Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Diplomirani --> Master, Mašinac - Beograd

[es] :: Vodič za učenje :: Diplomirani --> Master, Mašinac - Beograd

[ Pregleda: 3427 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dekibre
Dejan Mladenovic
Oslo, Norveska

Član broj: 21820
Poruke: 246
82.208.195.*

Sajt: dekibre.on.w802.net/index..


+4 Profil

icon Diplomirani --> Master, Mašinac - Beograd09.03.2007. u 15:00 - pre 207 meseci
Razgovarao sam sa profesorom Milovančevićem inače prodekanom za nastavu Mašinskog fakulteta u Beogradu u vezi uskladjivanja kvalifikacija po starom i novom zakonu o visokom obrazovanju tj. interesovalo me je da li će diplomirani inženjeri mašinstva moći da po automatizmu dobiju master diplome. Dobio sam odgovor da će se pravila igre znati za otprilike mesec ipo dana (kraj aprila) i da će sve informacije u vezi ovoga biti na zvaničnom sajtu fakulteta pa ako nekoga zanima ovo neka prati vesti sa sajta: Mašinksi fakultet u Beogradu
You can fool some people sometimes,
But you can't fool all the people all the time. (Bob Marley)
 
Odgovor na temu

dekibre
Dejan Mladenovic
Oslo, Norveska

Član broj: 21820
Poruke: 246
84.236.124.*

Sajt: dekibre.on.w802.net/index..


+4 Profil

icon Re: Diplomirani --> Master, Mašinac - Beograd16.06.2007. u 20:11 - pre 204 meseci
Sada je sredina juna i ništa od onogo što sam ja pitao u prethodnom postu profesora Milovančevića nije odradjeno, tj nisu se još dogovorili oko pravila ali novu informaciju koju sam saznao svi oni koji žele da rade u inostranstvu ili hoće da apliciraju za nešto u inostranstvu a završili su mašinstvo po starom programu mogu da dobiju potvrdu sa objašnjenjem šta znači diplomirani u starom i sistemu sa novom klasifikacijom po bolonji. Potvrda se inače podiže na šalteru.
You can fool some people sometimes,
But you can't fool all the people all the time. (Bob Marley)
 
Odgovor na temu