Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Promo program pisan u VB6

[es] :: Visual Basic 6 :: Promo program pisan u VB6

Strane: 1 2

[ Pregleda: 6010 | Odgovora: 32 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mally

Član broj: 130495
Poruke: 42
*.ptt.yu.

Sajt: www.xmedia.rs


Profil

icon Promo program pisan u VB612.09.2007. u 16:34 - pre 202 meseci
Za sve ljubitelje evo jedan program pisann u VB6. Kritike, sugestije, komentari?

evo link: http://www.gordana.co.yu/promo.html
Igrice Za Decu /// Preko 1700 besplatnih igrica
http://www.intgames.com
 
Odgovor na temu

goranvuc
Goran Vucicevic
Novi Sad

Član broj: 4934
Poruke: 1846
*.dialup.neobee.net.



+41 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB612.09.2007. u 16:44 - pre 202 meseci
Program je lepo uradjen, pravi primer kako moze da se napravi dobra multimedijalna prezentacija u VB6.

Zamerka je sto ovde bas i nije dozvoljeno reklamiranje ovog tipa, a program kao program osim reklamne bas i nema neku drugu funkciju.
 
Odgovor na temu

mally

Član broj: 130495
Poruke: 42
*.ptt.yu.

Sajt: www.xmedia.rs


Profil

icon Re: Promo program pisan u VB613.09.2007. u 10:40 - pre 201 meseci
Stvarno se izvinjavam sto je ispalo ovako nija mi bila namera reklamiranje ja licno nemam nista od toga, ja sam samo radio program pa sam hteo da cujem kritiku ljudi.
Igrice Za Decu /// Preko 1700 besplatnih igrica
http://www.intgames.com
 
Odgovor na temu

goranvuc
Goran Vucicevic
Novi Sad

Član broj: 4934
Poruke: 1846
*.dialup.neobee.net.



+41 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB613.09.2007. u 11:50 - pre 201 meseci
Sto se mene tice, kao sto rekoh, mislim da si postavio lep primer i da je sa "zanatske strane" odlicno uradjen program, pa kao sto vidis i nisam primenio pravilnik na ovaj tvoj slucaj, ali ce mozda neko od drugih moderatora ili supermoderatora to i uraditi (a mozda i nece).
 
Odgovor na temu

Aleksandar Ružičić
Software Architect, Appricot d.o.o.
Beograd

Član broj: 26939
Poruke: 2881

Jabber: krckoorascic@gmail.com
Sajt: krcko.net


+44 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB613.09.2007. u 16:44 - pre 201 meseci
primenjivanje pravilnika ces "izbeci" ako postujes source celog programa, ili bar deo njega...

btw me likes :)
 
Odgovor na temu

mally

Član broj: 130495
Poruke: 42
*.ptt.yu.

Sajt: www.xmedia.rs


Profil

icon Re: Promo program pisan u VB614.09.2007. u 15:19 - pre 201 meseci
Okacicu samo da izvucem neke delove.
Igrice Za Decu /// Preko 1700 besplatnih igrica
http://www.intgames.com
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

mally

Član broj: 130495
Poruke: 42
*.ptt.yu.

Sajt: www.xmedia.rs


Profil

icon Re: Promo program pisan u VB614.09.2007. u 18:09 - pre 201 meseci
eto, komentari sad?
Igrice Za Decu /// Preko 1700 besplatnih igrica
http://www.intgames.com
 
Odgovor na temu

goranvuc
Goran Vucicevic
Novi Sad

Član broj: 4934
Poruke: 1846
*.dialup.neobee.net.



+41 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB614.09.2007. u 18:24 - pre 201 meseci
Iz prilozenog se vidi koliko treba napora i koda za par multimedijalnih efekata u VB 6.0. Naravno, krajnjem korisniku je prilicno svejedno koliko si ti koda napisao i u kom je alatu napravljen program.

Neko bi rekao da VB 6.0 i nije bas najbolji izbor za aplikacije ovog tipa. Cini mi se da bi sve to u VB.Net-u odradio sa par linija koda.

U svakom slucaju, poucno.

P.S.

