Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

ADSL internet na Mandrivi 2006

[es] :: Linux :: ADSL internet na Mandrivi 2006

[ Pregleda: 2906 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Alchemi5t
Osijek,HR

Član broj: 46029
Poruke: 12
*.adsl.net.t-com.hr.



Profil

icon ADSL internet na Mandrivi 200625.02.2006. u 13:01 - pre 221 meseci
Prije par dana sam instalirao Mandrivu 2006. Totalni sam pocetnik i nemam blage veze ista raditi u linuxu.
Imam ADSL modem ZyXEL Prestige 660RU combo, dakle i ethernet i USB adapter. Pa bih vas molio ako mi mozete objasniti postupak instalacije i podesavanja internet konekcije.
Inace za pristup internetu treba koristiti DHCP protokol, DNS host name i IP adresu treba preuzimati sa servera.

[Ovu poruku je menjao Alchemi5t dana 25.02.2006. u 16:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Alchemi5t
Osijek,HR

Član broj: 46029
Poruke: 12
*.adsl.net.t-com.hr.



Profil

icon Re: ADSL internet na Mandrivi 200627.02.2006. u 19:02 - pre 221 meseci
Pa dajte ljudi nije valjda da nitko ne zna ovo podesiti???!!
 
Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
*.COOL.ADSL.VLine.verat.net.

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: ADSL internet na Mandrivi 200627.02.2006. u 23:24 - pre 221 meseci
Nemam Mandrivu, ali povremeno koristim PCLinuxOS, koji je varijanta Mandrive. U njemu postoji neki njegov kontrolni centar za razna podesavanja, pa tamo postoji i nesto tipa "pravljenje nove network konekcije" ili "editovanje postojece". Tu garantovano imas i to za ADSL. Buduci da koristis DHCP onda je to najlakse za podesiti. Jedino sto ces negde morati uneti su tvoje korsnicko ime i password.