Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Editovanje Vob fajlova

[es] :: Video softver :: Editovanje Vob fajlova

[ Pregleda: 2427 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Johanbet

Član broj: 115995
Poruke: 2
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Editovanje Vob fajlova04.10.2006. u 18:05 - pre 213 meseci
Snimljeni VOB na digitalnoj kameri zelim samo da isečem na dva mesta i da ga sačuvam kao VOB, tj. treba mi, jednostavno rečeno, opcija Open - Crop - Save. No, potpuno sam zbunjen da to ni u jednom programu ne mogu da nađem. Naravno, pomoć prijatelja pod jedan. Preporučili su mi Virtual Dub, koji, međutim, dozvoljava jedino opciju save as AVI. A meni ne treba AVI već da VOB ostane onakav kakav jeste (sa ta dva mala deletea). Većina programa mi nudi snimanje u mpeg formatu (iako sam amater znam da je VOB zapravo bazirana na mpeg 2), ali meni te opcije save as, pa vrati, pa ponovo snimi, to mi nikako ne paše jer gubim na kvalitetu. U Adobe Premieru nigde nisam našao opciju edit, ili open VOB. Da li je moguće da moram da prvo VOB konvertujem u AVI? Da li je moguće da ne postoji program koji će mi VOB ostaviti kao VOB nakon kropovanja? Eto. Pa sad, ako neko pripomogne amateru, hvala unapred!
 
Odgovor na temu

Johanbet

Član broj: 115995
Poruke: 2
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Editovanje Vob fajlova05.10.2006. u 07:42 - pre 213 meseci