Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kako napisati 64-bitni program u C++

[es] :: C/C++ programiranje :: Kako napisati 64-bitni program u C++

[ Pregleda: 2070 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Kosta ******um Rex Persia
tre
Ofenbach am Main

Član broj: 44544
Poruke: 2312
*.smin.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Kako napisati 64-bitni program u C++02.11.2005. u 16:11 - pre 224 meseci
Ćao svima ovde. Odmah da kažem da sam ja totalni početnik i nikad dosad nisam ništa programirao, tako da se ne razumem mnogo u ovu problematiku.

Međutim, na Doom9 forumu mnogo se priča kako se 64-bitne aplikacije mnogo teže pišu, jer je Microsoft izostavio podršku za FPU i MMX instrukcije, tako da se sada mogu koristiti jedino SSE/SSE2/SSE3 instrukcije,ako se želi programirati u 64-bitnom modu.

Da li je to tačno,molim vas da imate razumevanja za mene i da mi date što razumljiviji odgovor.Znam da 64-bitni programi moraju da se napišu tako da u potpunosti podržavaju 64-bitni set proširenih instrukcija koje ima Athlon 64 procesor.

Takođe, molim vas da mi odgovorite šta je to GCC (trenutna verzija 4.02) i MingW, o kojima se takođe priča na Doom9 forumu.Koliko sam shvatio, GCC je kompajler za C++, dok MingW ne znam šta je.Ovi na Doom9 forumu skoro isključivo koriste ove alate za programiranje, pa me zato interesuje da mi neko na razumljiv način objasni sve ovo što sam pitao.

Hvala unapred i ceniću svaki vaš odgovor.Samo, još jednom vas molim da vaše odgovore maksimalno pojednostavite, jer sam ja totalni početnik i ne razumem pojmove baš mnogo.

Live long and prosper.
Permission to come aboard,captain.Permition granted.
 
Odgovor na temu

Burgos
Nemanja Borić
Amazon Web Services
Berlin

Član broj: 12484
Poruke: 1947
*.smin.sezampro.yu.

Sajt: stackoverflow.com/users/1..


+480 Profil

icon Re: Kako napisati 64-bitni program u C++02.11.2005. u 17:36 - pre 224 meseci