Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

molim za jednostavan odgovor(mp3 u acc)

[es] :: Audio kompresija :: molim za jednostavan odgovor(mp3 u acc)

Strane: 1 2

[ Pregleda: 7819 | Odgovora: 34 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Bojanc
Srbija

Član broj: 35765
Poruke: 218
*.WLAN-Narvik.KKD.panline.net.

Sajt: www.krajinaforce.com


Profil

icon molim za jednostavan odgovor(mp3 u acc)02.03.2007. u 13:14 - pre 207 meseci
Dakle pokusao sam da procitam top temu oko konvertovanja i (ne)gubljenja kvaliteta konverzijom jednog u drugo,ali sam se ubrzo pogubio u svemu :(
Ja sam amater sto se zvuka tice pa vas molim i zato sto jednostavniji odgovor.
Zelim da mi na moj SEW810 stane sto vise muzike,a video sam da konverzijom mp3 u acc dobijam dosta na velicini fajlova.
Interesuje me vasa preporuka za softver koji ce mi to kvalitetno odraditi i naravno sta dobijam\gubim tim konvertovanjem?
Ne treba mi nikakva strucna analiza,da me neko ne bi pogresno razumeo,samo prost i jednostavan odgovor.

Hvala unapred.
Zvezda je život, drugo su sitnice!
 
Odgovor na temu

Emil Ranc
Hannover, DE

Član broj: 20995
Poruke: 1150
195.252.78.*



+294 Profil

icon Re: molim za jednostavan odgovor(mp3 u acc)02.03.2007. u 15:47 - pre 207 meseci
Evo brzo, jednostavno i legalno. Skineš foobar2000 (besplatan plejer i konverter) i nero 7 aac (besplatan aac kodek). Nero encoder u okviru foobara podesiš na Target quality VBR (cca 48kbps). Target file extension treba da bude .mp4.

Da se dopunim... Dobijaš skoro tri put više mesta za skladištenje muzike. Gubiš nešto malo u kvalitetu (nešto je izgubljeno konverzijom cd-a u mp3, sad se gubi još malo). Uostalom, isprobaj pa ćeš videti kako ti zvuči. Ako te ne zadovoljava, uvek možeš podići bitrate na 64 (mada iskreno mislim da nema potrebe, za tvoju namenu)
 
Odgovor na temu

DrSale
USA

Član broj: 37820
Poruke: 139
*.mayo.edu.



Profil