviti moto sa prve stranice (We are breaking the sound barier!) ali mnogo manjim i normalnim slovima (sa nekim sitnim shtosom).

Wish list, Add to cart - boje ok ali text "10" Bass reflex, 225 wats..." uraditi crno - ne meshati tip prezentacije description sa prezentacijom headera - odmah posle imash, istom bojom Features pa Specification... pravio si mali jpg pa nije jasno da li je boja ok ali igleda da da (mozhda malo tamniju varijantu - isuvishe svetlo za mala slova).

Crumb ti je dobar... imash mali problem sa Home Theater... nelepo izgleda:
home (josh 'h' malo)
home > Home Theater
mozhda
Index > Home Theater... lepshe (imho)... i Breadcrumbs promeniti pozadinu (mozhda ostaviti belo i elegantno podvucheno... 'ubijash' glavnocu glavnog menu.

Sa dve colone uraditi bez table (CSS only) i stvarno super mozhe da bude. To, kako je kod njih bilo, stvarno tragedija.
 
Odgovor na temu

boccio
Boris Krstović
Spoonlabs.com
nbgd

Član broj: 7594
Poruke: 2458
*.vdial.verat.net

Sajt: bocc.io


+771 Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 21.10.2003. u 19:59 - pre 256 meseci
hvala na detaljnoj kritici. naravno da necu da te psujem, da je tako ne bih ni postovao ovde na prvom mestu... :)

ok, idem redom...

1. Dva logoa. Firma se zove Sound Research Labs. E sad, pazi, kad smo vec kod teorije logoa...logtip im je Sound Research Labs, u fontu koji sam predlozio, a znak firme su stilizovana velika slova S i L, sa krunom iznad. Da li je sad malo jasnije?

2,3. u principu akcenat bi trebao da bude na 'sound' a barrier je takodje pojacan, cisto jer 'sound barrier' kao sintagma dobro zvuci u marketinske svrhe.
Dalje, zamolio bih te jos jednu (generalnu) stvar. Ako mi vec kazes 'nije mu tu mesto', puno bi mi znacilo da predlozis gde bi ga ti stavio...

4. e, to je vec individualno. ne teraj me sad da navodim gomile sajtova gde je srcka upravo top-left pozicionirana...
Ovo je u principu, 'bargain-hunter' sajt. Znaci covek video negde sonijev dvd za $xxx pa ove i ovde da vidi koliko kosta. Lakse mu je da srcka bude jasno vidljiva, na samom vrhu strane, nego da ide kroz navigaciju...ali o tome mozemo da diskutujemo, mislim da je to najmanji problem...

5,6,7. uf...teske reci :) u principu glavnu slabu tacku si jako lepo video, a to je sam box za product...nekonzistentnost istog proizilazi samo iz cinjenice da ce BITI ok, kad predjem u html, jer sada je to cisto odradjeno da bi se videlo kako izgleda, bez pretenzija da bude 'tip-top'. Boja cene i naziva proizvoda jeste malo djanki :) ali, bez brige, to ce se srediti u drimviveru...

8. 'E-mail se pishe - Email ne postoi' - pazi, ako glupim jenkijima ne smeta da im
pise email, ne smeta ni meni...ja da ih ucim gramatici ne pada mi na pamet...

9. Ne bih bio tako ostar. Ipak su to glupi jenki :) bitna je to sekcija: warrenty issues, shipping issues, international buyers, taxes...



sto se tice templejta za product page:

"Josh na prvoj stranici se stiche taj utisak a na ovoj je evidentno: to je struktura dizajna za dve kolone, ne za tri. "

Ok, gresis, ali ti ne zameram jer ne znas sve detalje. Iz prilozenog, tacno, bilo bi bolje 2 kolone. ALI, poenta je da je desna kolona (treca) samo postavljena onako, pausalno...ta kolona ce biti duuuuga, jer ce se populisati modulima osCommerca, ali to tek u fazi implementacije. tako da mislim da je ipak za 3 kolone...a ja bih navigaciju ipak ostavio za levu, da bude na 'cistom', pregledna i lako uocljiva. pogotovo sto ce to biti neka dhtml varijanta zbog mnooogo pod-kategorija...

sve u svemu, ako pogledas pazljivo sajt jos jednom, videces da sam neke tvoje sugestije vec primenio....

hvala na komentarima



Jeff, one day you’ll understand that it’s harder to be kind than clever.
 
Odgovor na temu

Dag
Moscow

Član broj: 11879
Poruke: 97
*.Moscow.dial.rol.ru

Sajt: orwell.ru


Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 22.10.2003. u 05:30 - pre 256 meseci
> 1. Dva logoa. Firma se zove Sound Research Labs.

Jasno.


> 2,3. u principu akcenat bi trebao da bude na 'sound'...

