Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Visual C++. Program za obracun plata zaposlenih u skoli

[es] :: C/C++ programiranje :: Visual C++. Program za obracun plata zaposlenih u skoli

[ Pregleda: 8865 | Odgovora: 16 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

TracyMcGrady87
Tracy McGrady
Srbija

Član broj: 96041
Poruke: 3
*.inffo.net.



Profil

icon Visual C++. Program za obracun plata zaposlenih u skoli27.05.2006. u 16:27 - pre 217 meseci
Treba da uradim program u Visual C++-u za obracun plata zaposlenih u skoli. Je l' moze neko da mi pomogne kako to da izvedem, posto sam ja jos uvek pocetnik? Koje funkcije su mi potrebne? Kako da povezem Visual sa Accessom? Svaki odgovor ce mi koristiti...
Tracy McGrady
 
Odgovor na temu

IDE

Član broj: 53403
Poruke: 586
*.crnagora.net.



Profil

icon Re: Visual C++. Program za obracun plata zaposlenih u skoli27.05.2006. u 16:44 - pre 217 meseci
To je velik program, i tesko ces to uraditi ako si stvarno pocetnik...
jos ako si pocetnik i u bazama...
nije to nesto kao program za sabiranje brojeva da bi ti neko sa par predloga mogao pomoci...

to je cisto moje misljenje, i ne zelim da te demotivisem, vec samo da ti predocim na cemu si...


there's something out there
waiting for us,
and it ain't no man...
 
Odgovor na temu

TracyMcGrady87
Tracy McGrady
Srbija

Član broj: 96041
Poruke: 3
*.inffo.net.



Profil

icon Re: Visual C++. Program za obracun plata zaposlenih u skoli27.05.2006. u 17:17 - pre 217 meseci
Nisam bas bukvalno pocetnik... Ucio sam C i C++ dve godine, ove godine smo malo ucili Visual C++. Uz malu pomoc bih mogao nesto uraditi... U accessu ce mi pomoci profesor. Dakle, koje mi funkcije za obracun plata trebaju? Je l' imaju neke norme, pravila ili...?
Tracy McGrady
 
Odgovor na temu

Dragi Tata
Malo ispod Kanade

Član broj: 1958
Poruke: 3906
*.hsd1.ma.comcast.net.



+6 Profil