Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Londonski univerzitet

[es] :: Vodič za učenje :: Londonski univerzitet

Strane: 1 2

[ Pregleda: 11744 | Odgovora: 21 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Freespirit

Član broj: 5666
Poruke: 107
*.241.EUnet.yu



Profil

icon Londonski univerzitet08.11.2002. u 22:16 - pre 261 meseci
Da li ima neko koji studira neki fakultet na Londonskom univerzitetu kao dopisni student tj. da ovde polaze ispite? Interesuju me konkretno studije na LSE.
 
Odgovor na temu

ljuban
Ljubisa Punosevac
trenutno Nis

Član broj: 1755
Poruke: 131
*.InfoSky.Net



Profil

icon Re: Londonski univerzitet08.11.2002. u 22:27 - pre 261 meseci
skupooo!
 
Odgovor na temu

Gojko Vujovic
Amsterdam, NL

Administrator
Član broj: 1
Poruke: 13651



+165 Profil

icon Re: Londonski univerzitet08.11.2002. u 23:05 - pre 261 meseci
Idi u British Council (Terazije) i uzmi informator za smer koji te zanima.
 
Odgovor na temu

-zombie-
Tomica Jovanovic
freelance programmer
ni.ac.yu

Član broj: 4128
Poruke: 3448
*.dial.InfoSky.Net

Sajt: localhost


+5 Profil

icon Re: Londonski univerzitet09.11.2002. u 04:54 - pre 261 meseci
Citat:
ljuban:
skupooo!


odakle ti ovo? recimo BSc in CIS (Computing & Information Systems) koji je medju najskupljima kosta oko 8000 dm.

uporedi do sa domacim fakultetima: cetvorogodisnje studije, prosecno se studiraju 6 godina, i kostaju preko 1500 dm/godisnje (godisnja skolanarina od preko 1000dm + razne taxe + placanje po svakom ispitu + ...), i to sve ispadne preko 9000 dm...


 
Odgovor na temu

Freespirit

Član broj: 5666
Poruke: 107
*.198.EUnet.yu



Profil

icon Re: Londonski univerzitet09.11.2002. u 17:04 - pre 261 meseci
Bio sam tamo, uzeo sam informatore. Znam manje-vise sve o tome. Ali bih voleo da cujem misljenje direktno od onih koji tako studiraju. Najveci problem je sto ima samo jedan ispitni rok godisnje!

Citat:
Gojko Vujovic:
Idi u British Council (Terazije) i uzmi informator za smer koji te zanima.

 
Odgovor na temu

Gojko Vujovic
Amsterdam, NL

Administrator
Član broj: 1
Poruke: 13651



+165 Profil

icon Re: Londonski univerzitet09.11.2002. u 17:12 - pre 261 meseci
Da koji traje od marta do jula hehehe.

I to ti malo?
 
Odgovor na temu

Freespirit

Član broj: 5666
Poruke: 107
*.EUnet.yu



Profil

icon Re: Londonski univerzitet13.11.2002. u 11:13 - pre 260 meseci
Dobro, nije to lose, ali mi oni to uopste nisu spominjali. Oni su mi rekli da se ispiti polazu obicno u maju. Znaci nista drugo. Da li se samo jednom moze polagati ispit od marta do jula? Video sam da studiras na Goldsmiths-u a citao sam i njihove informacije. Koliko se, po tebi, moze poloziti ispita za to vreme? Koliko puta za vreme studiranja mozes da polazes jedan ispit? To vec ne znam tacno.

Da li bi mogao da uporedis njihove fakultete sa nasim po tezini? Video sam knjige, vece su od nasih, ali mi je covek sa kim sam pricao rekao da se trazi tvoj stav.

Koliko su velikodusni za Exemption ispita sa BG univerziteta?

Hvala unapred.
 
Odgovor na temu

Gojko Vujovic
Amsterdam, NL

Administrator
Član broj: 1
Poruke: 13651



+165 Profil

icon Re: Londonski univerzitet13.11.2002. u 12:19 - pre 260 meseci
Ja mogu da krenem sad da pričam ono što sam čuo, ili ono što sam zaključio, ali ne znam koliko bi to dobro bilo jer sam ja tek primljen na taj fakultet i prve ispite mogu da polažem tek sledeće godine. Dakle do sada nisam imao nikakvih konkretnih iskustava.

Uglavnom, coursework submission imaš skoro svakog meseca do ispita, i tako prate da li radiš. Dakle traži se da si konstantno aktivan. Kontakti idu preko pošte i British Council-a, preko neta sa ostalim studentima, a organizuju i neka predavanja na Terazijama, mada ne iz svih predmeta.

