Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Squier Bullet Strat ili Yamaha Pacifica 012

[es] :: Muzička produkcija :: Squier Bullet Strat ili Yamaha Pacifica 012

[ Pregleda: 3341 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ac1bd4
Stara Pazova

Član broj: 76735
Poruke: 437
212.200.179.*



+35 Profil

icon Squier Bullet Strat ili Yamaha Pacifica 01210.03.2008. u 19:08 - pre 195 meseci
Po naslovu teme se moze videti da sam totalni pocetnik i da kao takav ne planiram da dam mnogo kesa za elektricnu gitaru pa se dvoumim izmedju Squier Bullet Strat i Yamaha Pacifica 012. Svasta sam procitao i o jednoj i o drugoj ali sta vredi kada u zivotu nisam svirao gitaru pa ni ne znam da procenim koja je bolje resenje. Dobro bi mi dosle sve informacije i svi saveti pa vas molim da mi pomognete. Interesuju me i cene ovih gitara jer mi iz Miros music-a ne odgovaraju na mail, a ne znam koga drugog ni da pitam. Inace za pocetak planiram da koristim kompjuter kao procesor za sve i svasta, a mini liniju ili slicne uredjaje kao pojacalo. Uzgred kao glavnu razliku sam uglavnom naletao na hambuckera kojeg 012 ima dok bullet ima tri single coil magneta. S obzirom da nemam pojma kako koji zvuci bilo bi mi od velike koristi da neko ko ima tri single coil ili dva single coil i jednog hambuckera (ili bilo koju drugu kombinaciju) okaci kratak snimak bez ikakvih efekata cisto da me malo obrazuje.
 
Odgovor na temu

acaradio
Aleksandar
Batajnica

Član broj: 42245
Poruke: 1780
*.dynamic.sbb.co.yu.



+30 Profil

icon Re: Squier Bullet Strat ili Yamaha Pacifica 01210.03.2008. u 21:12 - pre 195 meseci
Evo ovako...taj Squier mozda jeste kineska krntija, ali je (bar onaj koji sam ja probao) mekan za sviranje, tj. prijatan za prste...zato mu je zvuk jadan, prazan i plastican.