Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pogledajte i moj sajt... kritikujte i dajte predloge...

[es] :: Web dizajn i CSS :: Kritike :: Pogledajte i moj sajt... kritikujte i dajte predloge...

[ Pregleda: 3099 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

the 1st one
bor

Član broj: 73398
Poruke: 24
212.62.51.*



Profil

icon Pogledajte i moj sajt... kritikujte i dajte predloge...27.01.2006. u 21:10 - pre 221 meseci
Pozz svima ... Ovo je sajt o mom selu - http://www.gornjane.bravehost.com/ .


Posto sam pocetnik u web dizajnu, verovatno sam dosta toga pogresio i zabrljao, sajt sam inace uradio za dosta kratko vreme i jos nije na sopstvenom domenu i srveru vec na ovom free hostu...

Molim Vas prokomentarisite sadrzaj i sve ostalo...

Pozdrav iz Bora
 
Odgovor na temu

Radovan__III
Radovan__III
Beograd

Član broj: 15669
Poruke: 1245
*.vdial.verat.net.



+26 Profil

icon Re: Pogledajte i moj sajt... kritikujte i dajte predloge...28.01.2006. u 14:05 - pre 221 meseci
Sto se tice dizajna:
Pa ima jos tu dosta da radis probaj da napravis da izgleda iz jednog dela sve, boje teksta je losa, tekst ima preveliki font, mozda neka bolja organizacija slika npr da napravis jos jedan stubac desno itd.

Sto se tice mesta:
Ziveo sam u okolini Bora, tako da mi je mesto poznato cak sam dolazio jednom i peo se ka Stolovima, priroda je netaknuta preporucujem svima da posete
Aj sad svi u biblioteku da nesto pojedemo i popijemo ...
--------------------------------
Knjigovodstvo

 
Odgovor na temu

the 1st one
bor

Član broj: 73398
Poruke: 24
*.teleportgroup.net.



Profil

icon Re: Pogledajte i moj sajt... kritikujte i dajte predloge...28.01.2006. u 21:40 - pre 221 meseci
Hvala ti Radovane... i'll do my best....

 
Odgovor na temu

[es] :: Web dizajn i CSS :: Kritike :: Pogledajte i moj sajt... kritikujte i dajte predloge...

[ Pregleda: 3099 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija