Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

hocu bezicni internet...Sta mi sve treba???

[es] :: Wireless :: hocu bezicni internet...Sta mi sve treba???

[ Pregleda: 6222 | Odgovora: 7 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Dark_Dante
unknown

Član broj: 27637
Poruke: 21
*.ptt.yu.



Profil

icon hocu bezicni internet...Sta mi sve treba???11.12.2006. u 14:12 - pre 211 meseci
e cao ljudi,

zivim na Novom Beogradu u Pariske Komune 63 (ona tri velika solitera) i hocu da predjem na bezicni internet pa me zanima sta mi sve treba, koliko kosta, sta je bolje a sta losije, kojoj mrezi mogu da pristupim....u sustini sve, jer sam pocetnik...
ako neko ima volje da mi objasni ovo bicu mu puno zahvalan a ako ne razumem ga :))) Hvala
 
Odgovor na temu

maticmilos
sbg
Beograd

Član broj: 51397
Poruke: 185
195.252.116.*



Profil

icon Re: hocu bezicni internet...Sta mi sve treba???11.12.2006. u 16:19 - pre 211 meseci
Ako su to soliteri, mozes se raspitati tu po zgradi da li ima nekih access pointa od nekih provajdera. U tom slucaju bi se obicnim LAN-om prikljucio, sto moze da te kosta samo kabal i prikljucenje u zavisnosti da li to provajder naplacuje i koliko.

Za wireless je uglavnom neophodna opticka vidljivost, znaci da sa svog prozora, terase itd. vidis antenu provajdera. E sada.... trebalo bi da znas kako ta antena izgleda (potrazi na netu slike sektorske i omni antene jer se uglavnom one koriste). Moguce je da vidis zapadnu kapiju Beograda, tj GENEX, na njemu gotovo sigurno ima antena.