Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kako napisati parametarsku metodu za Insert i Update ?

[es] :: .NET :: Kako napisati parametarsku metodu za Insert i Update ?

[ Pregleda: 2905 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

oggie

Član broj: 126613
Poruke: 140
*.divona.net.



+1 Profil

icon Kako napisati parametarsku metodu za Insert i Update ?10.11.2006. u 09:11 - pre 211 meseci
Ja sam pocetnik u VB.NET pa vas molim za pomoc.
U svojim starim VB projektima imao sam jednu parametarsku klasu sa metodama:Select, Insert, Delete i Update koje su radile nad bilo kojim tabelama. I tada sam radio sa diskonektovanim recordsetovima.

Npr Select * from Tabela where Filter gde su Tabela i Filter parametri koje prosledjujem iz funkcije.
Ovu metodu sam uspeo da napravim u VB.NET, ali ne umem Insert i Update.

Za Update sam prosledjivao kao parametar recordset, a onda metoda protrci po svim poljima recordseta, uhvati tip i ime svakog polja, u posebnoj funkciji ga konvertuje za sql i onda napravim string za Update.

Ovo ne umem da napravim u VB.NET, pa ako neko moze da mi pomogne.

Znaci ideja je da se Select povucem datatable ili dataset, u njemu izmenim zeljena polja i onda sa metodom Update vratim izmene u bazu.

Ima li neko ideju kako da ovo uradim?
Hvala unapred na odgovorima
 
Odgovor na temu

negyxo
Aleksandar Perkuchin

Član broj: 29751
Poruke: 898
*.sksyu.net.



+171 Profil

icon Re: Kako napisati parametarsku metodu za Insert i Update ?10.11.2006. u 10:03 - pre 211 meseci
Otvori MSDN i otkucaj typed DataSet i procitaj sve u vezi toga, kao i TableAdapter-a.
 
Odgovor na temu

colke77
Dragan Colić
Beograd

Član broj: 74309
Poruke: 193
195.252.107.*



+12 Profil

icon Re: Kako napisati parametarsku metodu za Insert i Update ?10.11.2006. u 13:07 - pre 211 meseci
cekaj ako si za SELECT iskaz koristio

Select * from Tabela where Filter

Zar ne bi bilo logicno da za UPDATE koristis