Za prvu godinu, ima 7 obaveznih i oko 14 "opcionih" knjiga. Sam taj broj možda nije najpreciznije merilo, ali siguran sam da i ako ispiti budu teški, neće biti besmisleni, i za veći deo toga što se traži ćeš znati i da upotrebiš, pošto su inače vrlo praktični.. Na primer matematika koju sam polagao kao uslov za upis (dodatni, što se inače ne spominje u brošuri..) je u stvari use of mathematics..

Priznaće ti dosta toga, posebno ako je neki od tehničkih BG fakulteta u pitanju! Van BGD-a, teško..

Dakle čim nešto konkretno i uradim na Goldsmiths-u, možete očekivati još komentara; dalje od ovoga bi bilo čisto nagađanje.
 
Odgovor na temu

-zombie-
Tomica Jovanovic
freelance programmer
ni.ac.yu

Član broj: 4128
Poruke: 3448
62.108.114.*

Sajt: localhost


+5 Profil

icon Re: Londonski univerzitet14.11.2002. u 00:08 - pre 260 meseci
hey, gojko, jel mozes da postujesh isbn-ove (i/ili imena, autore, ...) tih knjiga cisto za info??
 
Odgovor na temu

-zombie-
Tomica Jovanovic
freelance programmer
ni.ac.yu

Član broj: 4128
Poruke: 3448
62.108.114.*

Sajt: localhost


+5 Profil

icon Re: Londonski univerzitet17.11.2002. u 01:57 - pre 260 meseci
gojko?!?

jel samo nisi video ovo, ili neces da odgovorish? ;)
 
Odgovor na temu

ljuban
Ljubisa Punosevac
trenutno Nis

Član broj: 1755
Poruke: 131
*.dial.InfoSky.Net



Profil

icon Re: Londonski univerzitet17.11.2002. u 08:32 - pre 260 meseci
Pogledaj

http://www.londonexternal.ac.uk/

http://www.londonexternal.ac.u...ogrammes/ungrad_prospect.shtml

nema isbn za tvoje knjige ali ima dosta informacija. Osim toga nemaju adekvatan program za postdiplomske i dalji nastavak skolovanja.

[Ovu poruku je menjao ljuban dana 17.11.2002. u 10:39 GMT]
 
Odgovor na temu

ljuban
Ljubisa Punosevac
trenutno Nis

Član broj: 1755
Poruke: 131
*.dial.InfoSky.Net



Profil

icon Re: Londonski univerzitet17.11.2002. u 08:38 - pre 260 meseci
Citat:
zombie / DDG:
Citat:
ljuban:
skupooo!


odakle ti ovo? recimo BSc in CIS (Computing & Information Systems) koji je medju najskupljima kosta oko 8000 dm.

uporedi do sa domacim fakultetima: cetvorogodisnje studije, prosecno se studiraju 6 godina, i kostaju preko 1500 dm/godisnje (godisnja skolanarina od preko 1000dm + razne taxe + placanje po svakom ispitu + ...), i to sve ispadne preko 9000 dm...



Skolarine izbaci ako si redovan studenta a placanje za svaki ispit ako ne planiras da ga polazes vise od tri puta... Raznih taksi uvek ima. Evo ti mali izvod iz cenovnika a detaljnije informacije na:

http://www.londonexternal.ac.uk/undergraduate/cis/fees.shtml

Application handling fee £39
Exemptions:
application fee for each unit £50
application fee for Mathematics for business £25
Initial registration fee £370 £420
Continuing registration fee (Con. Reg.) £140
Examination fee (per full unit) £166
(per half unit) £83

Za svaki ispiti na koji izadjes placas 166£, a ako padnes...

 
Odgovor na temu

-zombie-
Tomica Jovanovic
freelance programmer
ni.ac.yu

Član broj: 4128
Poruke: 3448
62.108.114.*

Sajt: localhost


+5 Profil

icon Re: Londonski univerzitet18.11.2002. u 00:38 - pre 260 meseci
da, hvala pusho, (u ime onih koji ovo nisu znali), ali mislim da si bash taj url dobio od mene ;)

i slazem se da je za za studente iz budzeta je ovo mnogo jeftinije, ali ni na engleski se fakultet ne prijavljujesh da studirash iz budzeta? zar ne? (da, znam da oni nemaju budzet, ali imaju stipendije, kredite i slicno...).

a btw, sta mislish, zasto su onoliki studenti pomrli od gladi kod nas na pravnom? zato sto je nas fakultet jeftin, ili zato sto je program mnogo kvalitetan?
 
Odgovor na temu

-zombie-
Tomica Jovanovic
freelance programmer
ni.ac.yu

Član broj: 4128
Poruke: 3448
62.108.114.*

Sajt: localhost


+5 Profil

icon Re: Londonski univerzitet18.11.2002. u 03:55 - pre 260 meseci
ovom prethodnom porukom sam pokusavao da objasnim (ako nisam uspeo, evo dopune) kako je idiotski da je jeftinije zavrsiti neki strani fakultet, po najnepovoljnijim uslovima (cak da smo iz EU bilo bi preko 1000dm manje) nego neki domaci fakultet.

necu ni da komentarisem odnos programa naseg/londonskog fakulteta, kao i samo priznavanje diplome naseg/londonskog...
 
Odgovor na temu

ljuban
Ljubisa Punosevac
trenutno Nis

Član broj: 1755
Poruke: 131
*.dial.InfoSky.Net



Profil

icon Re: Londonski univerzitet18.11.2002. u 07:41 - pre 260 meseci
Citat:
zombie / DDG:
da, hvala pusho, (u ime onih koji ovo nisu znali), ali mislim da si bash taj url dobio od mene ;)


Jos uvek postoji sloboda misljenja. Mozes da mislis sta 'oces.

Citat:
zombie / DDG:
a btw, sta mislish, zasto su onoliki studenti pomrli od gladi kod nas na pravnom? zato sto je nas fakultet jeftin, ili zato sto je program mnogo kvalitetan?


Znam zasto strajukuju. To za sada jos uvek nema veze sa programom, jos uvek se radi o cenama skolovanja i o tome sto je neki pametnjakovic resio da predje na vise cene skolovanja. To odjednom ne moze da se uradi. Osim toga vise nece da postoji status sufinansirajuci nego samo redovni i samofinansirajuci. Oni koju su na polovini ce u najvecem procentu da upadnu u samofinansirajuce. Sto se tice programa o tome bolje da ne diskutujemo. Sto se priznavanja diplome tice to stoji i o tome nema diskusije. Sve ima svojih prednosti i mana.




 
Odgovor na temu

-zombie-
Tomica Jovanovic
freelance programmer
ni.ac.yu

Član broj: 4128
Poruke: 3448
*.rcub.bg.ac.yu

Sajt: localhost


+5 Profil

icon Re: Londonski univerzitet20.11.2002. u 17:43 - pre 260 meseci
dobro de, dobio si ga od flyka, a flyko od mene...

i da, znam da nisu strajkovali zbog programa, ali izmedju ostalog, bilo je pomena i o njemu (transparent: 'sta dobijamo za $1000+')
 
Odgovor na temu

Gojko Vujovic
Amsterdam, NL

Administrator
Član broj: 1
Poruke: 13651



+165 Profil

icon Re: Londonski univerzitet20.11.2002. u 22:31 - pre 260 meseci
Ah promaklo mi da je ovde bilo pitanje direktno upućeno meni. Uglavnom, što se tiče knjiga, mislim da sam dobio samo listu naslova, nisam obraćao pažnju ima li isbn-ova, no ni ta mi lista nije sada pri ruci. Gledaću da se setim da to jednom objavim kad mi opet dođe do ruku. Možda da pogledaš po sajtu do tada.. ali postovaću svakako, to nije problem.
 
Odgovor na temu

MoHicAn

Član broj: 43
Poruke: 1893
*.verat.net



Profil

icon Re: Londonski univerzitet21.11.2002. u 01:14 - pre 260 meseci
Gojko ima li neka opcija da se npr posle nekih studija na domacim falkutetima doktorira ili magistrira na londonskom dopisno ili tako nesto ?
 
Odgovor na temu

-zombie-
Tomica Jovanovic
freelance programmer
ni.ac.yu

Član broj: 4128
Poruke: 3448
*.dial.InfoSky.Net

Sajt: localhost


+5 Profil

icon Re: Londonski univerzitet25.11.2002. u 20:46 - pre 260 meseci
na istom sajtu www.londonexternal.ac.uk pa kliknsh na postrgraduet studies. nemam pojma o uslovima, ali znam da ima link tamo...
 
Odgovor na temu

ljuban
Ljubisa Punosevac
trenutno Nis

Član broj: 1755
Poruke: 131
*.bankerinter.net



Profil

icon Re: Londonski univerzitet25.11.2002. u 22:56 - pre 260 meseci
E, pa da kazem da nema nikakv adekvatan program za postdiplomske studije (bar za sada). Za to ne moras da ides na sajt, imao sam jedan broj telefona koji je bio u jednom oglasu u Blic-u i koji je pozivao na upis bas za taj Londonski univerzitet. To sada nije bitno, tamo su mi rekli sve sto me je interesovalo (izmedju ostalog i za taj famozni link do kog ti je (zombie) toliko stalo). Od postdiplomskih imaju samo nekakav menadzment sto mene ne interesuje.
 
Odgovor na temu

[es] :: Vodič za učenje :: Londonski univerzitet

Strane: 1 2

[ Pregleda: 11744 | Odgovora: 21 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.