Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

dsl 1Gb ograničenja

[es] :: ISP :: dsl 1Gb ograničenja

Strane: 1 2

[ Pregleda: 5872 | Odgovora: 22 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

gh0st
Skola
split

Član broj: 4066
Poruke: 182
213.191.143.*

Jabber: not avalable


Profil

icon dsl 1Gb ograničenja27.01.2003. u 09:29 - pre 258 meseci
kupio sam dsl!
mjesećno plaćam preplatu za koju smijem skinuti
samo gigabyte mjesečno.
jel tko zna kako mogu zaobić brojač od ISP-a koji mi broji
potrošnju? jel to izvedivo? nekako da on ne prepozna promet tj skidanje
hvala
 
Odgovor na temu

Gojko Vujovic
Amsterdam, NL

Administrator
Član broj: 1
Poruke: 13651



+165 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja27.01.2003. u 11:35 - pre 258 meseci
Probaj da promeniš svoju IP adresu na tom interface-u, pa vidi ima li uticaja. Ako meri samo po IP adresi, možda ti uspe..

Ali najverovatnije ne smeš da menjaš ip adresu ili kontrolišu i po MAC adresi adaptera koju ne možeš da menjaš, tako da verovatno ne možeš ništa da uradiš.
 
Odgovor na temu

alex
Aleksandar Radulovic
Senior Software Engineer, Spotify
Stockholm, Sweden

Član broj: 71
Poruke: 2194
*.habil.is

Jabber: alex@a13x.info
ICQ: -1
Sajt: www.a13x.info


+1 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja27.01.2003. u 13:19 - pre 258 meseci
Gojko, kakve veze menjanje IP adrese ima sa bilo cim? Pre svega, njemu na DSL-u orilikom konektovanja provajder dodeli IP adresu. Stoga, on ne moze sam na svoju ruku da promeni tu IP adresu. Takodje, accounting se verovatno vrsi i po autentifikaciji (ukoliko je ima uopste).

Elem, covek nije napisao koji DSL servis je u pitanju (jer ih ima raznih, jelte). Kod ADSL-a se accounting vrsi po autentifikaciji i po IP adresi.

Prema tome, gh0st, koji je DSL u pitanju?
Alex: My favorite site is http://localhost/
R.J. Oppenheimer: "I am become death, destroyer of worlds" (1945 AD)
tweet.13x ||
linkedin.13x
 
Odgovor na temu

Gojko Vujovic
Amsterdam, NL

Administrator
Član broj: 1
Poruke: 13651



+165 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja27.01.2003. u 14:19 - pre 258 meseci
Kako nema veze, neki mere protok samo tako što filtriraju sav saobraćaj ka i sa jedne ip adrese.

Ali on uopšte nije napisao kakav DSL ima i kako dobija adresu i kakva je autentikacija, pa možemo samo da nagađamo.
 
Odgovor na temu

alex
Aleksandar Radulovic
Senior Software Engineer, Spotify
Stockholm, Sweden

Član broj: 71
Poruke: 2194
*.habil.is

Jabber: alex@a13x.info
ICQ: -1
Sajt: www.a13x.info


+1 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja27.01.2003. u 14:36 - pre 258 meseci
Da, mere protok ka i od neke IP adrese, ali provajder ti dodeljuje tu IP adresu, pa prema tome ti i racuna protok. Sad, objasni ti meni kako ces ti sa tvoje strane da promenis tu IP adresu?
Alex: My favorite site is http://localhost/
R.J. Oppenheimer: "I am become death, destroyer of worlds" (1945 AD)
tweet.13x ||
linkedin.13x
 
Odgovor na temu

Gojko Vujovic
Amsterdam, NL

Administrator
Član broj: 1
Poruke: 13651



+165 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja27.01.2003. u 17:47 - pre 258 meseci
Alex nemoj da komplikuješ, ako ti ne dodeljuju ip adresu DHCPom, možeš sam da uneseš neku drugu u konfiguraciju interfacea i vidiš šta će se desiti. Opcija 1. nećeš imati izlaz na net, dakle filtrira firewall samo poznate ip adrese i njima dopušta izlaz na net, 2. imaćeš izlaz na net ali će ti i dalje meriti protok, dakle ne mere samo po ip adresi već prave statistiku na tom portu ili šta već, i pod 3. ono što si hteo da postigneš.
 