Da li si za preuzimanje sa sadrzaja sa interneta iskoristio onaj kod kojim sam ti svojevremeno pomogao? (WinHTTP)
 
Odgovor na temu

Aleksandar Ružičić
Software Architect, Appricot d.o.o.
Beograd

Član broj: 26939
Poruke: 2881

Jabber: krckoorascic@gmail.com
Sajt: krcko.net


+44 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB614.09.2007. u 19:08 - pre 201 meseci
Citat:
goranvuc: Iz prilozenog se vidi koliko treba napora i koda za par multimedijalnih efekata u VB 6.0. Naravno, krajnjem korisniku je prilicno svejedno koliko si ti koda napisao i u kom je alatu napravljen program.

Neko bi rekao da VB 6.0 i nije bas najbolji izbor za aplikacije ovog tipa. Cini mi se da bi sve to u VB.Net-u odradio sa par linija koda.
...

ne zadugo :)

LM, u planu mi je (i vec sam poceo neke delove da radim) da napravim jedan easy-to-use gui library za vb6 (baziran na kodu za cFormEx - Form Extensions, naravno nece biti vezano za ovu klasu, vec sam dobio ideju prilikom rada na pomenutoj klasi)


btw, sto se tice koda svidja mi se, nemam nekih vecih zamerki
 
Odgovor na temu

mally

Član broj: 130495
Poruke: 42
*.ptt.yu.

Sajt: www.xmedia.rs


Profil

icon Re: Promo program pisan u VB614.09.2007. u 19:18 - pre 201 meseci
Da, za preuzimanje sadrzaja sa interneta iskoristio sam kod koji si mi napisao. Hvala jos jednom za to.



Igrice Za Decu /// Preko 1700 besplatnih igrica
http://www.intgames.com
 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
89.216.223.*

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB615.09.2007. u 05:27 - pre 201 meseci
Bravo. Vrlo lep GUI i to bez korišćenja third party kontrola, što je veoma važno. Naime, mnogi programeri u te svrhe koriste razne custom kontrole, što posle može da napravi probleme kada aplikacija treba da se distribuira end useru. Naravno, aplikacija uvek može da se natera da radi, napravi se instalacija ili se ručno registruju komponente, ali, uvek ima ono ali... svako ko je radio u VB-u, sasvim sigurno se više puta susretao sa situacijom da aplikacija jednostavno ne može tako lako da se "našteluje", da ima problema sa registracijom neke komponente, da nešto fali u sistemu, gremlini... Ovako, distribuiraš Vb Runtime (ili čak ni to ako je u pitanju Win Xp) i vozi.
-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

igorpet

Član broj: 18898
Poruke: 553
*.nasamreza.com.



+46 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB619.09.2007. u 00:39 - pre 201 meseci
Citat:
Da, za preuzimanje sadrzaja sa interneta iskoristio sam kod koji si mi napisao. Hvala jos jednom za to.


Da li moze da se podeli i taj kod!?
To je ono sto mi treba a vidim da je super implementirano u programu.

Sama ideja i realizacija programa su super odradjena, i na ne tako komplikovan koliko dosetljiv nacin.

 
Odgovor na temu

goranvuc
Goran Vucicevic
Novi Sad

Član broj: 4934
Poruke: 1846
*.dialup.neobee.net.



+41 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB619.09.2007. u 05:54 - pre 201 meseci
http://www.elitesecurity.org/t257887
 
Odgovor na temu

igorpet

Član broj: 18898
Poruke: 553
*.nasamreza.com.



+46 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB619.09.2007. u 13:04 - pre 201 meseci


Hvala, nasao sam u ovoj temi ono sto mi treba, ali imam jos jedno pitanje:

Na Microsoft MSDN nasao sam sledece:
Code:

' Initialize an HTTP request.  
    HttpReq.Open "PUT", "http://postserver/newdoc.htm", false

    ' Post data to the HTTP server.
    HttpReq.Send "Post data"


Da li to znaci da se sa WinHttp moze upisati sadrzaj (tekst) u fajlu smestenom na serveru ili se samo serveru prosledjuje neki zahtev?
 
