Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Ja sam decko koji hoce da uci Mayu ili Lightwave!!!

[es] :: 3D modelovanje :: Ja sam decko koji hoce da uci Mayu ili Lightwave!!!

[ Pregleda: 3599 | Odgovora: 7 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ducka
Milos Dukic
Novi Sad

Član broj: 8386
Poruke: 596



+1 Profil

icon Ja sam decko koji hoce da uci Mayu ili Lightwave!!!12.03.2005. u 16:27 - pre 232 meseci
Ljudi,poceo sam da ucim malo iz tutoriala lightwave al' hartija je hartija i zagrevanje stolice je jeste stoga sam hteo da vas pitam kako ste vi poceli da ucite lightwave ili maju?Meni najbolje ide sistem ucenja iz knjige ,za pocetak naravno,tako da bi bilo dobro da mi preporucite neku koja bi mi bila dobra za pocetak.Inace sam totalni laik u domenu 3d-a tako od radu u 3d programima imam iskustvo samo u wings 3d pa sam hteo da vas priupitam sta bi bilo bolje odmah da pocnem da ucim Mayu ili Lightwave?
 
Odgovor na temu

forgotten

Član broj: 18950
Poruke: 369
*.yu1.net.



Profil

icon Re: Ja sam decko koji hoce da uci Mayu ili Lightwave!!!12.03.2005. u 20:10 - pre 232 meseci
Citat:
sta bi bilo bolje odmah da pocnem da ucim Mayu ili Lightwave?


Uci i jedno i drugo, vremenom ces videti koji program ti vise odgovara i naravno zadrzaces se na njemu.

Sto se tice knjiga, za mayu bi ti preporucio knjigu iz kompjuterske biblioteke "Maya 5 bez tajni":
http://www.kombib.co.yu/knjiga_det.php?Knjiga_ID=236

A sto se Lightwave tice... ja znam samo za ovu: http://www.kombib.co.yu/knjiga_det.php?Knjiga_ID=275

Srecno ucenje!!!
 
Odgovor na temu

Kensai
Hrvatska

Član broj: 43585
Poruke: 82
*.net.t-com.hr.



Profil

icon Re: Ja sam decko koji hoce da uci Mayu ili Lightwave!!!12.03.2005. u 21:18 - pre 232 meseci
Pozdrav!
Evo ja ucim pomocu vdeo turtoriala i mogu ti reci da su dosta dobri.

Ako ces mozda uciti pomocu njih predlazem ti one od gnomon i digital tutors.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Faxy
Milos Milojevic