U principu to je stil agresivnog (tupog) zapada. Istok nema te probleme. Meni, kao i mnogim drugim normalnim ljudima, ne treba podvlachiti (akcentirati) key-word(s) u frazama - ja umem da chitam. Forme tipa "Do that or that NOW!" mene prosto vredjaju i rezultat (moj, hemijski) je upravo obrnut od onog koji bi messenger hteo da postigne. Ali ako obavish malo istrazhivanje tog tipa, lako cesh videti da su glavni (commerc.) giganti od toga odustali... za tim nema potrebe... robu prvo prodaje kvalitet i brand a posle sve ostalo... za pochetak ja bih frazu 'we're breaking...' sklonio na stranu

Avioni: pazi sledecu stvar. na slichici svaki single avion ostavlja beli trag a 4 aviona, koja lete u grupi (a vecina ljudi sa fakultetskim obrazovanjem zna da je 4 vece nego 1) nemaju beli trag:) Verovatno bi trebalo razmisliti (u vertikalnoj shemi: 1+4+1) da se taj dim izbaci sasvim zbog vizualne nelogichnosti (vidish da neshto nije tako ali shta, ne mozhe svako odmah da primeti ali mu to 'neshto' smeta i smeta...) Ili da se doda beli trag toj grupi od 4 (mada ce to verovatno pokvariti samo nebo. Eh, ako bi mogli da se odvoje avioni od pozadine tj. ta boja neba da bude background nekog kontejnera (#divplanes)... korak blizhe k adaptability... manji je onda image... a sam logo [SR]... nad njim bih sigurno josh radio - tachno bih isekao donji tekst... mozhda krunu crno... to je tip logo kao na http://w3.org/

Na primer

[ n e b o a v i o n i ]
LOGO
-------------------------------------------
Sound Research Labs (desno)

ili

[ n e b o a v i o n i ]
LOGO
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ (uslovna linija)
We're breaking*** (desno)

<h1>Sound Research Labs<h1>

Pazi sledecu stvar: na indeksu ti nemash nigde nijedan heading a title isto nije dobro reshenje (discount...) - ako hocesh da te sutra nalaze searcheri, onda malo razmisli i o strukturi dokumenta... ja bih, verovatno ovako:
<title>Sound Research Labs -- We are breaking the sound barier!</title>

i onda ako uzmesh neshto kao drugu varijantu, imash ime firme u headingu (mozhda dodati, stilizovano 'Welcome' u H1 (ali nikako ne u title:)) -- eto tako cesh obradovati crowlere.

(nemam ja nishta protiv tog njihovog logtipa tj. Co's moto (slogan) samo, ako je slogan dobar, on ne trazhi onda vizualni emphasis.)

[Sad primetih da koristish
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">]
To ti nije najsrecnije reshenje: ono prekljuchuje mnogim quirks mode shto mozhe da ti jako zezne layout i boje. Uzmi jedan od sledecih dva:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
ili
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
Oni ti garantuju standard mode (bolje ovaj prvi:)).


> da predlozis gde bi ga ti stavio...

Jeste:)) "zini da ti kazhem":)) otkud znam? Kada imash takav problem, jednostavno stvar izbacish (privremeno). Odradish blizu finala dizajn i obavezno ce ti se pojaviti mesto koje prosto plache za tom stvarchicom. Tako verovatno i treba uraditi. Ti napisao "kad predjem u html" - onda ce biti mnogo lakshe.


> 4. e, to je vec individualno. ne teraj me sad da navodim gomile sajtova gde je srcka upravo top-left pozicionirana...

Pa sad:) ako je rech o library - to je ok ali u tvom sluchaju... isto je lep primer na w3.org - pogledaj shta ja sve nudim / imam... ne mozhesh da nadjesh to shto bi hteo? ok - kucaj ovde i trazhi... search ti je utils a ti ga gurash na top... ja samo o tome... ti imash materijala vazhnijeg... u pravu si - verovatno nije to najveci problem... chisto logika...


> 5,6,7. sam box za product

Nije ti tu drimviver pomocnik. Pogledaj prvo isti shtos na paypal (idealno!) i na adobe.com (treca kolona). Obrati pazhnju da i jedan i drugi sajt ne koriste vishe od 3(!) slichice. Ti si sam sebi napravio problem (6 komada na indeksu! - dodash josh 6 i ceo sajt si pokazao na indeksu:)) Jedna od ove dve varijante gore sigurno je reshenje za tebe - vidish da boksovi nisu objedinjeni linijama nego sadrzhajem. Chista lekcija iz vizualne percepcije - kao da su boksi:)) Tako shto... razmisli dobro o tome da izbacish 2 (a mozhda i 3) slichice odatle.

