Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

MODULA 2 konkurentno programiranje??

[es] :: Pascal / Delphi / Kylix :: MODULA 2 konkurentno programiranje??

[ Pregleda: 2738 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

iks pe

Član broj: 48817
Poruke: 13
*.teol.net.



Profil

icon MODULA 2 konkurentno programiranje??12.08.2005. u 00:27 - pre 227 meseci
Da li neko zna neki dobar tutorial za pisanje viseprocesnih programa u MODULI 2?
Nasao sam neki modul Process,ali nikako da shvatim kako radi.
 
Odgovor na temu

noviKorisnik
Dejan Katašić
Novi Sad

Član broj: 13216
Poruke: 4533
*.dialup.neobee.net.

Sajt: www.novikorisnik.net


+5 Profil

icon Re: MODULA 2 konkurentno programiranje??12.08.2005. u 01:02 - pre 227 meseci
Eh, da sam bio dobar student imao bih to u svojim skriptama... Ovako, probaj da pronađeš knjigu "programski jezik Modula 2" - Budimac, Ivanović, Paunić, čini mi se da tamo ima makar nešto o konkurentom programiranju.
 
Odgovor na temu

iks pe

Član broj: 48817
Poruke: 13
*.teol.net.



Profil

icon Re: MODULA 2 konkurentno programiranje??12.08.2005. u 02:31 - pre 227 meseci
Da imam tu knjigu,
tamo se malo spominje,ali nema primjera kako da koristim Scheduler...

Napisao sam 2 procesa koji rade LOOP Write END,stavio im prioritet na 2,(prioritet programa je 1),pokrenuo i samo se vrti jedan od tih procesa.

Pitanje glasi:
Zar ne treba OS(W2K kod mene) da malo prebacuje izmedju procesa??
Znam da su u M2 laki procesi(code,heap,global variables su im zajednicki poseban stek),a OS mozda samo prebacuje izmedju teskih procesa?

Da li neko zna je li ovo tacno,i da li je jedini nacin da se prebacuje izmedju lakih procesa da se radi rucno (SIGNAL,WAIT,...Semaphores,...)


Izmena:M2 compiler za DOS(Top Speed) tako da pitanje izgleda postaje DOS i MULTITASKING pretpostavljam da je odgovor NEMA,ali ako su laki procesi,možda važi multithreading,samo opet se ručno(programer) dodeljuje nitima vrijeme?