Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

problem sa konfigurisanjem wvdial i externog modema

[es] :: Linux mreže :: problem sa konfigurisanjem wvdial i externog modema

[ Pregleda: 2509 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

tehnolog
Zeljko Trifkovic

Član broj: 14190
Poruke: 226
*.dlp272.bih.net.ba.



Profil

icon problem sa konfigurisanjem wvdial i externog modema18.06.2005. u 11:28 - pre 229 meseci
mam fluxbox na slackwareu,i muku mucim sa konfigurisanjem externog modema na wvdial za slackware mislim da je verzija 1.54.Modem je incijaliziran ali nemogu otvoriti wvdial jer mi se pokze sljedeca poruka:
Configuration does not specify a valid phone number
--------------------------||---------------- login name
-------------------------||------------------ password
S obzirom da sam pocetnik kako uopste da podesim konekciju na internet tj bihnet preko slacka na fluxboxu??Ukoliko bi mi neko dao kratko upustvo ili neki link bio bih mu puno zahvalan.Npaominjem da komanda kppp & ne radi ali ne znam zasto??
 
Odgovor na temu

Marko_R
Marko Ranđelović
Programer
Niš

Član broj: 3737
Poruke: 575



+4 Profil

icon Re: problem sa konfigurisanjem wvdial i externog modema19.06.2005. u 21:09 - pre 229 meseci
Edituj /etc/wvdial.conf i unesi br.tel, username i password. Ovo moraš kao root, tj. prvo kucaj "su -" pa root password.

KPPP verovatno ne radi jer je on deo KDE-a, a KDE nije instaliran. To pretpostavljam jer koristiš fluxbox. Da je KDE instaliran, on bi bio default window manager.
 
Odgovor na temu

tehnolog
Zeljko Trifkovic

Član broj: 14190
Poruke: 226
*.dlp38.bih.net.ba.



Profil

icon Re: problem sa konfigurisanjem wvdial i externog modema21.06.2005. u 19:46 - pre 229 meseci