Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

JavaScript i jquery literatura potrebno vreme učenja i zaposlenje

[es] :: Ostali programski jezici :: JavaScript i jquery literatura potrebno vreme učenja i zaposlenje

[ Pregleda: 8001 | Odgovora: 7 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bogdan16

Član broj: 328736
Poruke: 7
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+1 Profil

icon JavaScript i jquery literatura potrebno vreme učenja i zaposlenje20.05.2015. u 11:09 - pre 107 meseci
Što se tiče programiranja ja sam amater.Da bih napravio neke sajtove prijateljima koji imaju apartmane za izdavanje i sebi naučio sam do osnove HTML-a i CSS-a i to uz pomoć Dreamweavera i jedne knjige u slobodno vreme.Znam da uradim sajt preko Dreamweavera i da ručno menam red po red u kodu.
Inače studiram trgovinu i bankarstvo,ali razmišljam i o tome da počnem učiti JavaScript i jquery kako bih možda mogao raditi i u programiranju ako bih naučio dobro jquery i javascript.
Da li se uopšte može naći neki stalan posao ako se dobro poznaju samo navedeni programski jezici (html,css,js i jquery) ?

Koju mi literaturu na srpskom jeziku predlažete za js i jquery,koje kurseve na srpskom i koje sajtove (na srpskom i engleskom) ?
Koliko je vremena potrebno da neko prosečno inteligentan nauči js i jquery ako uči 3-4 sata dnevno? (glupo pitanja,ali svakog ko hoće da uči zanima odgovor) U srednjoj elektrotehničkoj školi sam imao C i C++ . Ono što se uči npr. u srednjoj školi iz C++ za godinu dana kontam da neko ko hoće da se bavi programiranjem treba da nauči za 1 mesec jer je to malo.Ja skoro ništa nisam učio,ali smo od silgog ponavljanja na časovima imao 4-5.