Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kako umreziti racunare sa jednim izvorom interneta ?

[es] :: SOHO Networking :: Kako umreziti racunare sa jednim izvorom interneta ?

[ Pregleda: 6045 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

make 1
serbia

Član broj: 109229
Poruke: 11
*.astra-net.com.



Profil

icon Kako umreziti racunare sa jednim izvorom interneta ?30.09.2006. u 11:47 - pre 213 meseci
evo ovako, na samom pocetku da kazem da sam pocetnik po pitanju mreznog povezivanja.

moje pitanje je sledece:

Naime ja imam pristup internetu i to imam wireless ( koji dobijam od lokalnog provajdera ) i satelitski internet ( jednosmerni ), e sad posto vec imam negde oko 1mb konekcije interneta, ja bih zeleo da tu konekciju podelim sa nekima koji nisu u mojoj blizini ( recimo 1 km vazdusnom linijom ), pa me interesuje da li je moguce da se putem wireless-a da drugi racunari od mog racunara dobijaju pristup internetu a da za to ne kontaktiramo lokalnog provajdera, odnosno da ja sa nekim ruterom ili sl. delim internet sa drugima a naravno uslov za to je wireless.

nadam se vasem odgovoru ...
 
Odgovor na temu

totovic
Aleksandar Totovic
CEO, Editor in Chief
ERP Consulting
Beograd

Član broj: 25536
Poruke: 840
212.62.51.*

Sajt: totovic.com


+1 Profil

icon Re: Kako umreziti racunare sa jednim izvorom interneta ?30.09.2006. u 17:27 - pre 213 meseci
Možeš

Treba samo da postaviš međusobno usmerene antene za wireless kod tebe i kod drugog računara

Obavezna je optička vidljivost
Cave ab homine unius libri

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average
voter.
 
Odgovor na temu

make 1
serbia

Član broj: 109229
Poruke: 11
*.astra-net.com.



Profil

icon Re: Kako umreziti racunare sa jednim izvorom interneta ?30.09.2006. u 21:43 - pre 213 meseci
Dobro samo niste pomenuli sta mi je od opreme potrebno kao i samo upustvo kako sve to podesiti ?