Odgovor na temu

alex
Aleksandar Radulovic
Senior Software Engineer, Spotify
Stockholm, Sweden

Član broj: 71
Poruke: 2194
*.du.heimsnet.is

Jabber: alex@a13x.info
ICQ: -1
Sajt: www.a13x.info


+1 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja27.01.2003. u 18:17 - pre 258 meseci
Gojko, diskutujem o stvarima oko kojih imam iskustva. Sto se konkretnog accounting-a tice, imam i teorijskog i prakticnog iskustva, jer sam razvio
accounting sistem za jednog ISP-a na Islandu. U pitanju je accounting
za ADSL.

Primer: logujem se kao [email protected] na ADSL. ISP mi dodeli IP adresu.
Ja mogu i sam da stavim adresu koju hocu, koja ce mi biti dodeljena ukoliko
nije trenutno zauzeta (sto moze biti slucaj ukoliko je u pitanju DHCP pool).
Protok mi se racuna za tu IP adresu. Vezan za tu IP adresu je i moj
username. Prema tome, ako ja i promenim IP adresu, opet ce se protok
racunati za mene.

Plus sto ne mozes da promenis IP adresu za aktivnu konekciju. Da je to
moguce onda bi i mogao da zavaras accounting.


Alex: My favorite site is http://localhost/
R.J. Oppenheimer: "I am become death, destroyer of worlds" (1945 AD)
tweet.13x ||
linkedin.13x
 
Odgovor na temu

gh0st
Skola
split

Član broj: 4066
Poruke: 182
*.adsl.net.hinet.hr

Jabber: not avalable


Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja28.01.2003. u 00:14 - pre 258 meseci
radi se o ADSL-u
 
Odgovor na temu

radovic

Član broj: 313
Poruke: 533
*.verat.net



+3 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja28.01.2003. u 08:36 - pre 258 meseci
Da, ADSL je nesto drugaciji na njega moras svako jutro da se logujes (slicno ko DIAL-UP) ali ne moras da se izlogujes ako neces. Iz tig razloga na ADSL-u i nemas staticki IP nego ti provider dodeljuje IP po svom nahodjenju tj dinamicki IP.

Tako da to nije moguce sa ADSL-om (mada jos nisam nigde cuo da u nekoj zemlji gde nude ADSL pristup na net mere protok).

VeratNetov DSL je slicno kao sto nudi cak i Deutsche Telekom (T-interconnect) samo sto je kod nas nesto jeftiniji jer kod DT-a je to negde oko 350 evra mesecno.

Da je u nasoj zemlji moguce ponuditi ADSL sigurno bi ga vec neko od provajdera odavno i nudio, nego na zalost nije moguce iz razloga sto imamo samo jednu kompaniju koja nudi access netvork u fiksnoj telefoniji.

 
Odgovor na temu

Reljam
Relja Markovic
San Francisco

Član broj: 531
Poruke: 1793
*.client.attbi.com



+18 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja28.01.2003. u 08:42 - pre 258 meseci
Kako je to DTov DSL 350 EUR mesecno?! Na njihovom sajtu su cene od oko €30 pa navise.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.telemaxx.net



+7173 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja28.01.2003. u 08:51 - pre 258 meseci
Citat:
radovic:
Da, ADSL je nesto drugaciji na njega moras svako jutro da se logujes (slicno ko DIAL-UP) ali ne moras da se izlogujes ako neces. Iz tig razloga na ADSL-u i nemas staticki IP nego ti provider dodeljuje IP po svom nahodjenju tj dinamicki IP.


To opet zavisi od ISP-a do ISP-a, neki koji hoce da privuku kupce bi mogli da obezbede i staticki IP - samo to vecina ne rade, jer bi izgubili trziste za tzv. business korisisnike. Korisnicki ADSL (taj od $30+) je onda samo igrackica jer ne mozes ni jedan servis da postavis na svoj server koji se oslanja na fixnu IP adresu.

