Citat:
Boki4u: ...da sve bude na legalan nacin

...Uvozio bi rodu uz pomoc jednog poznanika koji zivi "preko".
...Da li je u pocetku potreban spediter
Za legalan uvoz je obavezan spediter, bez obzira na vrednost i kolicinu robe.
Citat:
Kapiram da da bi uvezao robu moram da registrujem agenciju i tako to...
To mi je sad dosta tesko da objasnim. Prvo moras da se odlucis hoces radnju ili preduzece, pri odluci imaj u vidu da radnje nemaju pravo uvoza. Agencija nije oblik organizovanja, agencija je opisni naziv za nacin obavljanja konkretnog posla, pa agencija moze biti i radnja i preduzece, a iz mnostva razloga obicno je radnja. Ja bih na tvom mestu, ako nemam sta da radim zakupio najjeftiniji lokal i otvorio npr "Sve za $" radnju, za to sto ti nameravas ne bih imao dovoljno hrabrosti.
Citat:
1. Koliko je to izvodljivo, s obzirom da sam student
To nema nikakve veze.
Citat:
2. Kako proci najbezbolnije? Koliko para treba uopste za otvaranje (registrovanje) agencije?
Manje nego sto ce ti biti mesecni troskovi.
Citat:
3. Da li je za tako nesto fiskalna kasa "a must have", ili se moze bez nje?
Mozda bi se moglo bez nje, ali ti si negde gore pomenuo rec "legalno", tako da je onda "a must have".
Citat:
4. Kakve bi bile moje obaveze prema drzavi?
Neces moci da se provuces kao pausalac, moraces da vodis knjige a verovatno ce ti odgovarati da se prijavis i za PDV. Od obaveza prema drzavi imas komunalnu taksu, porez na platu, doprinose za penzijsko i socijalno osiguranje. To sve zajedno obicno bude oko 200 EUR-a, neki ovde tvrde da moze i za manje od 100, ali ja ne bih bio toliki optimista. To dosta varira od opstine do opstine, tako da ti niko ne moze dati pouzdanu informaciju. Za knjigovodstvo smo vec rekli 100 EUR-a, PDV placas 18% na vrednost robe tako da sto vise platis bolje je