Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Takmicenje-hitno potrebna pomoc(lako)...

[es] :: C/C++ programiranje :: C/C++ za početnike :: Takmicenje-hitno potrebna pomoc(lako)...

[ Pregleda: 2337 | Odgovora: 0 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dane100

Član broj: 55768
Poruke: 28
*.skylogicnet.it.



Profil

icon Takmicenje-hitno potrebna pomoc(lako)...09.03.2006. u 20:13 - pre 220 meseci
poz ljudi ...
8.sam razred , i trebaju mi poeni za upis u zeljenu skolu .
njih nameravam da dobijem isavsi na razna takmicenja :)
eo ovako na takmicenju ce biti ovako nesto , i moze da se radi u 3 jezika : Pascal , Basic i C++ .
toooootalni sam pocetnik , pa vas shodno tome i molim da mi odgovarate kao pocetniku ...



Zadatak1