Mislim da Slovenci daju fixni IP, no neka me neko iz Slovenije ispravi ako gresim.

Citat:
Tako da to nije moguce sa ADSL-om (mada jos nisam nigde cuo da u nekoj zemlji gde nude ADSL pristup na net mere protok).


Merili su u EU do skoro :-) Cak mislim da u nekim zemljama EU jos uvek imaju limitiran protok - i u Nemackoj preko DTAG-a za T-DSL 1500 (1.5 Mb/s) ima neki smesni limit od valjda 5 GB - a ako uzmes obican 768 kbps DSL mozes i 250 GB mesecno da dovuces ako hoces :) No.. postoje i drugi provajderi osim DTAGA :)

Citat:
VeratNetov DSL je slicno kao sto nudi cak i Deutsche Telekom (T-interconnect) samo sto je kod nas nesto jeftiniji jer kod DT-a je to negde oko 350 evra mesecno.


Hmm.. postoji T-Interconnect i T-DSL Business - DT skupo prodaje uplink (tj. simetricni DSL) ali ako hoces asimetricni mozes dobiti 1 Mb/s i vise downlink za 169 eura valjda startna cena - uplink im je skup k'o vrisak.

Citat:

Da je u nasoj zemlji moguce ponuditi ADSL sigurno bi ga vec neko od provajdera odavno i nudio, nego na zalost nije moguce iz razloga sto imamo samo jednu kompaniju koja nudi access netvork u fiksnoj telefoniji.


To je jalov izgovor - imate cable mrezu koja nije pod kontrolom :)

Citat:

radovic:
Kako je to DTov DSL 350 EUR mesecno?! Na njihovom sajtu su cene od oko €30 pa navise


Vlada je mislio na T-Interconnect uslugu koja je business usluga, kao i T-DSL business, a ti gledas cene za "obican" DSL - Business DSL nudi staticke IP adrese i jos neke pogodnosti, a sa T-Interconnect mozes imati bilo kakav tip veze.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

radovic

Član broj: 313
Poruke: 533
*.verat.net



+3 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja28.01.2003. u 09:52 - pre 258 meseci
Evo URL-a za sve koji zele da pogledaju mada na zalost nisam nasao englesku verziju ko razume nemacki neka pogleda :)

http://business.telekom.de/fra...BT,0;HI,0;HE,0;RC,T-Versand-GK


Inace tako je to je bussines paket koji je ustvari jedino moguce resenje u nasoj zemlji za sada, sto se tice cable mreze to bas i nije tacno.
Kablovske mreze su prica za sebe jer oni su krivci sto ne ponude 1 Mb za smesne pare, VeratNet i ostali ISP-ovi nemaju svoju CABLE mrezu da imaju sigurno bi cene bile neke normalnije a ne 90.000 dinara za 5 gb protoka.

U svakom slucaju ostajem pri svom stavu da ce ADSL doci u nasu zemlju ove godine barem u Beogradu, i to kao sto kaze Ivan u obliku igracke sa dinamic IP brojem itd..
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.telemaxx.net



+7173 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja28.01.2003. u 10:18 - pre 258 meseci
Citat:

U svakom slucaju ostajem pri svom stavu da ce ADSL doci u nasu zemlju ove godine barem u Beogradu, i to kao sto kaze Ivan u obliku igracke sa dinamic IP brojem itd..


Da me pogresno neko ne shvati - nije ADSL "igracka" za krajnje korisnike - protok je vrlo dobar i zadovoljava vecinu potreba obicnog korisnika. End-user sa dinamickim IP-om je igracka za neku biznis upotrebu, sto mu u principu i nije namena - ni po ceni, ni po dodatnim uslugama - za to postoje business DSL paketi ili poprecne veze (koje mogu biti i HDSL i opticke) kao T-InterConnect u DE, recimo.