> 8. pazi, ako glupim jenkijima ne smeta

:)) U pravu si. Uradi ovako: uopshte ne stupaj sa njima u diskusiju ali napishi kako treba da se pishe. I vidi reakciju - ako gazda kazhe "Ne tako" samo im reci "sori brate... zaneo sam se"

> 9. Ne bih bio tako ostar. Ipak su to glupi jenki :) bitna je to sekcija: warrenty issues, shipping issues, international buyers, taxes...

Tako sam neshto i pomislio. Daj mu drugo ime brate... mozhda bash 'delivery'... pogledaj kako oni tamo na ebay... '> Ipak su to glupi jenki' -- hvala:)) svaki put kad vidim slichnu frazu... meni leeeeeeepo:))


> Iz prilozenog, tacno, bilo bi bolje 2 kolone. ALI***

Pa zezash me brate mili:)) odakle mogu da znam - imam samo ochi... ok. Jasno je to onda.


> ja bih navigaciju ipak ostavio za levu...

To nije problem...


> sve u svemu ***

:) sada tamo imash mesta za josh neke te male slichice... te e-cards su uglavnom jako dobro uradjene i nikada ne smetaju dizajnu ali se uglavnom koriste horizontalno (vidish i kod paypal). Samo ti sigurno tamo treba josh slichica... jedna ili dve:)

Sve u svemu... koristicesh minimalni font. Uglavnom se koristi verdana ali to nikako ne znachi da je ona najbolje reshenje (ona se super chita ali se shiri o Prishtine do Novog Sada). Ako te ne mrzi pogledaj stranicu http://orwell.ru/test/ Trebuchet MS se pokazao kao jako dobro uradjen font (chak mu je i cirilica bolja nego kod drugih). A gde imash mnogo malog teksta mozhesh da probash i Minion (njemu to i jeste basisna namena) ili Palatino Linotype. Svi sajtovi tog tipa tako mnogo liche jedan na drugi bash zbog verdane (nekad je bila moderna tahoma). Tamo imash malo i o screen.

Ti sam radish taj sajt? Izgleda da je to kod nas moda (popravi me ako greshim). U Rusiji to nikako nije tako: maltene svaka firma ima i dizajnera i kodera... ako bi radio sa nekim drugarom (ako ta lova naravno lichi na neku lovu) bilo bi ti mnogo lakshe. Nema veze sa tobom ali jedan chovek dobro da uradi sajt ne mozhe - nema kochnicu... nema dezhurnog 'bla-bla'... Isuvishe zadataka sam reshavash i shto dublje sve je vishe jedno na shtetu drugog... a raditi te stvari timski... i challenge je i rezultat je bolji i manje se 'troshish' kao resource.

Srecno.

----------------
'Software is like sex; it's better when it's free'
 
Odgovor na temu

boccio
Boris Krstović
Spoonlabs.com
nbgd

Član broj: 7594
Poruke: 2458
*.vdial.verat.net

Sajt: bocc.io


+771 Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 22.10.2003. u 08:53 - pre 256 meseci
Citat:
Dag:
Ti sam radish taj sajt? Izgleda da je to kod nas moda (popravi me ako greshim). U Rusiji to nikako nije tako: maltene svaka firma ima i dizajnera i kodera...

ma jok. jel sam ja to reko? na ovom konkretnom sajtu ja radim dizajn, a jedan lik iz svedske ubacuje osCommerce module (uz malo srece mozda i to naucim)...ako se ispostavi da bude dodatnih php/sql stvari u principu bi trebalo da ih isamaramo zajedno...

thx na komentarima, imace svog udela :)



Jeff, one day you’ll understand that it’s harder to be kind than clever.
 
Odgovor na temu

Dag
Moscow

Član broj: 11879
Poruke: 97
*.Moscow.dial.rol.ru

Sajt: orwell.ru


Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 22.10.2003. u 10:46 - pre 256 meseci
Citat:
boccio:
ma jok. jel sam ja to reko?

Ako cemo iskreno, nisi ali niko me ne psuje pa mi chudno... neudobno... uchini mi se da si single u svemu tome.

> thx

You are welcome. Napishi kada zavrshite (imash e-mail tamo).
 
Odgovor na temu

boccio
Boris Krstović
Spoonlabs.com
nbgd

Član broj: 7594
Poruke: 2458
*.verat.net

Sajt: bocc.io


+771 Profil

icon Re: ocena: 2 templejta 22.10.2003. u 13:40 - pre 256 meseci
hocu, hvala na interesovanju :)
Jeff, one day you’ll understand that it’s harder to be kind than clever.
 
Odgovor na temu

[es] :: Web dizajn i CSS :: Kritike :: ocena: 2 templejta

[ Pregleda: 3178 | Odgovora: 14 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.