Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Tražim posao (a ne on mene)

[es] :: IT berza poslova :: Arhiva IT berze poslova :: Tražim posao (a ne on mene)
(Zaključana tema (lock))

[ Pregleda: 1059 | Odgovora: 0 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Kosovica
Aleksandar Kosović
Vrbas

Član broj: 272865
Poruke: 1
87.116.181.*



+1 Profil

icon Tražim posao (a ne on mene)02.12.2016. u 12:57 - pre 89 meseci
Dakle, kao što sam naslov kaže, u moru sličnih pokušaću da se izborim da nađem posao.

Ko sam i šta sam?
Aleksandar Kosović, 27 godina
Profesor informatike

Dosadašnja iskustva:
Kao profesor imam 5 godina iskustva. Međutim, tu je ono što me najviše i koči, upravo taj rad u prosveti. Koliko god pokušavao da izađem iz prosvete, ako i dođe do nekog razgovora za posao, završi se na tome "nedovoljno iskustva" jer sam radio kao profesor.
U školi sam, sem same nastave, obavljao sve poslove tehničke prirode.
Mogu i nabrojati neke:
- sistem administrator,
- mrežni administrator,
- električar,
- elektroničar ...

Pored prosvete, radio sam za jednu beogradsku firmu kao sistem administrator,network administrator (doduše ne nešto napredno, više neke osnove) serviser. Nažalost, bio sam neprijavljen, a i saradnja nam se završila zbog finansijiskog dela.

Servis računara sam uvek radio i pored posla. Dosta dobro poznajem hardware, alate za rad.

Koje poslove tražim i koji su mi dalji planovi:
Kao što sam nabrojao gore, tražim neke od navedenih poslova:
- System administrator,
- Network administrator,
- Software tester,
- održavanje računara (servis)
Moji planovi za dalje su usavršavanje koliko je god moguće u vidu sertifikovanja, učenja. U planu je da polažem za CCNA sertifikat. Zašto? - Stvarno volim mreže i rad s mrežama i imam veliku želju da se tome posvetim i to usavršim.

Neko će se zapitati "Zašto želi da izađe iz prosvete?"
Navešću neke od razloga:
- apsolutna nemogućnost bilo kakvog stručnog napredovanja,