Sto se cable korisnika tice, da li su ISP-ovi probali da rade neki joint-venture projekat sa cable-TV kompanijama gde bi oni pruzali IP usluge preko kablovskih mreza? Mozda bi takva saradnja bila interesantna, jer se anulira telekomova "poslednja milja" a dobija se mogucnost mnogo veceg bandwidth-a za korisnike.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

alex
Aleksandar Radulovic
Senior Software Engineer, Spotify
Stockholm, Sweden

Član broj: 71
Poruke: 2194
*.habil.is

Jabber: alex@a13x.info
ICQ: -1
Sajt: www.a13x.info


+1 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja28.01.2003. u 10:22 - pre 258 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic:
To opet zavisi od ISP-a do ISP-a, neki koji hoce da privuku kupce bi mogli da obezbede i staticki IP - samo to vecina ne rade, jer bi izgubili trziste za tzv. business korisisnike. Korisnicki ADSL (taj od $30+) je onda samo igrackica jer ne mozes ni jedan servis da postavis na svoj server koji se oslanja na fixnu IP adresu.


Hmm, ovde na Islandu svi ADSL provajderi nude i fiksnu IP adresu, koja se dodatno
placa (na mesecnoj bazi, otprilike 5 EUR).

Nedostatak ADSL-a je sto je uplink manji od downlinka, i to je ono sto business korisnicima ne odgovara i najcesce se odlucuju za SDSL, ukoliko imaju svoje webservere i slicno.

A to da ne mozes da postavis nijedan servis na ADSL nije tacno, ja vozim i web server, mail server i dns server na svom kucnom ADSL-u.

Alex: My favorite site is http://localhost/
R.J. Oppenheimer: "I am become death, destroyer of worlds" (1945 AD)
tweet.13x ||
linkedin.13x
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.telemaxx.net



+7173 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja28.01.2003. u 10:28 - pre 258 meseci
Citat:

A to da ne mozes da postavis nijedan servis na ADSL nije tacno, ja vozim i web server, mail server i dns server na svom kucnom ADSL-u.


Rekoh, ni jedan servis koji bi zavisio od fiksne IP adrese - ako ISP ne zeli da ti da istu (mada mozes da koristis one dyndns servise) - kao sto DTAG ne daje fixnu IP adresu sa home ADSL-om, a ja bih je rado kupio da moze :)


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Reljam
Relja Markovic
San Francisco

Član broj: 531
Poruke: 1793
*.microsoft.com



+18 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja28.01.2003. u 18:56 - pre 258 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic:
To opet zavisi od ISP-a do ISP-a, neki koji hoce da privuku kupce bi mogli da obezbede i staticki IP - samo to vecina ne rade, jer bi izgubili trziste za tzv. business korisisnike. Korisnicki ADSL (taj od $30+) je onda samo igrackica jer ne mozes ni jedan servis da postavis na svoj server koji se oslanja na fixnu IP adresu.

U USA DSL provajderi nude staticku IP adresu za $5 ili $10 vise, dakle za negde oko $55-$60. I to je obicno barem 768 / 256 servis, mada sam ja imao preko Earthlinka 1536/384 za $49.95. Naravno bez ogranicenja na protok.
 
Odgovor na temu

gh0st
Skola
split

Član broj: 4066
Poruke: 182
*.adsl.net.hinet.hr

Jabber: not avalable


Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja28.01.2003. u 19:30 - pre 258 meseci
ode HT hrv telekom daje 1 Gb 35 eura.
ja san u tri dana skinija pola znači u manje od deset dana potrošiš sve.
to je pušiona a brzina je 384 kbs.
kad prekoračin naplaćuju se dodatni mb. a kad stojin na netu i ništa neradin
opet teku recived i sent bytes.
tako ako dođen do svog gigabyte-a u 10 dana i stojin ovih dvadeset bez da ista skidan opet ce mi se dodatno naplatit jer teku od recived i sent-a.
znači moran potrošit 950 mb a ovih 50 čuvat za surfanje!!?
 
