Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Ne mogu da instaliram SQL 2005 EE na Win XP Pro SP2 - Molim za pomoc!!

[es] :: MS SQL :: Ne mogu da instaliram SQL 2005 EE na Win XP Pro SP2 - Molim za pomoc!!

[ Pregleda: 2223 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

gagoo
Kraljevo

Član broj: 26860
Poruke: 40
*.tron-inter.net.



Profil

icon Ne mogu da instaliram SQL 2005 EE na Win XP Pro SP2 - Molim za pomoc!!29.08.2006. u 12:28 - pre 215 meseci
Nabavio sam DVD sa iso slikom programa i otvorio je kroz Alchohol120%.Velicina instalacije je oko 900 MB. Instalirao sam SQL Server 2005 i onda probao da se konektujem, ali nije islo. Onda, kada sam hteo da vidim da li je sve instalirano ispostavilo se da pri instalaciji mi ne nudi instaliranje vise stavki pod Component to Install vec samo stavku Workstation components, Book online, Developer Tools. Posto sam pocetnik interesuje me da li je razlog ovome windows XP, neispravna instalacija ili nesto drugo?
 
Odgovor na temu

djalfirevic

Član broj: 76932
Poruke: 497
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Ne mogu da instaliram SQL 2005 EE na Win XP Pro SP2 - Molim za pomoc!!29.08.2006. u 13:03 - pre 215 meseci
Citat:
gagoo: Nabavio sam DVD sa iso slikom programa i otvorio je kroz Alchohol120%.Velicina instalacije je oko 900 MB. Instalirao sam SQL Server 2005 i onda probao da se konektujem, ali nije islo. Onda, kada sam hteo da vidim da li je sve instalirano ispostavilo se da pri instalaciji mi ne nudi instaliranje vise stavki pod Component to Install vec samo stavku Workstation components, Book online, Developer Tools. Posto sam pocetnik interesuje me da li je razlog ovome windows XP, neispravna instalacija ili nesto drugo?