Odgovor na temu

Aleksandar Ružičić
Software Architect, Appricot d.o.o.
Beograd

Član broj: 26939
Poruke: 2881

Jabber: krckoorascic@gmail.com
Sajt: krcko.net


+44 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB619.09.2007. u 23:44 - pre 201 meseci
nisam koristio WinHttp, ali mi izgleda da je to u stvari XMLHttpRequest objekat (iz javascripta) a sa njim mozes samo da prosledjujes parametre strani (ne i da je menjas), mozda te je zbunilo ovo "PUT", to je jedan od metoda slanja kverija (proguglaj za http put method i http post method)
 
Odgovor na temu

mally

Član broj: 130495
Poruke: 42
*.ptt.yu.

Sajt: www.xmedia.rs


Profil

icon Re: Promo program pisan u VB620.09.2007. u 18:22 - pre 201 meseci
kad malo logicnije razmislis, kad bi to bilo tako mogao bilo ko bilo kome da unistava podatke na netu
Igrice Za Decu /// Preko 1700 besplatnih igrica
http://www.intgames.com
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12848



+4784 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB620.09.2007. u 18:49 - pre 201 meseci
Ne, vec bi se to regulisalo pravima pristupa, kao sto se regulise i citanje.

HTTP protokol zaista podrzava PUT zahtev koji skladisti fajl na server, ali mi nije pznato da se to negde koristi. Moguce je da se u nekim stvarima koristi ali nije ocigleno...
 
Odgovor na temu

igorpet

Član broj: 18898
Poruke: 553
*.nasamreza.com.



+46 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB620.09.2007. u 22:46 - pre 201 meseci
Citat:
mally: kad malo logicnije razmislis, kad bi to bilo tako mogao bilo ko bilo kome da unistava podatke na netu


Da, da logicno da ne moze u tom smislu, narocito bez prava pristupa, ali mislio sam na drugo, znaci kada imamo pravo pristupa i mozemo da menjamo sadrzaj na regularan nacin.

Video sam da se pise (bez primera), ali nisam razumeo, da naredba PUT moze da se izkoristi za automatsku popunu formulara na stranici (da prosledi potrebne podatke), sto bi bilo takodje interesantno.

Ako neko zna nesto detaljnije o tome verujem da bi bilo interesantno za mnoge. U MSDN-u ne pise nista detaljnije o tome i nema detaljnijeg primera osim onog koga sam naveo (koji ne pokazuje mnogo), ne znam gde bi jos moglo da se nadje objasnjenja o tome?
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12848



+4784 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB620.09.2007. u 23:42 - pre 201 meseci
U RFC-u 1945 (ako se dobro secam broja) imas opisan kompletan http protokol.
 
Odgovor na temu

igorpet

Član broj: 18898
Poruke: 553
*.nasamreza.com.



+46 Profil

icon Re: Promo program pisan u VB621.09.2007. u 00:11 - pre 201 meseci
Citat:
Shadowed: U RFC-u 1945 (ako se dobro secam broja) imas opisan kompletan http protokol.

Da nasao sam teorijski deo, ali bez primera je jako tesko shvatiti kako to radi.
Ako neko zna kako to primeniti preko VB-a, bilo bi lepo da podeli sa nama.
Code:
D.1.1 PUT

   The PUT method requests that the enclosed entity be stored under the
   supplied Request-URI. If the Request-URI refers to an already
   existing resource, the enclosed entity should be considered as a
   modified version of the one residing on the origin server. If the
   Request-URI does not point to an existing resource, and that URI is
   capable of being defined as a new resource by the requesting user
   agent, the origin server can create the resource with that URI.

   The fundamental difference between the POST and PUT requests is
   reflected in the different meaning of the Request-URI. The URI in a
   POST request identifies the resource that will handle the enclosed
   entity as data to be processed. That resource may be a data-accepting
   process, a gateway to some other protocol, or a separate entity that
   accepts annotations. In contrast, the URI in a PUT request identifies
   the entity enclosed with the request -- the user agent knows what URI
   is intended and the server should not apply the request to some other
   resource.


 
Odgovor na temu

[es] :: Visual Basic 6 :: Promo program pisan u VB6

Strane: 1 2

[ Pregleda: 6010 | Odgovora: 32 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.