Odgovor na temu

-zombie-
Tomica Jovanovic
freelance programmer
ni.ac.yu

Član broj: 4128
Poruke: 3448
*.rcub.bg.ac.yu

Sajt: localhost


+5 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja29.01.2003. u 00:19 - pre 258 meseci
Citat:
Reljam:

U USA DSL provajderi nude staticku IP adresu za $5 ili $10 vise, dakle za negde oko $55-$60. I to je obicno barem 768 / 256 servis, mada sam ja imao preko Earthlinka 1536/384 za $49.95. Naravno bez ogranicenja na protok.


a koga ja treba da ubijem u ovoj nasoj Cp6uju da dobijem takvu uzlugu po toj ceni? ili cak duploj...
 
Odgovor na temu

Zox
Belgium

Član broj: 4402
Poruke: 197
*.upc.chello.be



+1 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja07.02.2003. u 19:17 - pre 257 meseci
Evo i iskustvo iz Belgije, "glavnog grada" Europe....

Postoji i cable i ADSL ponuda. ADSL za home account nudi nekoliko paketa, svi su uglavnom DL/UL do 1MBps/128. Za home usere uglavnom nude dinamicku ali nude i staticku IP po daleko vecoj ceni nego dinamicku. Inace cena za "po kuci" je od 30-45€/mesec
Protok je ogranicen na 10GB/month.


Ja sam na cablu sticajem okolnosti. Konkretno imam DL/UL 712/128. Naravno razlika izmedju ADSL i cable je sto ADSL uglavnom i daje deklarisani bitrate (opet zavisno od udaljenosti od "bazne stanice") dok kod kabla deklarisani protok delite sa komsijama u zgradi, kvartu... Licno, retko dostignem tih 700+ ali se uglavnom krecem od 500-600.
I moja cable kompanija (UPC, nekada deo KPNa) meri i te kako protok iako ugovorom nisu predvidjeni limiti. Pre nekoliko meseci sam intezivno skidao fimove i posaju mi pismo (zvanicno, stampano) da sam preterao i ako ne smanjim preduzece mere protiv mene... Ja ih zvao i pozovem se a ugovor ali mrka kapa.

A usput i da se osvrnem na komentar o ovim vezama kao igrackama..
Ni ADSL ni cable nisu bas igracke kako neko rece iako imate dinamicku IP. Uz poznatu srpsku inventivnost i "malu pomoc" dyndns-a, zoneedit-a, pa malo hardvera ja sam postavio skoro sve sto se moze postaviti od servera (jedino me *ebu oko pristupa na portu 25 te ne mogu da setujem MX record za moj mail server pa da dajem ljudima besplatno adrese ;) ) ali zato drzim nekoliko zvanicnih sajtova kod sebe i to naplacuje naravno ko "pravi" hoster. Uz to sam postavio i wireless pa u sad da predjem i u provajdere ;), ima tu nekoliko komsija i prijatelja koji bi radije placali meni nego ISP-u (salim se, samo cemo da delimo troskove)
Naravno sve to treba voditi racuna da ISP ne provali ali uz pametu redirekciju portova sve se postize. Ovako nesto nije za hostovanje sajtova tipa 10000+ hitova dnevno ali za iole ozbiljniju kopmaniju zavrsava posao. Dugo sam se cudio kako me ISP ne provali da prakticno koristim home account kao business ali je opsti zakljucak da samim belgijancima to ne bi ni palo na pamet nikada i da oni koji ev i kontrolisu to u ISPu i ne pomisljaju da bi to neko mogao da uradi...
inace placam 45€/month ovaj nacin konekcije.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net



+7173 Profil

icon Re: dsl 1Gb ograničenja07.02.2003. u 19:28 - pre 257 meseci
Nuditi hosting na uplinku od 128/256 kb/s je smejurija - zato se niko i ne osvrce na takav hosting, jer svaki iole veci sajt bi zagusio DSL vrlo lako pa ne moze ni biti konkurencija bilo kojoj hosting kompaniji (gde su linkovi i po 155 Mb/s pa i vise - i 2.5 Gb/s).

Recimo ovaj sajt lako izgenerise 1 GB dnevno.


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

[es] :: ISP :: dsl 1Gb ograničenja

Strane: 1 2

[ Pregleda: 5872 | Odgovora: 22 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.