Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zakucava mi komp u LAN kucnoj mrezi!?

[es] :: SOHO Networking :: Zakucava mi komp u LAN kucnoj mrezi!?

[ Pregleda: 2044 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

SexySale
Novi Sad

Član broj: 156259
Poruke: 2
*.adsl-4.sezampro.yu.



Profil

icon Zakucava mi komp u LAN kucnoj mrezi!?25.03.2008. u 10:41 - pre 195 meseci
Cao ekipa!

Nadam se da cete uspeti da mi pomognete u ovom problemu, posto vidim da ste vise nego strucni, a ja sam amater na ovom polju.
Problem je sledeci.

Umrezio sam dva racunara i sve funkcionise savrseno, ali samo dok su u mrezi. U mrezi su mi Lap-top i Desktop racunar. Kada ugasim
desktop racunar, lat-top mi se zakuca, ali ako bih upalio ponovo Desktop racunar, sve bi bilo ok. Isto sam primetio kada izvucem kabl
od LAN Crossover kabla iz Lap-Topa, ali bude sve ok kada vratim kabl. Kao da sam prinudjen da drzim ukljucen Desktop racunar, dokle
je god Lap-top ukljucen. Mada, razlika je u tome sto mogu ugasiti Lap-top, a da Desktop racunar ne zakuca!

Mislim da je problem u Firewall-u koji imam instaliran na Lap-topu (Zone Alarm), mada sam postavio izuzetak za kucnu mrezu.
Molim vas da mi pomognete u resavanju ovog problema.

Hvala.
 
Odgovor na temu

OxY
Oliver Arandjelovic
ExeNet Advertising
Nis

Član broj: 6433
Poruke: 80
*.static.sbb.co.yu.

ICQ: 86888997


Profil

icon Re: Zakucava mi komp u LAN kucnoj mrezi!?27.03.2008. u 18:28 - pre 195 meseci
Najverovatnije ti je pokvarena mrezna kartica na Lap-topu. Imao sam pre neki dan nov Lap-top na servisu. Malo slican problem, kad se ubode mrezni kabli u Lap-top, na Desktop racunaru, naizmenicno izbaca poruku LAN connected, pa odmah potom LAN disconnected, a na Lap-topu pocinje da se koci ceo system.

::: Pametan covek nadje nacin, a budala izgovor :::
 
Odgovor na temu

SexySale
Novi Sad

Član broj: 156259
Poruke: 2
*.adsl-1.sezampro.yu.



Profil